Брава 1,6 16 V, 76 kWВ петък и стана нещоЗапали и след 1 секунда загаснаПосле само върти, но не палиПомпата се чува, но може би не чувам нея а нещо другоИма бензинИма искраИзмерих бобината - съпротивленията са о.к.В събота с 1000 зора запалиС яко даване на газ - около 30 секунди се мъчи, тресе, но след това работеше нормалноВърви си съвсем нормалноМинах 3-4 километраНо като я загасих се случва вече другоИли пали или почва да хърка, както когато колата е запалена и ключа погрешно пак са врътне като за запалванеИ в случаите, когато запали, заедно със запалването хърка 2-3 секунди и продължава да работи нормалноИ като на стои място и я форсирам до 5000 оборота - датчика за температурата пада почти до нулево положение - това става много бързоКато паднат оборотите до 900 и се качва до 90 градусаДнес пак пробвахВече не пали - само хъркаСъвети?Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обобщение за проблема ми със запалването
Collapse
X
-
аз не можах да вникна много в проблема ти, но какво е това хъркане? да не е от стартера бендикса да ти е заминал и да не връща като пуснеш клъча и да се върти стартера с мотора? как не пали, върти ама не пали или не върти ич?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
абе не ми се е случвало те фиатите имат защита да не въртиш 2 пъти, пък и винаги палят веднагаsev написа:сигурно ти се е случвалокогато колата е запалена и вместо да я загасиш, въртиш ключа наобратно - като за запалванеи си чува един неприятен звукето на това му казвам "хъркане"това се чува като опитам да запаля
ама не разбрах, върти ли ти двигателя от стартера като въртиш ключа? да не би да ти е износено колелцето на стартера и да не зацепва нещо в маховика?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
днес ще я карам при Киро Алфатада я гледа човекада не се правя на майстор, че това вече е извън възможностите ми :Dpakumba написа:запали я някак си и отиди на някой байр. загаси я и я посля я пусни по байра и я запали ако направи същото просто бендикса не ти прибира и стартера остава зацепен. аз така успях да разбера нещата
Коментар
-
ебах му май...... в ........sev написа:такаима изрорени зъби на маховикана тази кола, може ли да се обърне?
такова желязо да се изрони от това смешно колелце на стартера? сефте чувам. не знам колега дали може дасе обръща, но и да не може едва ли е повече от 40 50 кинта все пак не е дюза на реактивен самолет, а едно зъбно колело
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ако не е двоен маховика не е толкова скъп ,аз на уното си купих за 10 кинта от една морга , на браво ще е по скъп но не повече от 30-40 лв това ако не е двоен двойния си е цифра,а между другото поразпитай дали не се продава само венеца /нов/ за някои коли има но за браво не знамsev написа:цял маховик, или само колелото?защото маховика май е доста скъпTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
човека, който я оправя ще намериили ще го обърне ако можеиначе втора ръка или новтой доста са занимава само с италиански коли и ще намерисамо информативно питама доста ли се разглобява, за да се смени?stef написа:ако не е двоен маховика не е толкова скъп ,аз на уното си купих за 10 кинта от една морга , на браво ще е по скъп но не повече от 30-40 лв това ако не е двоен двойния си е цифра,а между другото поразпитай дали не се продава само венеца /нов/ за някои коли има но за браво не знамsev написа:цял маховик, или само колелото?защото маховика май е доста скъп
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар