Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ Брава 1,4 12в ту пали ту не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ Брава 1,4 12в ту пали ту не пали

    Здравейте приятели имам следния проблем с моята Фиатка тръгвам за някъде спирам след това въртя да запаля и няма палене стартера върти и неиска да запали. Минава малко време въртя и пали тръгвам да се прибирам и както върви гасне и няма палене.Моля някой който е по компетентен или е имал подобен проблем да сподели защото съм много притеснен то това не си е работа да тръгнеш на път и да неможеш да си сигурен, че ще се върнеш.Ходих на компютърен тест няма грешки майстора ми казва да я закарам когато е угаснала но проблема е че като тръгна да я тегля до него и тя ще запали :fool: Ужас в безизходица съм пък съм и с две деца да угасна някъде на път то да съм сам както и да е но.Моля ви помогнете.

    #2
    Като за начало пусни си дублираща маса от минуса на акумулатора до някои от болтовете които захващат ЕКУ-то за купето. И на мен така ми гаснеше в движение и се оказа, че има лоша маса към ЕКУ-то. Други възможни причини да не пали и да гасне в движение е датчика на коляновия вал, който също се води като "датчик запалване", около 70лв е.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Благодаря ти а този датчик лесно ли се сменя.

      Коментар


        #4
        Колеги казват, че лесно се сменял, но поне аз като го гледах при кола вдигната на крик не ми се стори хич лесен достъпа до него. Намира се на маховика отзад или по-скоро отгоре, ще го видиш като свалиш дясната гума. Свързан е с кабелче с букса към друг по-дълъг кабел.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          За съжаление има много възможни причини.1. Датчика на Хол( кото колегата е показал горе)2. Топлинен датчик - този който казва на компа колко в загряла колата3. "Тръгнала" бензинова помпа4. Има една "джаджа" зад въздуховода на двигателя. Имам предвид точно този въздоховод по средата на мотора над главата. Извади буксата и я почисти хубаво! По принцип това беше проблема на един приятел, който се мъчи да открие причината три месеца.5. Запушен бензинов филтър6. Лош бензинАко някой се сеща за друго нека добавя
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Ужас те доста неща как може да съм сигурен кое е то ако се скапе от един път както и да е но тя се скапе и след известо време се оправи и може да го направи след няколко дни просто незнам.Всички ми казват трябва да е угаснала и тогава да видим от къде е причината да ама докато и я закарам и тя рече та запали Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

            Коментар


              #7
              Ето ти още литература за четене, точно такъв проблем имах и аз.тука е описан проблемаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...6&highlight=а тука се оказа решението след дългото лутанеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...344&highlight=
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Вчера ми изгасна както я карам пробвам на стартер да запали не иска включих на скорост и запали.Като чета тук казват че когато пали на скорост значи няма как да е датчик на коляновия вал тогава какво може да е.И това не го прави винаги когато е топла но него прави никога когато е студена.Ходих да видя колко струва този датчик и се хванах за главата на магнети марели е 111 лв. а на фирмите ФАЕ и ПСА и те италиански са по 72 лв. така че се чудя още какво да правя.

                Коментар


                  #9
                  Колега,преди да смениш каквото и да е, трябва да си убеден, че проблема е в него. Този казус с трудното палене е коментиран много пъти. Поне според мен процедурата е следната:1. дебнеш проблемът да изкочи2. Вадиш една свещ, допираш я до корпуса на мотора, въртиш стартера и гледаш дали има искра.3. Ако има искра, значи имаш проблем с бензина. Проверяваш съпротивлението на инжектора, темп датчик. При мен имаше интересен феномен: топла не палеше и се оказа. че е повреден инжектор.4. Ако няма искра, значи имаш проблем с тоците: проверяваш бобината, кабелите. Основен заподозрян е датчик колянов вал.
                  Fiat Marea 1.8 16V ELX

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е решен след смяна на датчик запалване.Благодаря на всички, които се включиха в темата ми. :D

                    Коментар

                    Working...
                    X