Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хайде и аз с питанка за скоростите... Лостът заяжда!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хайде и аз с питанка за скоростите... Лостът заяжда!?

    От известно време лостът започна да ми прави номера. При накланяне на ляво за включване на първа скорост и връщане обратно, или минаване през втора, лостът си остава в ляво положение т.е. не се връща в средата. Трябва му малко сила за да може да си дойде в нормалната средна позиция и да включа трета например. В обратната посока на дясно, където за пета и задна проблеми няма. Колата е тази от подписа ми и връзката между скоростната кутия и лоста е с две жила. Въпросът ми е къде се намира механизъма, който кара реално лоста да застава в средата? В скоростната кутия, над нея, или в механизъма под лоста? Опитах да смажа жилата, които са със скъсани маншончета, но особена разлика няма.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    По спомени - механизмът (пластмасата, която се вижда като се махне кожата) над скоростите е отговорен за това.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      До колкото знам лостър застава в средата с помоща на 2 пружини които го връщат там .. може да ти се е разхлабила едната (лявата) или от заяждане на лоста да си го върнал със сила и да е излязла съвсем . Тва го чух от някъде , но не съм се ровил не знам .

      Коментар


        #4
        Ще поровя да видя, какво е дереджето под лоста, макар че гледах и там, но не видях нещо нередно.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          кола

          колата със жила ли е или хидравличен цилиндър провери там дали всичко е на ред жиблото или самия цилиндър
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            бравата ти е или с жила или с лостове. мисля, че дизелите бяха с жила, но не съм сигурен. ако си с лостове лестно ще видиш къде е проблема, или в лостовете закачени на рейката и оттам към кутията, или в пласмасата отдолу. С жилата не съм запознат.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              С две жила е, колеги. Признал съм си още в началото
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                кола

                ми смажи ги или ги смени ако са ръждясали вътре
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Taя жилна система я бърниках преди време! Беше се износила една ябълковидна втулка (съответно има ябълка отстрани на самия лост) която отговаря за движение ляво-дясно! Обаче случая бе че направо беше изпаднала и лоста не можеше да мърда изобщо на дясно! Махни машона и разгледай какво е положението при теб!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    ми смажи ги или ги смени ако са ръждясали вътре
                    Не са ръждясали, а по-горе написах, че се опитах да ги смажа. На много кофти място са и от двата края за да могат лесно да се откачат и омажат качествено. Имам подозрение, че проблемът не е нито в жилата, нито в лоста. Ровичках по него, но реално пълен достъп до жилата има под колата, а за целта ми се струва, че се сваля и части от генерацията...@xctr знам, за коя втулка говориш. Преди няколко години я сменях. Ще и хвърля едно око и не нея, но ми се струва, че не е там проблема. Просто лостът залепва наляво и трябва малко сила за да се върне в средно положение.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар

                    Working...
                    X