Здравейте. Случва се от време на време когато запаля бравата - 1,6 на бензин, тя да "гръмва". Гърми както гърмят автомобилите, които се карат на газ, дано да ме разбрахте какво искам да кажа
.Това гърмене се получава само когато паля, но не винаги. Автомобила ми е с АГУ, но досега не ми е гърмяло по време на движение.От къде може да идва проблема.П.П. Ламбдата и стъпковото моторче са ми за смяна, незнам дали те са проблема за гърмежите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По някога гърми при палене на бензин
Collapse
X
-
имах същите проблеми като теб гърмеше на бензин като запаля понкога и при работа на бензин,съпроводено със лоша работа на бензин.Проблема беше некоректна работа на инжекторите,проводника на инжекторите към екуто беше хлабав и прекъсваше,получи се когато сложих газовата,пробвай да смениш релето рето ти спира инжекторите.alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Коментар
-
Кабелите ми са от около 1 година, свещите са поне на 2 г.Сега като се застуди започна да пали трудно на бензин. Имаше един период в който палех и карах само на газ, и може тогава инжекторите да са се позапушили. Когато е студен двигателя, изобщо не ми харесва как работи автомобила, работи променливо, забива леко муцуна и не може да се изреже, все едно че се дави. Като загрее, автомобила започва да работи по добре. Като обърна на газ автомобила заработва нормално. Къде се търся релето, за което казваш?marian2784 написа:имах същите проблеми като теб гърмеше на бензин като запаля понкога и при работа на бензин,съпроводено със лоша работа на бензин.Проблема беше некоректна работа на инжекторите,проводника на инжекторите към екуто беше хлабав и прекъсваше,получи се когато сложих газовата,пробвай да смениш релето рето ти спира инжекторите.
Коментар
-
колега ами релето се намира най-вероятно в копчето за превключване или ако имаш емулатор на дюзите е там в него,но сега като каза че когато колата загрее се оправя май проблема ти е другаде.като запалиш на колко оборота ти държи студена(околко 1500?) ако не значи температурния датчик на мотора е за смяна и дори когато е студена казва на компа че е топла и той подава гориво и искра като за топла и затова не пали и беднее.alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Коментар
-
Ами не е за очудване че гръмва като на газ - при палене тя Е на газ. Тази, която е останала от последното каране в колекторите, а при бравата те са си големички.Но основната причина е в кабелите, това че са на година не трябва да те кара да мислиш , че са наред.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
!
Добре, но ако са ми заминали свещите или кабелите, когато автомобила работи на газ, трябва и тогава работата да е променлива, както съм описал по долу. А то е точно обратното, като прехвърля на газ автомобила заработва нормало и тихо. Вчера смених ламбдата, че ме съмняваше че може проблема да идва и от нея, но проблема си остана. Старата ламбда беше сдала багажа, и незнам ако е била натрупала грешки в компютъра, дали сега ще трябва да закарам автомобила на компютър за да се изтрият грешките.
Коментар
-
Много интересно, колега Мареата ми е с абсолютно същите симптоми - прегръмва студена при палене на бензин, между 2500-3000 оборота се запира нещо, глъхнеше също така. Ламбдасондата ми също е изгоряла, но няма да я сменям за сега
, иначе с един познат й правихме диагностика на компа. Няма натрупани грешки.Това което ми казаха е да си занеса инжекторите на ултразвуково почистване, понеже карам на газ и най вероятно с времето са се поспекли и запират. Но така или иначе още не съм ходил, интересно ми е какво е развитието при теб със същите симптоми.
Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
При мен като позагрее малко заработва що годе нормално, но пак позабива муцуна. Явно всичко идва от инжекторите. Най хубаво е да се свалят и да се почистят, но за момента нямам нито време, нито възможност да свърша тая дейност. Видях две добавки, едната е на Castrol а другата на Fenom, мисля да пробвам с някоя от тези. Предполагам че нищо няма да се оправи но нищо не ми пречи да опитам. И на двете пише че са за почистване на инжектори и горивната система. Само, че Кастрола може да се размешва с колкото гориво се сипе, а фенома трябва да се разреди в пълен резервоар. По съм склонен за фенома, но пък нямам възможност да напълня резервоара. За фенома пише, че е с нанотехнология.didalko написа:Много интересно, колега Мареата ми е с абсолютно същите симптоми - прегръмва студена при палене на бензин, между 2500-3000 оборота се запира нещо, глъхнеше също така. Ламбдасондата ми също е изгоряла, но няма да я сменям за сега
, иначе с един познат й правихме диагностика на компа. Няма натрупани грешки.Това което ми казаха е да си занеса инжекторите на ултразвуково почистване, понеже карам на газ и най вероятно с времето са се поспекли и запират. Но така или иначе още не съм ходил, интересно ми е какво е развитието при теб със същите симптоми.Налягането на бензина е идея. За газта знам, че и трябват хубави свещи и кабели, а при мен на газ работи нормално и тихо, значи те са наред (поне така си мисля )Mury написа:Налягане на бензина трябва да се измери,проверка кабели свещи и диагностика

Коментар
-
1)Ако има недостатъчно налягане в системата, колата ще придърпва винаги, а не само , когато е студена- Според мен този момент отпада.2) Колите ни не са заводски пригодени да се движат на газ и това че има възникване на проблеми само на бензин , а при работа на газ те изчезват според мен означава, че ако няма искра достатъчно добра, то този проблем ще го има и при работа на газ.- Също отпада3) Като имаме предвид че аз съм чистил дюзи, клапата май не остават вече много вариантите -Бобина, датчици или нещо по самото управление на електрониката ... май няма какво друго.Твърдо съм решил да се преоборя с този проблем, но просто не искам да затъна до гуша в глупави разноски за ненужни неща. Моля дайте мнение някой от вас с този проблем дали е сменял кабели и ако е , има ли ефект. Аз кабели не съм сменял а свещите ми са добре.Благодаря !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
1)Ако има недостатъчно налягане в системата, колата ще придърпва винаги, а не само , когато е студена- Според мен този момент отпада.2) Колите ни не са заводски пригодени да се движат на газ и това че има възникване на проблеми само на бензин , а при работа на газ те изчезват според мен означава, че ако няма искра достатъчно добра, то този проблем ще го има и при работа на газ.- Също отпада3) Като имаме предвид че аз съм чистил дюзи, клапата, стъпков мотор- май не остават вече много вариантите -Бобина, датчици или нещо по самото управление на електрониката ... май няма какво друго.Твърдо съм решил да се преоборя с този проблем, но просто не искам да затъна до гуша в глупави разноски за ненужни неща. Моля дайте мнение някой от вас с този проблем дали е сменял кабели и ако е , има ли ефект. Аз кабели не съм сменял а свещите ми са добре.Благодаря !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Re: По някога гърми при палене на бензин
Съвет: пробвай да гасиш винаги на бензин. Да кажем последният километър вечер, минаваш на бензин и си гасиш така. Да видим ще гърми ли пак.marto_gp написа:Здравейте. Случва се от време на време когато запаля бравата - 1,6 на бензин, тя да "гръмва". Гърми както гърмят автомобилите, които се карат на газ, дано да ме разбрахте какво искам да кажа
.Това гърмене се получава само когато паля, но не винаги. Автомобила ми е с АГУ, но досега не ми е гърмяло по време на движение.От къде може да идва проблема.П.П. Ламбдата и стъпковото моторче са ми за смяна, незнам дали те са проблема за гърмежите.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар