Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разглобяване на предна врата - Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разглобяване на предна врата - Стило

    В UK форума има един guide,но не ми стана ясно нещо.На снимката с маркер са очертани няколко поп нита, които там са ги разпробили, но май защото са искали да сменят механизма за стъклото.Аз просто искам да сваля ламарината и да облепя вратата.Та там пише, че стъклото се сваля наполовина, докато се появи през черните гумени маншони.Аз съм пробвал преди време да развия болтовете, но не пада ламарината. Нещо я държеше и това нещо или са поп нитовете или самото стъкло.Някой свалял ли е въпросната ламарина и дали се сваля на цяло стъклото ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Аз исках да свалям ламарината, защото ми беше леко вдлъбната дясната врата. В момента, в който видях колко дълъг и скучен е филма, в който искам да участвам се отказах и набързо намерих начин да провра Г-образ и изправих вдлъбнатината посредством него.Иначе отсега ти казвам, че без да разпробиеш нитовете няма да стане. А машинката се разглобява на две и може да се смени само тя без да се пипа ламарината изобщо. Знам, защото я бях свалил и нея във въпросния ден.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Ами примерно в един от guides за задните врати, не се споменава за разпробиване, затова си мисля, да не би да държат само механизма тия нитове.А и не ми става ясно, дали стъклото се сваля и то или си остава във вратата.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        врата

        в епера има това и май трябва да се откачи механизма за дигане на прозореца от машинката и тези двете пласмасови тапи и те да се махнат май там имаше нещо да се развива тук има и снимки http://www.fiatforum.com/stilo-guide...smantling.htmlEper
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Според мен стъклото трябва да е напълно спуснато, за да излезе заедно с ламарината. Ако искаш да остане на вратата ще трябва да разпробиеш нитовете на механизма.Основната причина да се откажа от махането на ламарината беше в това, че се притесних да не счупя стъклото, а никак не ми се искаше да разпробивам нитовете, защото после си е разправия да ги възстановиш. Ако ти се рискува свали стъклото и дърпай, защото доколкото съм информиран има и щипки освен болтовете, които разбира се ще махнеш. :PП.П. - Гледам, че и ключаря се е включил. Само да вметна, че за петвратите бирата е съвсем друга (за задните врати). Линка от епера обаче дава някаква представа за нещата
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Намерих малко снимки в руски форум, но не бяха разпробивали нитовете, но не се и виждаше дали стъклото е свалено, после ще ги кача.А според мен стъклото остава във вратата, защото задното не се спуска до долу, а предното мисля пада само няколко милиметра под кората, т.е. няма да е достатъчно, за да се свали диретно.@kluchar - сега, като се загледах е ясно за задното поне, че не се вади.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              врата

              аз съм свалял ама как беше не помпа имаше и нещо друго освен болтовете май и под платката за централното имаше болт лина новия Голф е подобно но там само изкривявам ламарината като развия болтовете не е махам
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Като гледам: май стъклото остава във вратата.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Ето снимките от руския форум: Ако разбирам правилно, стъклото се държи, за белите пластмаси, които се виждат от дупките:или нещо такова:като се натискат червените щифтове, за да се освободи стъклото и се вади свободно през горната част на вратата.И като гледам снимките, нитовете не са разпробивани.Само това тук не мога да разбера:
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Защита от грабеж са май тея 2та винта, тея врати много ги обичам
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #11
                      S.W.A.T. написа:
                      Защита от грабеж са май тея 2та винта, тея врати много ги обичам
                      Я пак колега, че не вдянах за кои винтове говориш ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Преди малко я сглобих, няма такъв филм, дано не се прецаква ключалка или нещо вътре.А който ме питаше за дрънчащите прозорци - да си купува НОВ механизъм, този няма ремонтиране.Добре, че беше колегата Наскобг да помага, голям зор е.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Та ето как:Първо се свалят гумените капачета 4 и се пуска стъклото надолу, докато се появат двете бели пластмаси държащи прозореца:Натискат се двете "пъпки" навътре, за да освободят стъклото и някой го дърпа нагоре - вади се много лесно.След това се вади моторчето за стъклото - 5.Сваля се и компютъра - 6 и се разкачата всички кабели към него.След това вкарвате двата гумени маншона - 3 навътре, за да се движат свободно кабелите и жилото за отваряне на вратата.На местата 1 и 2 има пластмасови щифтчета, които се малки клещи се дърпат НАВЪН !Накрая развивате болтовете - 7 , дърпате металната кора леко към вас, колкото да отлепи гуменото уплътнение - изключително добро уплътнение ! Евала на инжинерите !След като отлепи, кората се дърпа леко към вас в горния край и чак тогава се мести цялата нагоре.Това е необходимо, за да излезе механизма за прозореца.Препоръчително е всички кабели да се разкачат, за да не пречат, но аз само я килнах на една страна и си свърших работата Ами това е, не е много сложно, но не е много приятно. Благодаря на Наско още вендъж за помощта.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Наистина разглобяването на предната врата на стилото е приключение. Нищо не се разпробива. Емо го е обяснил много добре. И без снимките се оправих.При мен някак си беше излезнало жилото на външната дръжка и отвън не можех да отварям вратата.
                            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                            Chevrolet Aveo

                            Коментар

                            Working...
                            X