колата беше в майка ходила до някъде паркирала я и след 10 мин се връща, уви колата не пали , с ГИ ако е от значение акумолатора като го замервам е около 12,26V(зареждах го и пак не ще) като завъртя ключа и се чува "чат" и всички индикатори на таблото изгасват , бутона под седалката го бутах и няма разлика ,пали от раз при бутане ...дали е акумолатора или нещо друго
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Марийка не пали
Collapse
X
-
Re: Марийка не пали
мен ми се струва че е проблем с тоци. За да ти изгасва всичко като завъртиш?! Не е нормално...Това чат от стартера ли се чува или от някое реле?Zlatev написа:колата беше в майка ходила до някъде паркирала я и след 10 мин се връща, уви колата не пали , с ГИ ако е от значение акумолатора като го замервам е около 12,26V(зареждах го и пак не ще) като завъртя ключа и се чува "чат" и всички индикатори на таблото изгасват , бутона под седалката го бутах и няма разлика ,пали от раз при бутане ...дали е акумолатора или нещо другоRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Разкачи минуса и го закачи пак.Ако има нужда почисти клемите и стегни хубаво и после пише дали има ефект, ако няма ще дирим проблема!п.с. Пиша ти това, защото имах същия проблем с бившето си Типо!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
сега като замервах акумолатора след повече от 12 часа зареждане като подам на контакт и волтовете спадат до от ~12 на ~9.9V ще викна някой да ми даде неговия акумолатор да видя дали е само от него ... най-странното е , че никога не е падал и изведнъж се срина доколкото съм чувал като ти падне акумолатора за пръв път после като го заредиш поне може да запали ... странна работа , ако и с друг акумолатор не запали ще пиша отново .Мерси на всички отзовали се !
Коментар
-
кола
првери клемите -буксите от акумулатора към стартера и бушоните може да не пали от друго но поне трябва да свети таблото и като вртиш ключ пак да си свети махни радиото и всички ненужни консуматори като фарове парно -климатикпробайвй с друг акумолатор или с дебели жици да дадеш ток и гледай да не падне много акумолатора - да не се бъгне кода че по ниско от 9v може да направи проблеммери и след клеимите на акумулаторапосле провери и буксите на клеимореда на ключа
Коментар
-
тези 9.9V до никъде няма да ти стигнат да завъртиш...както са ти казали колегите и ти самия си решил пробвай с друг акумолатор. А това че му е първо падане не означава, че неможе да е последно. На типото му умряха клетки на акумолатора и колкото и да го зареждахме полза никаква. Добре, че беше още в гаранция та ни го смениха с нов.Zlatev написа:сега като замервах акумолатора след повече от 12 часа зареждане като подам на контакт и волтовете спадат до от ~12 на ~9.9V ще викна някой да ми даде неговия акумолатор да видя дали е само от него ... най-странното е , че никога не е падал и изведнъж се срина доколкото съм чувал като ти падне акумолатора за пръв път после като го заредиш поне може да запали ... странна работа , ако и с друг акумолатор не запали ще пиша отново .Мерси на всички отзовали се !
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
На предишната ми кола монбата умря по същи начин. Мериш ...12.3...даваш на контакт и като искаш да завъртиш...9V. Майсторите казаха че е пробила клетка. Така че сложи друг и пробвайHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
И аз съм на същото мнение- пробвай с друг акумулатор.Shadowandust написа:Аз съм за нов акумолатор,имах същия проблем миналия месец искам да паля и хоп всичко изгасна по таблото.Пробвай с друг акумолатор и всичко ще се изясни. Стария направи точно четири години и умря!
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар