nedialk00 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с издухването на прозорците от влагата
Collapse
X
-
nedialk00
отворена трябва да бъде, ако ти е затворена - заради това става така, понеже навън е много студено, когато е затворена и паркираш колата - вътре е топло и температурната амплитуда е над 25 градуса(зависи колко е навън) вследсвие на това в колата става голям конденз и постепено температурата почва да пада вътре в колата и заради това се подледяват стъклата ти, а ако клапата ти за външен въздух е отворена този голям конденз няма да може да се образува и съответно дори и да се образува лед ще е 1-2 милиметра и то ако е много студено над -15
Коментар
-
Моята клапа я няма, съответно е постоянно отворена нали ?!?В такъв случай това което остава е проблемът да е от радиаторчето ? Днес ще опитам да подгрея колата и да отворя да изстине, естествено ако са замръзнали пак стъклата ....nedialk00 написа:отворена трябва да бъде, ако ти е затворена - заради това става така, понеже навън е много студено, когато е затворена и паркираш колата - вътре е топло и температурната амплитуда е над 25 градуса(зависи колко е навън) вследсвие на това в колата става голям конденз и постепено температурата почва да пада вътре в колата и заради това се подледяват стъклата ти, а ако клапата ти за външен въздух е отворена този голям конденз няма да може да се образува и съответно дори и да се образува лед ще е 1-2 милиметра и то ако е много студено над -15
Коментар
-
И на мен ми се е случвало да ми замръзне стъклото отвътре. Голям т***к е. Колега една от причините е като се возите като вкарате малко сняг в купето той се стопява ма влагата е вътре в колата. Като я напече през деня слънцето водата се изпарява и след 5 като се скрие слънцето температурата рязко пада и става конденз и после лед. Освен да проветряваш колата, както ти е писал колегата, огледай стелките и под тях да не е мокро и ако е, подсуши. И така. Не мисля че проблема ти е от радиаторчето ако е то ще се запотяват стъклата и като е топла
Коментар
-
nedialk00
някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен
99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми
Коментар
-
При мен целия багажник постоянно беше влажен.Влагата влиза от дясната страна, долу. Няма как да не забележиш. Пластмасовия капак е прорязан на няколко места, за да диша багажника. От там е влизало кал и вода. Запуших го с парче пластмаса и двойно залепващо тиксо.Трябва да свалиш пластмасите, за да успееш да затапиш дупката.Ето снимки:nedialk00 написа:някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен
99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми
By vgeorgiev at 2012-02-25
By vgeorgiev at 2012-02-25Това жълтото отдолу е тиксото.
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Това е пълна глупост да се запуши този отвор. Та нали точно за това е направен да ИЗЛИЗА от там влагата. При колегата явно е повредена клапата която позволява въздуха да излиза а калта и водата да не влизат. Така че колегата които я е запушил според мен ще има по големи проблеми сега след като е затапена. решението е да се свали бронята и клапата да се почисти или отремонтираvgeorgiev написа:При мен целия багажник постоянно беше влажен.Влагата влиза от дясната страна, долу. Няма как да не забележиш. Пластмасовия капак е прорязан на няколко места, за да диша багажника. От там е влизало кал и вода. Запуших го с парче пластмаса и двойно залепващо тиксо.Трябва да свалиш пластмасите, за да успееш да затапиш дупката.nedialk00 написа:някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен
99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми
Коментар
-
Колега, провери в между предните и задните седалки на пода мокро ли е?Да си чистил мръсотията която се натрупва под пластмасата на чистачките, ако не си я чистил, виж я почисти. От гняс и листа утайниците се задръстват и влагата протича през клапата където е поленовия филтър, от там през въздуховодите стига под седалките или се стича към радиаторчето на парното. И като си пуснеш парното което се нагрява и влагата се изпарява и кондензира по стъклата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Пълна глупуст е да ми се пълни багажника четири години с кал и в купето да мирише на мокри кучета.Можеш ли да докажеш, че на това място има клапа (снимка, скрийн шот от менюъла) ?Каква ще е тази клапа, която да пуска въздуха в едната посока и да не пропоска водата в другата ?Hristian_Aleksiev написа:Това е пълна глупост да се запуши този отвор. Та нали точно за това е направен да ИЗЛИЗА от там влагата. При колегата явно е повредена клапата която позволява въздуха да излиза а калта и водата да не влизат. Така че колегата които я е запушил според мен ще има по големи проблеми сега след като е затапена. решението е да се свали бронята и клапата да се почисти или отремонтираvgeorgiev написа:При мен целия багажник постоянно беше влажен.Влагата влиза от дясната страна, долу. Няма как да не забележиш. Пластмасовия капак е прорязан на няколко места, за да диша багажника. От там е влизало кал и вода. Запуших го с парче пластмаса и двойно залепващо тиксо.Трябва да свалиш пластмасите, за да успееш да затапиш дупката.nedialk00 написа:някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен
99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
nedialk00
никва глупост не е, и аз го запуших че почна да ми се пълни ГАБАЖНИКА с вода :D с 4 човека, -15 със сняг, не ми се потят стъклата, колко време се чудех откъде влиза тая вода... и нема никва клапа там която да е с избирателна пропускливост :D запушва се и толкова, аз я запълних с пяна за запълване на дупки като слагат нова дограма примерно
това даже имаше една тема, и като се замисля има място в раздела на често срещани повреди, може да се оправи и без запушване, с правене на планка да не пръска задната гума вода нагоре към клапата, ама нпма смисъл според мен
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар