Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светеща лампа на инжекциона - как бе решен проблемът при мен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светеща лампа на инжекциона - как бе решен проблемът при мен

    здравейте колеги,проблема беше че светна лампата на инжекциона,но без проблеми колата си беше наред,обаче след засичане на разхода се уплаших,а той беше 15/100 градско при нормално каране без нито веднъж подаване на повече газ.реших че ламбдата си е отишла та закарах я на диагностика,там всичко беше 6 както дюзи ламбди.трият грешката като запалим дюзата не светва и като подадем газ тя светва.та единия майстор без да иска видя че висеше един кабел и той се оказа на датчика на разпределителния вал.въобще не знам как е палила и как е вървяла тая кола.след това един приятел я разглоби запои кабела и сега всичко е наред дюзата не свети.та пуксам темата за информация ако някой колега има проблем с разхода да погледне и тоя датчик.Фиат браво 1,6 16v.П.П. колата се кара само на бензин.Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    #2
    1. Да беше написал номера на грешката, дето са я изтрили ... 2. Сега колко ти е разхода при същото каране?
    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

    Коментар


      #3
      Колега, да знаеш че са те пуснали по пързалката в този сервиз Никога повече не ходи там, и кажи къде е и кой е, за да знаят и други колеги да не ходят. 1. Свети ти лампата2. На диагностиката всичко е 63. Трият грешката.Самото това, че има записана грешка означава че не "всичко е 6". 1, 2 и 3 си противоречат. После майстора съвсем "случайно", и "без да иска" видял откачен кабел... Та нали на монитора му е изписало че няма връзка със съответния датчик. Хубавото е че проблемът ти е решен, но имай едно на ум за сервиза.

      Коментар


        #4
        за номера на грешката не мога да кажа не съм се заглеждал.пък Оги прав си то ако всичко е 6 няма да свети лампата и чудното е че този датчик не е излязъл като грешка със сигурност ще си имам едно на ум за този сервиз,но това е единствения в габрово дето имат програмите за фиат.то за това и диагностиката е 15лв. явно,но важното е както ти каза че сега е наред и следващия път със сигурност няма да е там(дано да не се налага де).П.П. за разход не мога да кажа не съм го засякъл още,но като засека ще пусна информация.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Ако е гледана с визата за мен е напълно нормално да дава някаква грешка и тя въобще да не е вярна. При изгоряла дюза ми дава грешка за 4-те дюзи + още някаква си 02 сензор...............Правя тест на дюзите, една по една и според теста 1-ви цилиндър не работи (не чувам дюзата да чука) реално 3-ти цилиндър беше умрял. След като смених дюзата и изтрих грешките се изчистиха всичките, иначе от една дюза даваше общо 5 грешки :D Иначе ако не работи датчика на разпределителният вал си мисля, че отново ще работи колата, но в друг режим. Няма да се подава гориво точно когато е нужно ами едновременно се подава на два цилиндъра. При първото пръскане горивото остава при клапана, второто пръскане е вече когато е отворен смукателният клапан, тогава влиза и горивото от първото впръскване. По старите инжекции бяха точно така.

          Коментар


            #6
            ами не знам в какъв режим е била,но сега върви малко повече и тогава разхода беше ужасен.последния път преди да я направя с 4 литра минах 22 километра.мислех че грешката няма да се изтрие сама и лампата ще си свети ама като запоихме кабела и тя угасна.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар

            Working...
            X