Та, вчера ми свърши газта и трябваше да превключа на бензин. Веднага след превключването колата угасна. Отначало си помислих, че съм оставил превключвателя на неутрално положение, но когато завъртях наново и запали, отново угасна след като пуснах газта. И така непрекъснато. Оказа се, че единствения начин да се придвижа е на втора с ужасно много газ. (до ламарина, както се вика). В момента в който се пусне педала на газта, колата гасне. Всъщност, гасне и ако се натиска леко педала. Трябва да се натиска на мах. Успях някякси да мина киломентър с триста зора и си заредих газ на първата бензиностанция и на газ си тръгна без никакви проблеми, гладко и равномерно. Когато стигнах до къщи, отново пробвах на бензин зда да видя дали има промяна, но колата отново угасна. Помагайте ако имате идеи!?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не работи на бензин
Collapse
X
-
Това беше първия ми проблем , и след смяната забелязах подобрение .Cега ще си продухам и дюзите на инжекциона т . е. тръгнах по пътя на по-безболезненото решаване на проблема . Някой знае ли за колко време става почистването на дюзите .Защото в сервиза на ФОРМУЛА в Пловдив ми казаха 6 часа и едни такива се подсмихват при положение че моментално се съгласих да платя 40 лв , а можело да стане и за 2 ч , ама качеството не било сигурно . Съответно моето недоверие се обади на висок глас ,че ме магерят. Моля някакво мнение по въпроса колеги че тези монтьори нещо ме юркат към люцерната , ама аз предпочитам луканката (може и без хляб) . Моля Филибе групата да ме насочи някъде (сори за отклонението от темата)Korun написа:А безиновия филтър да си го сменал скоро? Може да е задръстен.Мерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник
Коментар
-
моето мнение за сервис формула е много добро не съм 100% сигурен но мисля че има 2 начина за почистване 1- с ултразвук 2 незнам как ама е по бавен и доста по ефективен уж, така че според мен можеш да им се доверишatos написа:Това беше първия ми проблем , и след смяната забелязах подобрение .Cега ще си продухам и дюзите на инжекциона т . е. тръгнах по пътя на по-безболезненото решаване на проблема . Някой знае ли за колко време става почистването на дюзите .Защото в сервиза на ФОРМУЛА в Пловдив ми казаха 6 часа и едни такива се подсмихват при положение че моментално се съгласих да платя 40 лв , а можело да стане и за 2 ч , ама качеството не било сигурно . Съответно моето недоверие се обади на висок глас ,че ме магерят. Моля някакво мнение по въпроса колеги че тези монтьори нещо ме юркат към люцерната , ама аз предпочитам луканката (може и без хляб) . Моля Филибе групата да ме насочи някъде (сори за отклонението от темата)Korun написа:А безиновия филтър да си го сменал скоро? Може да е задръстен.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Колега, то ако искат 40лв не е нищо на мен ми искаха 100лв.нищо че проблема ми беши друг,те от дюзите трябвало да почнат
ако наистина ти е от дюзите пробвай с добавка за бензина 4-5 лв е. а ако наистина трябва да се чистят 1 виж колко струват новите дюзи2 иди на поне още 2 сервиза и ако и те кажат че са те тогава ги чисти или смени3 има един майстор който само с това се занимава а и кара алфа ромео :D намира се срещу военна болница на старото асеновградско шосе,името му не го знам но ми даде добра цена за сваляне чистене и качване на дюзитеУспех колега
HONDA I-VTEC
Коментар
-
ОК. Значи, до тук нищо не схванах, освен предложението да откача акумулатора, за да се изчистят грешките. Направих го, но сега не ми се заниава, че е сто часа, така че резултат ще имам утре сутрин. Ако проблема не е в това, ще я возя на сервиз, че така си е кофти...Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Отстранил си проблема временно, но не е първопричината, която поражда проблема. Потърси - писано е по темата много.ivjordan написа:Ей това беше проблема. Преседя през нощта с откачен акумулатор и на сутринта запали от раз. Мерси за помощта.Откачи клемата на акумулатора , иска ресет , и ще се оправиVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Ами да, ясно е, че това не е проблема, но при мен се появи след една година каране, така че ще рискувам да си продължа така, а ако почне да се появява по-често, тогава ще му мисля за релета и т.н. Все пак, мерси за съвета за релето, изглежда ми лесно осъществим и не много скъп.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар