Става дума за следното - сменяха ми отпред амортисъори,носачи и т.н. по предницата.След това ходих на реглаж на преден мост (в Дървеница има един голям сервиз близо до Техническия Университет при последната спирка на реисовете за незнам къде си).Направиха го хората ама едно проблемче си остана - първото което е вулана ми седи малко накриво (те го беха застопорили напаво като правеха реглажа) за да върви направо и другото е че тегли в ляво.Аз реших да не е от налягането на гумите и го уеднаквих (2 атм.).Двете гуми са еднакви и са нови (купих ги зимата и са на около 700-1000км).Усеща се и при ниска скорост - около 50-60 някъде е усезаемо престрояването в ляво.Непрекъснато я тегля в дясно като карам по прави отсечки (Цариградско например)Чудя се на какво може да се дължи това нещо?!? - преди смяната на предницата нямам спомен дали вървеше направо.Исках да попитам според вас на какво може да се дължи и съответно да ми препоръчате къде да го закарам за нов реглаж ако е необходим.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реглаж на предница
Collapse
X
-
100% некачествен реглаж на предницата. щом и гумите са с еднакво налягане просто няма какво друго да е. иначе ако не ти теглеше и искаше самоо да си изправиш волана лесна работа-една гайка вадиш наместваш го направо във шлиците и газ.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Как се маха тромбата? И моя седи накриво -наляво. Освен това като завивам ми изключва мигача прекалено рано.Ела в неделя, може да го оправим това.А към колегата - аз регулажа си го правих при един човек в Хладелника - сервиз на СБА. Човека се казва Стефан. На мен ми взима минимално щото ме познава. Обаче преди година и повече ходих - нямам проблеми от тогава ( да чукна на дърво). Реглажа си е компютризиран, човека разбира какво прави. Преди това ми теглеше в ляво, не много силно.pakumba написа:100% некачествен реглаж на предницата. щом и гумите са с еднакво налягане просто няма какво друго да е. иначе ако не ти теглеше и искаше самоо да си изправиш волана лесна работа-една гайка вадиш наместваш го направо във шлиците и газ.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
не знам за свирката, аз на уно го правих тоя номер няколко пъти ама там тромбата е отстрани на един лост. иначе мигача ти го изключва по-рано защото има едни пласмасови чопчета, 3 на брой, които вършат това и когато ти е крив волана се получава такаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
На първата среща в неделя Митко вади една тромба и се потроши или си беше строшена. Има някаква магия за вадене без трошене, аз за това.pakumba написа:не знам за свирката, аз на уно го правих тоя номер няколко пъти ама там тромбата е отстрани на един лост. иначе мигача ти го изключва по-рано защото има едни пласмасови чопчета, 3 на брой, които вършат това и когато ти е крив волана се получава такаСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Е аз именно за това попитах - къде да ида защото и аз смятам че е до реглажа.Другото всичко е ново не може да е от друго.За тромбата - отзад на гърба на волана има винтчета (не помня броя им или са 2 или 4) и се развиват като се завърти на 90 градуса спрямо нормалото положение а преди това са махнати пластмасите там (около копчето за авариините и лостчетата).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
ми аз лично съм много доволен от момчетата дето работят в сервиза който се намира точно преди да влезеш в тунела в люлин само че в посока центъра има и автомивка няма как да не го забележишуспех
Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
Аз там си сменям маслото, филтрите. Баща ми ме заведе защото от 2 години там ходи и са без проблем. И аз съм доволен.viktorson написа:ми аз лично съм много доволен от момчетата дето работят в сервиза който се намира точно преди да влезеш в тунела в люлин само че в посока центъра има и автомивка няма как да не го забележишуспех
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Един познат ми каза да ида във Вантотрейд,защото там имали компютърен тест (с тежести и т.н.) за всички модели на Типо и реглажа бил ралзичен за различната тежест на двигателите и т.н. и да не ходя пак на оптичен (със стенд в 99% от сервизите).Какво мислите?Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар