Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От къде е това колело ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От къде е това колело ?

    При запалване се е чувало силно чукане от страната на ангренажа, което после изчезнало. Преди такова силно чукане не е имало.Колата е карана около 30 км и е оставена на паркинга. Докато е карана не е имало проблем с мощност.Тази сутрин при запалване мотора е притресъл повече от нормалното и е венага угасена. Колелото е намерено на метър встрани от предна дясна гума и предположението е, че при запалването е изпаднал.При махане на единия капак около ангренажа - ангренажния ремък си е на мястото и е добре опънат (сменян преди 20К км). Пистовия ремък също си е бил на мястото ... Мотора е като моя - 105JTD.Колелото го донесоха и питат от къде е. Огледах на моята, но нямам идея ... Довечера ще отида да погледна на място, но реших да снимам и питам ... Иначе ще я закачам на въже към моята и ще я дърпам към близкия сервиз, че да не стане някоя беля ... ПП/На колелото има номер EPH00004 009 FD 8. Има и друг, но не се чете. И двата номера не са набити, а са направени заедно с отливката.На гумената част има следните номера; EPH 00004 001 и 465446120Тази кола съм я чувал и преди и наистина е по-шумна ... в сервиза са казали че проблема е от шайбата на алтернатора ...
    Прикачени файлове
    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

    #2
    колега това е демпферната шайба на коляновия вал.тя върти пистовия ремък.не я палете така че може да се мушне пистовия под ангренажния и да стане беля.най лесно се стига до мястото като свалиш предна дясна гума и пласмасата под калника и шайбата се намира там.дано съм бил полезен
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      #3
      Колега, благодаря много! Ако сваля пистовия ремък, колата ще може да отиде на собствен ход до гаража и там да чака намирането на здрава демпферна шайба. Водната помпа е на ангренажния, така че няма опасност от прегряване. Акумулатора му е читав.Ще остане без клима, алтернатор ... и май без хидрвалика (?), но за десетина километра няма да е проблем, братовчеда е як в ръцете ...Предполагам че не греша ... Още веднъж ти благодаря и отивам в раздел "Продава" да му търся демпферна шайба ...
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #4
        ами дано е здрав че найстина оставш без хидравлика.вземете един акумулатор за всеки случай и спрете всичко де дърпа ток
        alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
        fiat bravo TD100-печката на брата

        Коментар


          #5
          дизел, 10 км, няма никакъв проблем да ги мине. без консуматори разбира се
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар

          Working...
          X