Интересува ме от какво се състои полуоската. освен вътрешно и външно каре и маншони. Ако можете да ми разясните малко и ще съм ви много благодарен. Защото сега ще сменям по предницата на моито Уно и искам да съм информиран.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко инфо
Collapse
X
-
Re: Малко инфо
ами полуоската е точно това което си написал +има едно лагерче под вътрешния маншон което се сменя комплект с маншона ако се избие от полуоската веднъжivo_red написа:Интересува ме от какво се състои полуоската. освен вътрешно и външно каре и маншони. Ако можете да ми разясните малко ище съм ви много благодарен. Защото сега ще сменям по предницата на моито Уно и искам да съм информиран.
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Малко инфо
а карето не се ли води част от нея? даже на някой френски чикии карето се сменя само с цялата полуоска, пък полуоската се смена направо с цялата колаstef написа:ами полуоската е точно това което си написал +има едно лагерче под вътрешния маншон което се сменя комплект с маншона ако се избие от полуоската веднъжivo_red написа:Интересува ме от какво се състои полуоската. освен вътрешно и външно каре и маншони. Ако можете да ми разясните малко ище съм ви много благодарен. Защото сега ще сменям по предницата на моито Уно и искам да съм информиран.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
aa
пич и аз съм от д4 по принцип, не питай тук във форума не можеш да си сравняваш цените в д4 с тези в софия, тука си е ебало майката, пък в д4 са поизгладнели. на мен навремето ми сикаха 15 кинта за смяна на маншона. то не е трудно, стига да изкараш шарнира и кормилния накрайник става много лесноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар