що не си купиш един външен маномерат , така и така твоя не работи , поне да си имаш за постоянно един датчиказ ще поръчам нови но след 1 седмица чак
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто гт и проблем с налягането на маслото
Collapse
X
-
Информативно - колко пари е един нов датчик, защото съм слагал 2-3 втора употреба, ама в очастъка където най-много седи стрелката - около 1-1,5 бара почти всички им прескачаха показанията, само този с обратните параметри работеше що-годе нормално.WhitePower написа:що не си купиш един външен маномерат , така и така твоя не работи , поне да си имаш за постоянно един датчиказ ще поръчам нови но след 1 седмица чак
Коментар
-
Пич, мма ти верно ли в София неможа да намериш сервиз да ти замерят налягането? :D Ако е така, пиши ми на лично ти кажем къде на близо до Ляолин да ти го замерят и да установиш най-накрая къде ти е проблемаstrip написа:някой с въжмосност да ми помогне?така и не се намери манометър или какъвто и да е уред за измерването на налягането на мслото.моля, ако някой има уред /прибор/ да ми услужи!
Според мен при такива проблеми като твоя и то с кола като Пунто ГТ аз лично не бих се мотал толкоз за да открия ко се случва, за да не се окаже, че ще го разбереш по-скъпия начин
Коментар
-
в края на краищата налягането е измерено!при запалване на почти студена кола си показва 3 бара. след съвсем малко (все пак колата не е 100% студена) пада на 2 бара. при подаване на газ налягането се покачва до 3,5 бара на около 5 000 или малко повече оборота (форсирах под капака и не знам колко са били точно оборотите).справка с каталожни данни показа, че на 4 000 об. трябва да дава 3,4 бара, тя показа 3,2 бара.
мисля, че така е ок и мога да карам спокойно, вие как мислите?!?п.с. маслото е 5W 50 mobil 1, ако има значение.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар