sasho_izgrev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с потеглянето с климатик
Collapse
X
-
Ами доста дизелови коли съм карал и не се усеща...sasho_izgrev написа:не мисля, че е достатачно, че чак да не се усеща дали е пуснат или не климатикаneonglow написа:По-високия въртящ момент на ниски обороти...sasho_izgrev написа:какво те кара да мислиш такаpakumba написа:при дизела обаче, според мен изобщо не бива да се усеща
Коментар
-
Трябва ли сега да издиря мануала и да го прочетеш от оригинала. Всичко което съм написал, не съм го измислил аз а инжинерите от Толиати. Колкото до климатици, имаш някакви познания, ама и тук нещо не е наред. При над 3800 оборота, всяка модерна кола изключва климатика, за да ти осигори максимална тяга, а не че налягането е проблем. За да може автомобила да вдигне максималната си скорост, а не да изключваш климатика, когато има нужда от максимална мощ. Това се случва и във всички останали ситуации, които съм написал в по-горния си пост. П.П. При по-малко фреон, климатика пак си работи колега. Само че не охлажда добре и товари повече време двигателя, защото се стреми да свали температурата. Мой приятел прави климатици на коли и след като ми допълни системата, усетих разликата. По-студен въздух /измерен с електронен термометър/ и по спокойно и меко каране в ниските обороти. А компресора си изключва, ако рязко подам газ и не ми тормози двигателя в града. Така че вземи и попрочети малко, преди да пишеш.mitkosoft написа:според мене тва са пълни глупости дето ги е извадил колегата. При обикновен климатик при пускането на климатика сигнала минава през пресостата който следи дали има нужното налягане в системата ако няма налягане тоест няма фреон и няма да тръгне климатика...ако има достатъчно налягане системата подава + на бобината на компресора и шайбата зацепва със съединителя на компресора....не виждам защо при 3800 оборота ще изключва компресора след като при тези обороти се вдига малко по високо налягане но когато се движи колата въздуха който се набива в радиатора го охлажда и се сваля налагането...ако продължи да е високо се включва втората степен на вентилатора..ако и така не пада вече налягането тогава пресостата след 25 бара трябва да изключи копмпресора...при обикновения климатик ЕКУ-то единствено вдига оборотите на двигателя нищо друго....останалото е паяжина от кабели няколко датчика и пресостат....Fiat Marea TD100
Коментар
-
то тогава се обезмисля климатика представи си че купето не е охладено още добре и като дадеш газ и климатика спира и пак става горещо а на извънградско трябва въобще да не работи щото при 130км/ч колата е над 3800 оборота...а и аз не съм виждал кола да изклщчва при високи обороти...нали знаеш че ако изключи и после като включи пак на високи обороти и компресора се скапва така....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
оф колега виж сега климатика е измислен много преди ние така че аз се позовавам от опита а не кво съм чул и видял аз лично съм виждал разглобени десетки компресори подари това че се включва климатика на високи обороти...в тоя ред на мисли ако изключи и включи за момент то включването ще е на високи обороти и от там счупен компресор...ела до сливен и ше те срещна с човека който ги ремонтира даже ще ти покажаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Ама аз не се бъзикам. Ето част от мануала където е дадено как ЕКУ-то има достъп до функциите по управлението на компресора. Предполагам че ще се ориентираш на английски. Е объркал съм само оборотите при които се изключва, т.е. не при 3800, а при 4500, т.е. при пълна тяга. В другия манул, където е само за климатика, от около 100страници, е дадено от А до Я всичко за ремонта и начин на работа, заедно със всички тънкости, нормативи, както и как се ремонтира. Абе всичко с което можеш да засенчеш майстора си дет та е учил.То от самоуки майстори, колите ни са на туй дередже.mitkosoft написа:оф колега виж сега климатика е измислен много преди ние така че аз се позовавам от опита а не кво съм чул и видял аз лично съм виждал разглобени десетки компресори подари това че се включва климатика на високи обороти...в тоя ред на мисли ако изключи и включи за момент то включването ще е на високи обороти и от там счупен компресор...ела до сливен и ше те срещна с човека който ги ремонтира даже ще ти покажаFiat Marea TD100
Коментар
-
При мен на ТД 100 тръгването на климатик също е трудно. Налага се да форсирам до 2000 оборота преди да отпускам съединителя, за да се подегли бързо. Ако не го направя се влачи колата (все едно карам жигулата студена и съм я задавил примерно), но като мине 2000 оборота и изведнъж "излита".Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
Колеги айде да не спорите на колко се изключва, а да помислим от какво може да е проблема при мене и колегата от горното мнение, явно проблема е еднакъвhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ставаме 3-ма...градско никога не си позволявам да пускам климатика просто защото се чувствам като първолак на светофарите като я изгася или започне да се лашка. Невероятно товарене. Интересното понеже карам и Ситроен 1.6ХДИ като му пусна климата...нищо...просто си духа студено и няма никаква ама никаква разлика във вървежа. Миналата седмица пътувах от София до Бургас и обратно с Пежо Тепее пак 1.6хди (същия мотор като на ситроена на по тежка кола) разлика пуснат/спрян климатик не се усеща при никакви условия. Единствените разлики които усещам между Фиата и тях е че като пусна климата във фуфу става адски студ, а онези просто охлаждат...иначе дори и с пуснат климатик на магистралата си правя винаги една и съща мах скорост...178км/ч със 16"infineon написа:Колеги айде да не спорите на колко се изключва, а да помислим от какво може да е проблема при мене и колегата от горното мнение, явно проблема е еднакъв
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар