Утре трябва да пристигне прословутия датчик. Мисля да се опитам да го сменя сам. Проблема е, че не знам дори къде да го търся, ако може някой да ме насочи къде е точно ... най-добре илюстрирано. Единственото инфо за него ми е, че е със син куплунг и е монтиран на термостата ... трябва ли да знам нещо допълнително при смяната за да не прецакам нещо? Не си падам много разбирач ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да сменя температурен датчик - Brava
Collapse
X
-
wwwebЕтикети: –
-
Re: Как да сменя температурен датчик - Brava
ами не съм сменял на брава ама няма нищо трудно сигурен съм просто развиваш стария и навиваш новия като го стягаш внимаваш да не е супер силно да не спукаш корпуса/предполагам е пластмасов/ на термостата евентуалноwwweb написа:Утре трябва да пристигне прословутия датчик. Мисля да се опитам да го сменя сам. Проблема е, че не знам дори къде да го търся, ако може някой да ме насочи къде е точно ... най-добре илюстрирано. Единственото инфо за него ми е, че е със син куплунг и е монтиран на термостата ... трябва ли да знам нещо допълнително при смяната за да не прецакам нещо? Не си падам много разбирач ...TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Как да сменя температурен датчик - Brava
този за компа ли, или за таблото?тоя синия май беше за компаедин до друг са - върху термостататози с единия проводник е за таблото - с кабелна обувка еоткачаш кабеларазвиваш и слагаш новиянамери си ключ - лулано не знам кой номергледай да е студена колата, че антифриза ще е топълдействай бързо, за да не изтече многоwwweb написа:Утре трябва да пристигне прословутия датчик. Мисля да се опитам да го сменя сам. Проблема е, че не знам дори къде да го търся, ако може някой да ме насочи къде е точно ... най-добре илюстрирано. Единственото инфо за него ми е, че е със син куплунг и е монтиран на термостата ... трябва ли да знам нещо допълнително при смяната за да не прецакам нещо? Не си падам много разбирач ...
Коментар
-
Задължително се сменя на студен двигател. Не само защото може да се изгориш, а и защото при топъл двигател, отворите се разширяват от топлината и лесно може да пренатегнеш резбата. (Същото важи и за свещите между другото).Ако уплътнителната шайба е медна или алуминиева, трябва да се смени заедно със датчика. Тези шайби са за еднократна употреба - възможно е с датчика да си дойде и шайба, не знам. Ако е гумен О-пръстен, пак е желателно да се смени, но не е задължително.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
wwweb
Смених го, имаше 2 датчика, единия със син куплунг (този дето ми трябваше), а другия беше червникав ... самия датчик беше жълт ... имам малко подобрение по колата след като го смених, но не беше болка за умиране ...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар