каква може да е причината fiat bravo 1.9tDi да няма мошност.казаха ми че може да е air dynamic meter-a възможно ли е????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
air dinamic meter????????
Collapse
X
-
Re: air dinamic meter????????
колата е TDIMitko написа:TDI или JTD защото това което са ти казали на нашенски се казва дебитомер и много често то е причината за загуба на мощност?dvrender написа:каква може да е причината fiat bravo 1.9tDi да няма мошност.казаха ми че може да е air dynamic meter-a възможно ли е????Bravo 1.9 TD/100
Коментар
-
Re: air dinamic meter????????
Колегата.... няма такива двигатели на Фиат - TDI... темата е коментирана много пъти в този и други форуми, така,че за да не изпадаш в колизии се придържай към точността.TDI е търговското наименование на определен вид мотори на VW ГРУП.. само те и никой друг.Все едно да дойдеш тук, да караш Фиат с common rail мотор, на който търговското наименование му е JTD и да казваш.." Колеги, имам проблем с Фиат еди кой си HDI...или dCI... или CDI".Това са означенията на съответните мотори на Пежо/Ситроен, Рено и Мерцедес.И по ФОРМА и СЪДЪРЖАНИЕ са все различни!Сори за ОФФТОПИКА ама е така.dvrender написа:колата е TDIMitko написа:TDI или JTD защото това което са ти казали на нашенски се казва дебитомер и много често то е причината за загуба на мощност?dvrender написа:каква може да е причината fiat bravo 1.9tDi да няма мошност.казаха ми че може да е air dynamic meter-a възможно ли е????SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: air dinamic meter????????
ok ok ok а какво е търговското име незнам.знам че колата няма мощност и се чудя от какво е?Nino написа:Колегата.... няма такива двигатели на Фиат - TDI... темата е коментирана много пъти в този и други форуми, така,че за да не изпадаш в колизии се придържай към точността.TDI е търговското наименование на определен вид мотори на VW ГРУП.. само те и никой друг.Все едно да дойдеш тук, да караш Фиат с common rail мотор, на който търговското наименование му е JTD и да казваш.." Колеги, имам проблем с Фиат еди кой си HDI...или dCI... или CDI".Това са означенията на съответните мотори на Пежо/Ситроен, Рено и Мерцедес.И по ФОРМА и СЪДЪРЖАНИЕ са все различни!Сори за ОФФТОПИКА ама е така.dvrender написа:колата е TDIMitko написа:TDI или JTD защото това което са ти казали на нашенски се казва дебитомер и много често то е причината за загуба на мощност?dvrender написа:каква може да е причината fiat bravo 1.9tDi да няма мошност.казаха ми че може да е air dynamic meter-a възможно ли е????Bravo 1.9 TD/100
Коментар
-
Re: air dinamic meter????????
Ми уточни все-пак каква е колата де!?dvrender написа:ok ok ok а какво е търговското име незнам.знам че колата няма мошност и се зудя от какво е?Nino написа:Колегата.... няма такива двигатели на Фиат - TDI... темата е коментирана много пъти в този и други форуми, така,че за да не изпадаш в колизии се придържай към точността.TDI е търговското наименование на определен вид мотори на VW ГРУП.. само те и никой друг.Все едно да дойдеш тук, да караш Фиат с common rail мотор, на който търговското наименование му е JTD и да казваш.." Колеги, имам проблем с Фиат еди кой си HDI...или dCI... или CDI".Това са означенията на съответните мотори на Пежо/Ситроен, Рено и Мерцедес.И по ФОРМА и СЪДЪРЖАНИЕ са все различни!Сори за ОФФТОПИКА ама е така.dvrender написа:колата е TDIMitko написа:TDI или JTD защото това което са ти казали на нашенски се казва дебитомер и много често то е причината за загуба на мощност?dvrender написа:каква може да е причината fiat bravo 1.9tDi да няма мошност.казаха ми че може да е air dynamic meter-a възможно ли е????
1.9 турбодизел 75 кс, турбодизел 100кс или комън рейл JTD. А бе я си напиши VIN кода!Сори за многото цитати!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
За да изключим най-лошото...дебитомер-както Митко ти каза, лошо е щото е скъпо, кажи какво са правили по колата ти и къде.Сменяли ли са ангренажен ремък, пуши ли, трака ли много.Да не би да са зацепили ремъка недобре? Щото ако един зъб на помпа е встрани, колата ще пуши и няма да върви.Баси то рима стана!dvrender написа:1.9 турбодизел 100кс
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Странно, да не би помпата нещо да е бъзикана, да подава по-малко гориво и прави по-бедна смес, щом казваш ,че не пуши.Опитай се да споделиш тези проблеми с Hit-ko...Христо.Той е собственик да ФИАТ-КОМПЛЕКС в Ямбол, активен участник тук и модератор на рубриката "Консултации".Сл.тел.046/66 33 00 и GSM 0897 851666.София ще ти е по-далече, но ако прецениш, ще ти запазваме час във "Ванто трейд".dvrender написа:за пушенето не пуше.стенян е ремък и филтър но не от мен а от предишня собстженик.колата просто неможе да вдигне повече от 120 на равен път.Все едно че няма турбо.вклучва се на 3000 оборота но все тая няма файда.няма добро изтегляне.харчи към 8-9/100 което също ме учудиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
малко развитие по случая: Ходих на сервиз казаха ми че турбо компресора вдига много малко налягане .5 при нормално 1.05 турбото никъде не е омаслено на вчншен вид изглейда много добре за да е отишло.Поради скъпия ремонт реших да потвърдят диагнозата от друг сервиз за да съм сигурен че е вярна.В другия ми казаха че не било турбото а било някаква гумичка на помпата била спукана и затова нямала мощност. Работя в пайнер и шофьора ми каза че било дебитомер. какво да правя оттук нататък незнамBravo 1.9 TD/100
Коментар
-
Тенка, стига слуша шофъори ’специалисти’ - аз ти казах - за мене турбо.Доколкото разбрах и компресията ти е мерена и е добре - ако си за дебитомер ще имаш прекъсване. кашляне и пушене. А на тебе колата ти просто няма мощност - не ти бача турбото. Иначе работата на мотора и на празен ход и на средни обороти е много равномерна и тиха, което за мен е както вече казах - турбо.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар