Колеги,извинявам се за повтарянето,обаче изчетох всичко което е в форума и не видях решението на моя проблем.Значи колата като загрее малко(70-80градуса)и се почва едно постоянно играене на оборотите-от 1000-на 1500-на2000,иобратно на 1000.И така през цялото време .При тия "подскоци" осезаема разлика в работата на двигателя не се усеща,но се чува нещо като лека детонация в двигателя.Най-лошото е че го прави не само на място ами и в движение-както си карам с 2500 оборота и изведнъж стрелката скача на 3000 за няколко секунди и пак се връща.Сега знам веднага какъв ще е първия отговор-моторче за празен ход.Да ама не-разрових целия двигател и такова нещо каквото е описано от другите колеги като моторче аз нямам.От лявата страна на моноблока под пластмасата на филтъра имам нещо ,което един колега споменава ,че в един сервиз му го чистили и всичко се оправило.Представлява като го отвориш две дъгообразни пистички по които върви един метален палец.В АУТОДАТА го пишат като ТР сензор(throtle position sensor).Отворих го-вътре е като нов,няма и прашинка боклук.Като му извадя кабела веднага се вдигат оборотите на двигателя (т.е. -отваря дроселовата клапа)а като го включа пак се нормализират,обаче и в двете положения оборотите си "играят" сами,от което правя извода ,че не е там проблема.Мерих датчика за температурата (синия) и той си дава нормални стойности(съпротивление) при различно загряла кола.Ламбда сондата и тя дава 0,4-0,9 волта .Тия проблеми ги прави и на бензин и на газ,като на бензин колебанието в оборотите не е чак толкова голямо-от 1000-до 1600-1700.Сменял съм горивен филтър,свещи,въздушен филтър.Компресията е 13,имам за смяна гумички на клапаните щото си хапва масло.Слагам и снимка каде долу -горе ми се намира тоя ТР сензор.Моля помагайте ,че се видях в чудо с тая кола!!!!!!!!!!!
А ако някой има SKYPE още половин час съм пред компа да се обади да обменим идеи.Име-fatmak71.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за обороти+моторче за празен ход
Collapse
X
-
Благодаря ти Митко,открих го.Обаче кое точно е моторчето-едно с една корава пружина отпред ,която го връща обратно и точно то бута дроселовата клапа или една черна кутийка малко по-напред-вътре има едно моторче с червяк и букса с 4 извода.И къде се пръска с ВД-40?Mitko написа:Точно от другата страна е двигателчето. Бута директно лостчето където влиза жилото на газта.Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
160A1.046 (160EA55A)
-
Re: Отново за обороти+моторче за празен ход
Чей малко... колата ускорява ли ти се така като скочат оборотите? Да не би само стрелката да играе? На бившата ми лада точно така играеше стрелката понякога... оказа се, че губя "маса"Dido71 написа:...както си карам с 2500 оборота и изведнъж стрелката скача на 3000 за няколко секунди и пак се връща...
Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Моторчето е захванато с три болта, моят съвет е да ги развиваш равномерно и трите защото в противен случеи се получава самонатягане от пружинката на моторчето. Аз тази процедура я правих преди два дена, резутата е отличенУспех!Mitko написа:Моторчето е черната кутийка с червяка. Как се отваря вече не знам.Dido71 написа:Благодаря ти Митко,открих го.Обаче кое точно е моторчето-едно с една корава пружина отпред ,която го връща обратно и точно то бута дроселовата клапа или една черна кутийка малко по-напред-вътре има едно моторче с червяк и букса с 4 извода.И къде се пръска с ВД-40?Mitko написа:Точно от другата страна е двигателчето. Бута директно лостчето където влиза жилото на газта.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар