Имам следния проблем от доста време: При натискане рязко на газта на празен ход двигателя в първия момент се замисля, изтърва няколко такта и след това набира обороти, даже по някога има детонации в всмукателния колектор. проверени са температурните датчици, чистени са дюзите, MAP-a работи, сменен е датчика на хол в делкото. Сменял съм ламбдата със заведомо изправна - все тая. двигателя е 2000 куб. двувалка. Иначе дърпа добре - 0-100 за около 10-11сек. Някой да има идея? Иначе на газ работи добре, нямам забележки. Налягането е добре - 2.8 атмн. и го държи постоянно. Не съм проверил само датчика на хол на коляновия вал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ускорението на оборотите на 2.0ie
Collapse
X
-
Re: Проблем с ускорението на оборотите на 2.0ie
Joro написа:Имам следния проблем от доста време: При натискане рязко на газта на празен ход двигателя в първия момент се замисля, изтърва няколко такта и след това набира обороти, даже по някога има детонации в всмукателния колектор. ...... Не съм проверил само датчика на хол на коляновия вал.
Почти невъзможно е да е от него !- TPS-най-вероятно...Успех !
Ex. Grande Punto Driver
-
Има....и моя е за смяна....изкараха ми един кашон,но не рових,не ми се цапаше в момента...отиди първо на една диагностика,може да не е от този датчик,когато взема въздух се държи така....Joro написа:Мерси, а в Бургас мога ли да намеря такова нещо някъде? Питал съм на Франца и на моргата до Вулкан ама нема
А от нещо друго може ли да е?Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
Коментар
-
Re: Проблем с ускорението на оборотите на 2.0ie
От написаното ,оставам с чувството, че е правена диагностика,след което са правени цитираните неща ...Пратил съм ЛС за доуточняване на проблема -при желание...!Joro написа:проверени са температурните датчици, чистени са дюзите, MAP-a работи, сменен е датчика на хол в делкото. Сменял съм ламбдата със заведомо изправна - все тая. двигателя е 2000 куб. двувалка. Иначе дърпа добре - 0-100 за около 10-11сек. Някой да има идея? Иначе на газ работи добре, нямам забележки...
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Абе един приятел си беше решил проблема за кратко след пробиването на малка дупчица в корпуса на ТПС-а и тртиране с контактен спрей. Той беше с пежо 405 1.9. Малко ахмашката ми се вижда на мен тоя метод. Ама ...без пари е.Mitko написа:И моя TPS има празни зони като го меря с омметър. Понякога се усеща и при каране, но не съм се опитвал да търся TPS за GM. Сигурно положението няма да е розово като знам как ме гледат както кажа каква инжекция имам.Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
mark72
Мой приятел има същото типо със същата инжекция. Намери си цяла такава втора употреба мисля за 50лв.Заедно с тпс-а ,стъпковия мотор и дюзата.Но не знам откъде.Mitko написа:И моя TPS има празни зони като го меря с омметър. Понякога се усеща и при каране, но не съм се опитвал да търся TPS за GM. Сигурно положението няма да е розово като знам как ме гледат както кажа каква инжекция имам.
Коментар
-
Kакъв ти е номера на ECU-то, просто за сравнение - моя е WF4S1.07/8se_la, повече го слагат на 2000 кубиковите дедри и не мога да намеря контролната сума на бина на eprom-а да видя дали е пипан нещо.bereta написа:добре дошъл в клуба. при мен е същото. пиши като го оправиш, защото аз все отлагам.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар