Значи реших да си обезвъздуша сам Браво-то(1.6 двигател), да заменя антифриза, че в момента е повече вода, а все пак идва зима, а и имах малко проблеми със загряването и искам да видя след като го обезвъздуша хубаво как ще е. Та въпроса ми колеги е, къде точно са пробките за източване? Би трябвало да са 2. Имам една пластмасова на радиатора горе, която на ръка може да се отвие, и една на маркуча към парното с отвертка нея? Това ли са? Ако може някой със снимки да ми покаже ще съм много благодарен
И как става най-добре, някъде из форума четох, че трябва да се прави на напълно студен двигател?И да попитам нещо друго, за да не пускам друга тема, имам проблем със съединителя. Трдно ми влизат скоростите, като карам с над 100 и вкарам пета се чува едно "грр", мн трудно влиза, като запаля колата и е студена, и подавам газ при натиснат съединител в по високите обороти се чува свирене, като не е натиснат или е позагряла вече колата го няма това свирене :Х Дали е лагер, диск?? Съвети??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за обезвъздушаване на Браво?
Collapse
X
-
Това при запален двигател ли?xtry написа:Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов
аз така правяБраво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.svilens написа:Това при запален двигател ли?xtry написа:Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов
аз така правяFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
И при мен стана така, първо потече от пробката на радиатора и след това от тази на маркуча. Напълних бавно, запалих и оставих да работи на отворена капачка докато не пусна няколко пъти перката и готово. Отначало нямаше проблеми, но на другия ден се почви теч в радиатораdani389 написа:Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.
Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Това няма значение, в тези коли радиаторите нямат кранче, течността постоянно циркулира през тях, а топлото и студеното се правят от клапа, която смесва топъл и студен въздух. Така че няма значение врътката в каква позиция е, защото тя не влияе на радиатора.Rokambol написа:Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!
Коментар
-
Ами мислех да го повдигна, но не го направих, все пак изчаках така известно време да тече от тази за маркуча и тогава я навих. Другият път и казанчето ще повдигнаRokambol написа:Смени радиатора и при следващото обезвъздушаване, постъпи пак по същия наичн, с разликата, че след като протече и от пробката на маркуча, повдигни разширителния съд на десетина сантиметра и остави още малко да тече от нея. Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!
За радиатора си мислех дали да не пробвам със добавка за запушване на теча, че сега и съдеинителя трябва да сменям и много пари ми се струпват, но реших да не слагам такива добавки, а да пробвам да го лепна някъде(ако някой знае къде да каже) или да търся на втора ръка
Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Значи моето Браво е без климатик и разширителния съд се намира на радиатора. Къде се намира пробката на радиатора? Какво се получи при мен - парно нямам, като подам газ до 3 хиляди и тръгва, стрелката за загравянето пада като отрязяна. Отворих пробката на тръбата към парното - нищо не течеше от нея (колата беше запалена), парното беше слабо.Подадох газ, парното тръгна и почна да тече от пробката.Като пуснах газта парно имаше силно, но от пробката отново не излизаше нищо.След това всичко беше нормално. парно имаше, термостата отваряше, включваше перката отпред (от пробката не течеше нищо, ако това има значение..).И по едно време всичко изчезна - парно - 0; стрелката почна да се вдига над средата,термостата очевидно не отваряше, защото перката не се включи.Като стигна 1-2 деление под червеното изключих колата и спрях с опитите. Миналата година беше същото - след 2 километра ход, на -10 градуса, спрях да отоворя капака за да охлади - тогава се оказа от водната помпа.Смених я и всичко заспа. До днес.valtera_ написа:И при мен стана така, първо потече от пробката на радиатора и след това от тази на маркуча. Напълних бавно, запалих и оставих да работи на отворена капачка докато не пусна няколко пъти перката и готово. Отначало нямаше проблеми, но на другия ден се почви теч в радиатораdani389 написа:Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.
Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
колеги незнам как наливате антифриз на запален двигател ам не се ли получава въздушна възглавница така ?? аз наливам полека,долната пробка тръгва-което значи че радиаторчето се е напълнило с антифриз понеже пробката е малко над радиаторчето.така проблеми нямам с обезвъздушаването.после тръгва и от пробката на радиатора като се понапълни още системата и няма грижи
проблем става ако забравя да развия пробката на маркуча до радиаторчето(както стана миналата седмица) докато я обезвъздуша после ..
и изпарителя взе да замръзва абе филм голем общо взето така че аз написах моя начин който действа винаги
1.6 16v Abarth
Коментар
-
Аз имам друг проблем.Сменях антифриза на Фиат пунто 1,2 бензин колата има само 1 пробка на парното развих я.Когато сложих новия антифриз я оставих да поработи с отворена капачка на радиатора и изведнаж почна да хварля антифриз като луда.Хварли 2 3 литра долях поработи пак и пак хварли,температурата минава средата перка невключва
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар