Stoynev85 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на термостат възможен или не.
Collapse
X
-
днес и аз развих стария си термостат, извадих термопатрона, обаче не е съвсем същия като на снимката по-горе. на горната снимка липсва след тази кривата ламаринка една пластина, която май затваря този байпасен път за парнот ли закакво беше. по-късно ще снимамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
не си спомням добре къде отива този щуцер, за отопление на дросела ли беше? защо точно това да прави стрелката шавлива, би ли обяснил? винаги съм си мислил, че е така, защото датчика за темп е на самия термостат, който много бързо отразява промените, защото там водата излиза тъкмо от блока, при някои коли датчика е на радиатора, при други пък бил електоронно манипулирам в някакъв порядък от стойности да не променя показанието на таблото, да си седи залепена....dani389 написа:Точно тоя байпасен път прави стерлките толкова шавливи а не стоят като залепени по средата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Защото първо топлата вода идва от там и датчика достига примерно средата на скалата термостата отваря и в отворено положение затваря тоя приток и започва да въпти по хладка течнос или големия кръг течноста бързо се смесва но температурата и пада с около 5 градуса най малко и защото датчика е в тако положение че е зависинм от положението на термостата и стрелката е шавлива ,което е напълно нормално за тоя принцип на действие .Ако датчика беше поставен на блока както на доста немски коли нямаше да помръдва и при извънградско.А колегите които са с термостат от рено 5 в маркуча за тоя имплант не съм сигурен но си мисля че и при тях много не мърдат стрелките.Но това със сигурност може да го сподели някой който го е правил.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Мърда, мърда. Особено при първото отваряне на термостата температурата пада с 3 черти, после се постабилизирват нещата, но общо взето стрелката няма фиксирано място освен извънградско където колебанията са по-малки. Ама на мен това ми харесва защото евентуален проблем в системата се забелязва по-бързо.dani389 написа:А колегите които са с термостат от рено 5 в маркуча за тоя имплант не съм сигурен но си мисля че и при тях много не мърдат стрелките.Но това със сигурност може да го сподели някой който го е правил.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Може би и това е идеята на конструкторите датчика да взема информация от няколко места ,ина мен това ми харесва .maskarata написа:Мърда, мърда. Особено при първото отваряне на термостата температурата пада с 3 черти, после се постабилизирват нещата, но общо взето стрелката няма фиксирано място освен извънградско където колебанията са по-малки. Ама на мен това ми харесва защото евентуален проблем в системата се забелязва по-бързо.dani389 написа:А колегите които са с термостат от рено 5 в маркуча за тоя имплант не съм сигурен но си мисля че и при тях много не мърдат стрелките.Но това със сигурност може да го сподели някой който го е правил.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар