След поредното четвърто сменяване на термостата днес се убедих че проблема не е в него.Може ли да са ми объркали свързването на изпарителя към охладитената систем миналата пролет като са го сменявали и там ли трябва да е свързан - по високо разположения му извод към маркуча от водната тръба на помпата който по принцип отива към смукателния колектор и по-ниско разположения му извод вече към колектора.И още една идея виновника може ли да е задрустено радиаторче на парното = голям топлообмен през него = ниска температура на охладителната течност.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ умрях от студ типото не иска и не иска да загрее.
Collapse
X
-
Колкото и термостата да смениш, няма да ти се реши проблема... проблема ти е или в кранчето на радиаторчето или в счупената ос на клапата за въздуха. Търси си там проблема!phoenix написа:преди да сменяш каквото и да е, да знаеш че ти е счупена оста на клапата за топъл/студен въздух и просто не можеш да обърнеш на топло. Ако се завреш в краката на шофера и се загледаш в механизма за пускане на топлото, ще видиш че има една счупена ос. За съжаление решението на проблема е доста пипкаво и недългосрочно. Термостата си ти е ок щом :"...В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая, да факт при продължително спускане не спада температурата но студ..."СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Водната помпа ако няма дебит или е хлабав ремъка- ще му грее колата, а неговата неще- най- вероятно е кранчето на парното не се отваря от жилото.pecata написа:...Водната помпа може да я върти ремъка,ама тфа незначи задължително че функционира както си му е реда.Всяка помпа си има дебит и т.н.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Гледай сега нещо ни мяташ по върбите. Няма как това да е вярно:angyshev написа:"...В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая, да факт при продължително спускане не спада температурата но студ..."и колата да не загрява когато сте в движение.angyshev написа:.... След поредното четвърто сменяване на термостата днес се убедих че проблема не е в него.Щом ти не разбираш от коли отиди в някой сервиз или на някоя среща и все ще се намери някой с повечко опит в човъркането по фиатки. Така и ти ще се научиш и ще разбереш къде ти е проблема. За сега казваш доста неточни сведения и общо взето каквото и да кажем ти винаги имаш още един жокер, че си сменил термостат...пак, че си карал и е била на 90 градуса, че не загрявала, че помпата.... ала бала. Много силно се съмнявам да имаш проблеми от повредена помпа или неправилно свързван термостат... това е несериозно твърдение. Освен ако майстора който ти е слагал газовата ти е изолирал парното изцяло. Най-вероятно проблема ти е или в кранчето или в клапата за насочване на въздуха. И двете неща се виждат като си завреш главата до педалите и гледаш, пипаш маркучите вход/изход в радиаторчето или жилото за топло студено. Ако и двата маркуча са топли значи е от клапата и това е. Доста лесно се диагностицира.Ако е термостат, проверяваш го като хванеш дебелия маркуч, който свързва термостата с радиатора, ако се затопля лекичко веднага след като запалиш колата, значи термостата ти НЕ става и стои постоянно отворен. Ако си остава студен и след 4-5мин. се затопли рязко, значи си работи нормално.Няма други варианти. Сега отиди при колата си и провери тези 3 неща и сам ще си откриеш проблема!angyshev написа:Най-странното е че когато я тествам на място няма грижи загрява всичко е нормално,докато не тръгнем в движение няма и няма загряване.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Моля ако може да се въздаржаме от квалификации и определения.Колкото до информацията която съм дал може и аз да съм се изразил неточно ситуациата е следната температура на двигателя при градско каране не повече от 80 - 83 градуса , 90 ги достигна на Владая с кашон пред радиатора.Отностно съвета за клапата смених протеклото кранче заедно с радиаторчето - парно много добро работна температура на двигателя пак 80 - 83 градуса.
Коментар
-
Колега май,нещо си внушаваш.С работещ термостат колата примерно ще ти достига 90гр след 20мин работа,с неработещ (отворен постоянно) след около 40мин. Разликата е,единствено в времето.Парното трябва да ти работи по един и същи начин когато колата е стигнала 90гр. няма значение с редовен термостат или с постоянно отворен.Типото по принцип с работещ термостат достига работна температура доста бързо след запалването му.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар