Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Жило на километраж

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Жило на километраж

    Здравейте,колеги. Аз отново с проблемите си.От няколко месеца ми играеше стрелката на километража,не много но пак се забелязваше.Както и да е смазах го с масло през кожуха и утихна.След месец пак започна обаче реших че може да изкара дълго време.Да ама не,днеска си карам и по едно време гледам стрелката долу,брояча и той не върти.Идват и въпросите:-Задължително ли е да е скъсано жило?-Ако да как мога да го сменя,трудоемка ли е работата и изобщо ще се справя ли са?Ще съм благодарен за всякакви пояснения,съвети и снимков материал Все пак трябва да спазваме ограничения

    #2
    Пунто

    май е около 20 лв http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=1трябва само да го прекараш през гуменото уплътнение е и сваляш и таблото погледни от EPER onlain програмата в нета
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Имали ли вариант само да се е измъкнало от таблото?Понеже го изкарах много лесно отпред,само го издърпах и то излезе:Ето снимки:[/img]

      Коментар


        #4
        Жилото за километража се продава комплект, но на теб ти трябва само жилото. Правил съм тази опорация, но при теб трябва да се свали и таблото. Ако още докато е треперела стрелката беше отвил жилото на километража можеше от там да изтеглиш старото и да напъхаш новото жило, като същевремено го намазваш с грес. Сега като свалиш таблото и извадиш горната част на жилото (остатъка), изваждаш новото жило от кожуха и го вкарваш в старият кожух от към таблото. С вкарването го мажеш с грес, въртиш и вкарваш докато бялата пласмаса на четвъртограма опре на капачката за захващане към километража. Монтираш го на мястото му и натискаш да щракне към километража. След това го закрепваш за скоростната кутия и си готов. Огледай да няма усукване на кожуха.Това е мързеливия начин, а другият е ясен - сменяш всичко комплект, но пак се сваля таблото.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #5
          За таблото що годе разбрах,ами закрепването при скоростите имали някъв по специфичен начин?

          Коментар


            #6
            Мисля че е на резба.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #7
              кола

              няма то е на врътка
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Здравейте, колеги!По случай хубавото време реших да се завра в канала и да сваля жилото да го видя за какво става на въпрос.Свалих го,гледам,то като чисто ново.Реших че се е откачило нещо,зацепих го и тръгнах да карам ама греда няма никой.Отново в канала,изкарах го от кожуха сложих го и викнах един приятел да върти.Жилото се върти заедно с привода в който влиза ама без грам съпротива.От тука започват и въпросите:-Въпросния привод може ли да се смени понеже го гледам е завит в скоростната кутия и колко пари би ми струвало -Там където влиза жилото в привода до има 3 кабела - за какво са ?

                Коментар

                Working...
                X