Здравейте,понеже не можах да намеря информация с търсачката пускам тази тема. (единствената подобна информация е на колегата Tornado, но е за Marea)Въпросът е следния : някой може ли да даде снимков материал или подробно описание как се регулира височината на педала на съединителя на Fiat Bravo ’96 ? Знам (виждал съм) че се прави с голи ръце и без никакво разглабяне, но не знам къде точно трябва да бръкна, и какво да пипна
Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос : регулиране на съединител Fiat Bravo
Collapse
X
-
Под акумулатора имаш шпилка с гайка и гумен тампон - връткай нея докато ти пасне положението на педала (прилича на дълъг стърчащ болт с гумен тампон нанизан на него, еластично е, не е застопорено да не мърда). Само внимавай да не оплескаш работата
Връткаш с половин оборот, сядаш и "усещаш", ако не ти харесва, още половин оборот и така докато ти хареса.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Стана ми интересно, щото и аз се борих наскоро с този педал, но никъде не видях възможност за реглаж, освен чрез жилото, респ. съеденителя. Ето всички карантии на педала при мен, не виждам възможност за реглаж.Това, което посочваш е за регулиране на съеденителя(следващата снимка), но не виждам какво ще се постигне, при положение, че феродото е износено и за безпроблемно превключване се фиксира точно определено положение, положение, при което педала стърчи, но нищо не можем да направим по въпроса.Последната снимка е само за визуализация на закрепването на жилото в работна позиция.
Коментар
-
Жилото точно опъва педала, от там се променя и положението, в което отделя съединителя. Като се вдигне педала повече, тогава почва да отделя по-високо (т.е. усещането е такова). Докато като го смъкнеш, не може да се натисне добре поради по-ограниченият си ход и да се отдели хубаво феродото. Ако феродото дотолкова е износено, че това упражнение не даде ефект - еми значи е дошло време за смяна."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Мерси много за отговорите, и се извинявам че не можах да отговоря.Само да попитам допълнително - има ли шанс това нещо да се саморегулира ? Онзи ден си отделяше и зацепваше почти в най-горна позиция, от същата вечерта насам си отделя и зацепва приблизително в средата.Поради тази причина и не съм търсил шпилката с гайката, но май няма да е под акумулатора, понеже той е горе-долу в средата на калника
:
Fiat Bravo 1.8 16V
Fiat Bravo II 1.9 Multijet
Коментар
-
Колега,При мен ако махнеш въздуховода отпред може да добараш гайката, но трябва да знаеш какво правиш, защото не можеш да видиш нищо докато я въртиш.На канал отдолу също може да я добараш, но пак трябва пипом да се оправяш, защото е закрепена на скороснтата кутия отгоре.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Е добре де, защо такива гимнастики правите? Аз бъркам отпред под акумулатора без особени проблеми (и то с двете ръце) и си го настройвам. Малко е тясно, но се бърка. Вярно, че съм с ланчия, но под капака колите ни са еднакви."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Извинявам се, че възраждам темата, но ме гложди един въпрос.Скъсах жилото на съединителя, смених го и го регулирах. След около 10 км. каране градско сякаш самото жило само се регулира и сега отделя доста ниско.Възможно ли е да въпреки, че има шпилка и се регулира ръчно, да има нещо допълнително, което да "нагажда" жилото?Тъй като не видях отговор на въпроса на колегата, които е питал същото като мен, реших да пиша.Поздрави.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Виж да слезе по надолу възможно но обратното няма как да стане освен да имаш нещо прецакано по съединителя. А най лесния и бърз достъп е като се свали акомулатора и се махне пластмасовата подложка. Там на самата стойка има отвор и може да се бръкне поне с едната ръка. Ако нямаш помощник просто подложи нещо под педала за да се охлаби жилото. Ако не е клеясала гайката което е малко вероятно щото е пластмасова и с едната ръка става регулирането.
Коментар
-
Точно това имах предвид lov, педала слезе сам по-надолу!Иначе проблем с регулирането нямам, отвивам капака на бушоните и оттам между него и въздуховода спокойно достигам болта за регулиране.Съединителя иначе е на няма и 2к км.Каква е причината да падне педала по-надолу, това не мога да си обясня?Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Така както казваш е нормално докато се уберат луфтовете. В пласмасовата чашка дето се закачва на педала има гумено тампонче. В него влиза металната запресовка. Има гумен тампон дето се захваща бронята за купето. На окачвамето на самата скоростна кутия са и там 2. Докато се наместят как мислиш не се ли мачкат по малко. Пък и самото жило и то докато си намери място по извивките. Иначе ако почне да пропада периодично и започне да върви тегаво си е признак за последващо късане. Направо не ми се говори на тема жила защото ми писна от ментета които не карат повече от 2-3 месеца. Завчера правих тази процедура за последно в прекия и преносния смисъл. Направих си изцяло ново жило като ползвах само бронята. То даже 2 стъкнах ама като гледам резулатата второто ще е само за страх. Така леко не ми се е движил педала освен кога колата беше нова с оригиналното жило. Хем сега сложих по дебела сърцевина от оригиналната а и е без пластмасовата обшивка.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар