Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голф III не пали топъл?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голф III не пали топъл?

    Колеги в момента пак карам голфа на тъста - 1.8 MI, няма да ви описвам каква трагедия е тая кола, но за 1-2 дена докато ми боядисат бронят ще изтрая...Та тоя трактор има газова с ключ по обороти (превключва автоматрично на газ и винаги пали на бензин). Когато колата е студена си пали от воле. Когато обаче е топла - въртиш яко - няма палене, пали 10-15 секунди въртене.Аз съм се насочил към температурен датчик на инжекциона, някой има ли идеи?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    и аз да се включаедин приятел също с Голф 3, 75 коня моноинжекциякогато колата е студена или е загряла до 90 градуса пали без проблемно когато е карана малко не пали и това еда речем пали, кара 1 км и спираи после няма палене, трябва да изстине
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      В случая не е нужно да изстива, просто пали след доста въртене. И определено времето на въртене е функция на топлината на двигателя - колкото е по топъл, толкова повече въртене трябва.Имам подозрение че инжекционната система не подава достатъчно гориво.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        може да е нещо подобно в двата случаяно той какво ли не прави - нищо не ставапросто пиша, ако някой има идея да сподели
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          един познат имаше подобен случай с голф.обаче беше от газовата ,като гаси колата и остава на гас ,пък не може да запали и т.н. мина диагностика ,смениха му един датчик за 25 лева и се оправи .трябва да го питам точно какво е било.
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            Пробвай да я запалиш на газ - има една пъпчица отдолу на превключвателя за газ/бензин, като я натиснеш, цъква и вече е прехвърлил на газ. Може пък на газ да пали по-лесно отколкото на бензин.
            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

            Коментар


              #7
              Да това е идея - предполагам че на газ ще запали без проблем топла.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                хммм... малко вероятно, но все пак виж да не би въздушния филтър да е много мръсен...В редки случаи се получава този ефект - на студено пали, на топло не...
                FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                Коментар


                  #9
                  На един приятел,типото така му правеше.Оказа се,че дърпа много въздух от кутията на възд. филтър,понеже имаше много дупки.Запушиха ги и колата почна да си пали нормално когато е загряла.Някъде към 50-60градуса му правеше тоя проблем.

                  Коментар


                    #10
                    аз също мисля че е температурен датчик на инжекциона
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Значи датчика бил сменен преди 3 месеца, защото колата не палела студена. Вчера направих пробата и с палене на газ (задържах ключето) и колата не запали по същия начин, като освен това се размириса яко на газ. Някакви идеи?
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        zgabrovski написа:
                        Значи датчика бил сменен преди 3 месеца, защото колата не палела студена. Вчера направих пробата и с палене на газ (задържах ключето) и колата не запали по същия начин, като освен това се размириса яко на газ. Някакви идеи?
                        .Въздуух, въздуух!Въздушния филтър виж!
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #13
                          Провери за това, което написа sasco, ако "дърпа" въздух след дебитомера(тоя двигател е с дебитомер май) ето ти проблем! Тогава и празния ход е много зле. По сгъвките на гумения тръбопровод огледай за пукнатини

                          Коментар


                            #14
                            Значи сега забелязах и друго - в загряло състояние мени оборотите на бензин на празен ход.А само лаишки въпрос - като е моноинжекция пак ли е с дебитомер?
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Няма дебитомери при моноинжекцията. Пробвай нещо друго преди да изгасиш колата обърни на бензин. Много често се случва при изгасване вентила които е на изпарителя или вакуумната мебрана при вакуммните изпарители да не работи като хората и да изпуска газ. Изтича цялата газ която се намира в тръбичката от Газовия вентил до изпарителя и остава в всмукателния колектор при повторно запалване в началния момент се получава задавяне на мотора и затова пали трудно. Имал съм няколко подоби случаи

                              Коментар

                              Working...
                              X