закачи мултицета директно на дюзата и ако е не е 16 ома +- 4ома , значи е хвърлил топа
иначе има толкова коли 2 ръка , потърси по обявите и си вземи един инжектори , ако тоя е изгорял
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво проверява теста за лампичката на инжекторите? Не гасне
Collapse
X
-
В понеделник и това ще стане. Доста хора ми предложиха инжектори на символични цени. Ще поръчам втора ръка. Днес си смених свещите. Без да знам какви има на колата - взех БОШ със Итрий и два електрода.Като развих от колата излязоха пак BOSCH даже с 4 електрода. От тях едната свещ бяла, а останалите три в черни сажди. Това какво означава, че не е работела на 3 цилиндъра ами на 1 цил., а останалите три са били с твърде обогатена смес или свещите не са палели добре?
Коментар
-
Разглобиха я, извадиха инжекторите, тестване с 12 Волта потопен в бензин, единия не пръска, съпротивлението му директно на инжектора е 400 и няколко ома. Поръчах втора употреба, пристигна и го мерих 15,2 ома преди да платя. Стискам палци да тръгне на 4 цил. вече. Сега като приключи ремонта трябва ли отново да ходя на диагностика и изчистване на грешки или лампата сама ще изгасне?
Коментар
-
Сглобена е вече. Изгасна още преди да завъртя на стартер и повече не светна (чукам на дърво). Извика ме майстора да си я прибирам - довършваха я до късно.Коренна разлика - преди да светне лампата около 1000-1500 км ми работеше супер неравномерно на бензин (а студена тракаше почти като дизел - симптом, че си отива) - това преди да сложа АГУ. Сега мъркането е еднакво гладко и на двата вида гориво.Ето го злосторника, с 4 дупчици (извадиха го от цилиндъра на побелялата свещ, не знам защо е така):
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар