Кажете си мнението за тези клапани.Искам да ги сложа на пунто гт.Ще имам ли проблеми с работата на колата?Кажете плюсове и миноси?Или е по добре да търся сток клапан или от ваг?Неискам да съска киха или некви такива,искам рециркулационен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мнение за Blow off
Collapse
X
-
Ми вече ми омръзна да издиша :D .Пък и след като пробвах рециркулационен,вече неискам и да си помислям за съскане и издишане.При този малък мотор е по добре да се възползваме и от малкото въздух които клапана може да върне,отколкото да го хабим.Ако беше двулитров мотора да но с това 1.4
.Да задам въпроса ми по друг начин.Кое е по добре да дам почти 100лв.за този клапан или да си взема един нов за ауди тт за 70лв.или втора употреба от ваг за 40-50лв.
Коментар
-
Мми аз лично щи отговоря по този начин :D - единия клапан е метален (демек е здрав достатъчно), мма е китаец (не е ясно до кога и как ше работи), другия клапан е Бош, мма е пластмасов (склонни са към скъсване на мембраната, особено при повишено налягане на турбото).Кое е по-добре според теб? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мисля клапана за ауди ТТ 225 коня беше некъф по-усилен от на другите 1,8Т, тта ако намериш от такова може и да нема грижи (ако си переш на стандартния надув на пунто ГТ) :Dgituli написа:Да задам въпроса ми по друг начин.Кое е по добре да дам почти 100лв.за този клапан или да си взема един нов за ауди тт за 70лв.или втора употреба от ваг за 40-50лв.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар