Какви са предимствата на летите джанти пред железните освен естетическия вид?Даже установих,че летите джанти са ми по тежки от железните
Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви са предимствата на летите джанти пред железните?
Collapse
X
-
dc
Ами не е точно така.Естествено е ,че алуминките се гънат по-лесно от металните.Демек не са по-здрави.Алуминките се слагат за визия и за олекотяване,но не говоря за какви да е джанти.Попринцип хората като си купуват алуминки , въобще не мислят колко тежат ,а това има голямо значение
Колкото по-леки толкова по-добре.Пък и тежината на гумите е от значение,ама това е друг въпрос вечеХубавата алиминка е леката,но всъщност трябва да има и някаква здравина.Зависи кой е производителя .Тук дума неможе да става за турски и китайски джанти
Когато си купувам джанти винаги ги тегля.Като пример мога да ти дам ,че за 15-ки повече от 7 до 7.5 кила на джанта е много
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
lithrone
Причината да не минавам на лети е точно тази, трябва да им треперя на всяка дупка.Освен визия няма какво друго да типредложат летите(говоря за тези които си струва да качваш на колата си)tomny написа:Много по-здрави са. Аз ги смених заради това, писна ми да изправям железните. И тогава за пръв път видях какво е да не ти трепери волана при каквато и да е скорост.
Коментар
-
A интересно дали ръждясват!? :Psnake написа:Освен, че са по-красиви, никакви други предимства нямат. И в добавка им трепериш да не ти ги откраднат.
А относно кражбата... масовите ляти джанти монтирани с хубави секретни болтове рядко се пипат. Крадат се такива, които се свалят за секунди!
Да дадеш 200-800лв. за джанти и да не ум купиш хубави секретни болтове за 25-35лв. за мен си е чиста доза глупост.Та в заключение да кажа, че лятите джанти са по-красиви и не се занимаваш с тасове... Теоретично трябва да са по-леки от железните и не ръждясват!
Минусите са, че изправянето им е по-скъпо, балансите които се летят са малко-скъпи, а и защото са красиви хващат окото и на лоши хора. Но за това писах по-горе. Не мога да твърдя, че са по-здрави от железните, или обратното...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението сиVladim написа:A интересно дали ръждясват!? :Psnake написа:Освен, че са по-красиви, никакви други предимства нямат. И в добавка им трепериш да не ти ги откраднат.
...
. Така че пак опираме до външен вид и нищо друго. Но по-добрият външен вид на колата с лети джанти не е малко предимство в интерес на истината.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Моят опит от половин година/15000 км. говори точно това, което съм написал горе - лятите джанти не са мръднали. За това време старите железни имаха очевидни подбивания. Всяка смяна летни-зимни ги изправяха горе-долу, за да влязат гумите, и всяка смяна зимни-летни - машинно. Смених оригинални фиатски железни с оригинални фиатски ляти, 14". Не ми пукаше за визията, исках да не се кривят толкова, така и стана. Не ми се вижда логично отливка от дуралуминий да е по-неустойчива от някаква ламарина 2-3мм.
Коментар
-
Не си прав, ама хич!snake написа:Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си
. Така че пак опираме до външен вид и нищо друго...
Въпросните джанти ръждясват освен външно и вътрешно. Ръждясват най-силно ръбовете, свивките. От там съприкосновението на безкамерната гума с метала се нарушава и често при преминаване през малък бордюр си намираш гумата мекица. Преди години на друга кола съм минал по този път и накрая стигнах до вкарване на вътрешни гуми в най-ръждясалите и проблемни джанти! :D
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Егати, за 70000 км, нито са ми ръждясали джантите, нито някога са ги изправяли, само ги балансират, като сменям зимни - летни и обратноVladim написа:Не си прав, ама хич!snake написа:Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си
. Така че пак опираме до външен вид и нищо друго...
Въпросните джанти ръждясват освен външно и вътрешно. Ръждясват най-силно ръбовете, свивките. От там съприкосновението на безкамерната гума с метала се нарушава и често при преминаване през малък бордюр си намираш гумата мекица. Преди години на друга кола съм минал по този път и накрая стигнах до вкарване на вътрешни гуми в най-ръждясалите и проблемни джанти! :D
Като имаш гума ХХХ/65, представяш ли си как трябва да я удариш, че да изкривиш джантата. Алуминиевата ще е на две парчета тогава. На нископрофилна гума, квато и джанта да сложиш, все ще я кривиш
Коментар
-
lithrone -
Re: Какви са предимствата на летите джанти пред железните?
Колега не си слагай лети джанти,особенно ако караш много.Аз в момента търся една или две,много е трудно да ги опазиш кръгли! Не си слагай таралеж.....
FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
всеки има различно виждане .. за мен е важно колата ми да изглжда добре, а определено летите джанти и отварят голяма визия
Гледам все пак и качеството .. никога няма да убуя Китайки каквато и фаца да вадят
слагането на такива джанти си е отговорно, но ако попринцип си човек който си пази колата, няма да имаш никави проблеми . Не си внушавай, че на всяка копка ще се кривят
Нашия град е осеян с дупки навсякъде, след една година каране с такива джанти при смяна на гуми им беше нужен само баланс
Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
Абе не знам как е при вас от страна на дупките,но аз съм със 155/65/13 и след едно влизане в дупка,се изкриви освен предната че и заднатаneonglow написа:Егати, за 70000 км, нито са ми ръждясали джантите, нито някога са ги изправяли, само ги балансират, като сменям зимни - летни и обратноVladim написа:Не си прав, ама хич!snake написа:Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си
. Така че пак опираме до външен вид и нищо друго...
Въпросните джанти ръждясват освен външно и вътрешно. Ръждясват най-силно ръбовете, свивките. От там съприкосновението на безкамерната гума с метала се нарушава и често при преминаване през малък бордюр си намираш гумата мекица. Преди години на друга кола съм минал по този път и накрая стигнах до вкарване на вътрешни гуми в най-ръждясалите и проблемни джанти! :D
Като имаш гума ХХХ/65, представяш ли си как трябва да я удариш, че да изкривиш джантата. Алуминиевата ще е на две парчета тогава. На нископрофилна гума, квато и джанта да сложиш, все ще я кривиш 
джанта.Ама нощем,дъжд,НОВА дупка,пълна с вода,50км/час и....
1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар