Здравейте!Много съм се навил ,да сложа люк на Типо-то ,но се чудя дали ще пасне ,както трябва и как стои въпросът с рязането на тавана?Тапицерията на тавана съм почти сигурен ,че няма да стане ,но ще си намеря една от някъде...Искам да помоля и някой колега с Типо с люк да го наснима едно хубаво ,за да добия ясна представа ,за вида му във вече сложено положение...Снимки в нета не можах да намеря ,само такива отвънка...На всеки отзовал се ,благодаря предварително...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо - слагане на люк
Collapse
X
-
А има ли разлика между този с ръчно задвижване и този с електрическо?Този дето смятам да слагам е с електрическо...Може ли да го снимаш затворен и отворен ,за да добия някаква реална представа ,понеже досега не съм виждал люк на Типо...Ако не те затруднява де...S.W.A.T. написа:Аз имам ръчен люк, не бих ти препоръчал монтажа на такъв
при него самия таван оплътнява с люка, ламарината е с Г профил по ръба и там контактува с оплътнителя 
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Още не съм го взел ,но е оригинален от Типо с ел. задвижване...Не знам дали има разлика...Пределно ясно ми е ,че ще е голям филмът ,но мисля да го изгледам...///// написа:Оригинален люк от типо ли си взел или някакъв? Ще снимам моя, но засега нямам апарат - иначе вече да съм го нащракал. От сега ти казвам, че филма ще е голям де!
Иначе се поразрових в нета и намерих няколко снимки ,които почти ме отказаха...Вижда се ,че има релса дето държи уплътнението около стъклото...Т.е. една ламарина с Г профил ,а това ме плаши ,защото на моята едва ли ще го има това на тавана ,вероятно ще е гладък...Притесняваме и как по дяволите ще успея да направя тези заоблени краища???Как ще направя и рамката?
Изобщо въпросителните са много повече от отговорите...Аз все пак ще го взема този люк ,ще разглобя тавана ,и ако сметна ,че е голям рискът ,въобще няма да си режа тавана...
Иначе много искам шЕбедах ,ама...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
И моя е с ел-задвижване! Наистина не знам - как ще режеш тавана и как ще го огъваш... Профилиран е тавана и обикаля целия люк. Другия вариант е да отрежеш с ъглошлайфа само дупката с профила от типото-донор и после да заваряваш на твоето. Освен това трябва да вземеш и тапицерията на тавана, защото на нея има допълнителен долен люк на релсички. А и плафона не е същия, като твоя. Дръжките за пътниците на тавана не уйдисват.
Коментар
-
При мен са 4 дренажните маркучи - минават по четерите крайни колонки по един и още не са се запушили за толкова време, но това е най-малкия проблем де. Всъщност никога не съм виждал типо със силикониран люк, но почти всеки голф е така изолиранavvasilev написа:Освен всичко изброено от колегите има и две тръбички за оттичане,които минават през А-колоните.Като се запушат (а това задължително става) започват едни локви в краката....
Да обобщим тогава за ентусиастите - Същността на въпроса е че канта на отвора на люка е профилиран и няма как да стане ако не се изреже от типото донор и да се завари на типото-приемник. Тавана на типотата без люк е гладък. Разглобявал съм такова - дибидюс - гладък. После са китвания, шкурения, боядисване на целия покрив. Дренажните тръби би трябвало да са окомплектовани към люка. Освен това, в окомплектовката е необходимо да са тапицерията на тавана с подвижния сенник, плафона с копчетата и на всичко отгоре дръжките на тавана за пътниците при тези с люка са сгъваеми и повечето начупени и не са съвместими като присъединителни размери с тези несгъваемите, т.е. без люк. (иначе най-голямата гъзария е навигаторската лампичка
)
Коментар
-
За да не отварям нова тема ,ще питам тук...Става ли тапицерията на тавана от Типо след Фейслифта ,на такова преди фейса?Като гледам няма дупки за щипките ,а моето е хванато с щипки...Като се замисля ,не е проблем да си дупня няколко дупки...Реших да я сменя тапицерията ,понеже е много покъсана ,а има едно Типо на части ,с запазена тапицерия...ПП:За претапициране ми искат 70 лв.
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Ще ползвам тази тема, за да не пускам нова, значи трябва ми някои колега с типо, на който му се занимава да ми премери размерите на шибедаха на типо(оригиналния) защото съм намислил да си слагам ел. люк, тавана си ми има дупка, но е с ръчен който се отваря нагоре и не знам дали размера е същия, по голям не е със сигурност, по вероятно да е по малък...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Добре де, а ако смениш целия таван?Режеш 4 те колонки и после ги заваряваш с другия таван.Проблема е май че ще трябва да разлепиш предното и задното стъкло.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар