Привет на всички.Предстои ми да закупя Фиат браво 1.6 16V 1997-а година.Искам да ви попитам има ли смисъл да давам 36 лв за компютърна диагностика в оторизиран сервиз или само да ми проверят ходовата част?Ще съм много благодарен и на съвети от др. естество преди да съм броул парите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ДИАГНОСТИКА Bravo 1.6 16v-има ли смисъл?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Етикети: –
-
Няма смисъл
Ако мотора бачка добре и по таблото не свети нищо, кво мислиш ша видят на диагностиката- Едно голямо НИЩО
ще кажат всичко е ОК даи 36 лева аре бегаи
И да е имало няква грешка записана в компа продавача се е постарал да я изтрие, и да не я изтрил кво от тва, може да дава грешка в МПХ ама тя може да се запише от откачане на буксата на моторчето по време на работа, или друг датчик на които някои маистор за нещо му е откачал буксата. Та общо взето такива ми ти работи. По окачването също няма кво да видиш кат я закараш на мастор, тя ако тропа кат я караш ясна е работата
по може да те вълнува как са гърнетата и тръбите как е пода на колата и гредите има ли следи от удари има ли течове на масло и други подобни
Хубавия мотор лесно се познава, напрашен сух, а не прясно измит
пали лесно работи равномерно не тресе, ускорява добре, не се зачудва, не пуши, форсира се хубаво -укротява се хубаво и всичко такова дето ти радва окото
е друг е въпроса колко фиата го могат това
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Ами не е точно така колега, има разлика между това една кола да е без нито една записана грешка, и това да ти изплюе една страница грешки, било то и стари такива. Преди време с един колега от форума оглеждахме една Мареа за да я купи той, а като я включих на компютъра, прясно измитият двигател "изплю" 13 грешки. Последваха преговори за цената, която пое надолу...Към автора - няма смисъл да даваш 36 лева в "оторизиран сервиз", може да се обърнеш и към колега от форума, за който все още не съм чул лоши отзиви от услугите, които предлага:Slavi_Lancia написа:Няма смисъл
Ако мотора бачка добре и по таблото не свети нищо, кво мислиш ша видят на диагностиката- Едно голямо НИЩО
ще кажат всичко е ОК даи 36 лева аре бегаи
И да е имало няква грешка записана в компа продавача се е постарал да я изтрие, и да не я изтрил кво от тва, може да дава грешка в МПХ ама тя може да се запише от откачане на буксата на моторчето по време на работа, или друг датчик на които някои маистор за нещо му е откачал буксата.Това пише в обявата му - Диагностика на автомобилиТова включва и диагностика на място при закупуването на "нов" автомобил например.Всеки се е сблъсквал с проблем -> искате да видите на място всичко, или пък продавача не иска да се "изкарва" колата към сервиз, или всякакви от този род.
Коментар
-
lithrone
Колега, малко си се поизхвърлил за окачването иначе благодаря за изчерпателното мнение.Slavi_Lancia написа:Няма смисъл
Ако мотора бачка добре и по таблото не свети нищо, кво мислиш ша видят на диагностиката- Едно голямо НИЩО
ще кажат всичко е ОК даи 36 лева аре бегаи
И да е имало няква грешка записана в компа продавача се е постарал да я изтрие, и да не я изтрил кво от тва, може да дава грешка в МПХ ама тя може да се запише от откачане на буксата на моторчето по време на работа, или друг датчик на които някои маистор за нещо му е откачал буксата. Та общо взето такива ми ти работи. По окачването също няма кво да видиш кат я закараш на мастор, тя ако тропа кат я караш ясна е работата
по може да те вълнува как са гърнетата и тръбите как е пода на колата и гредите има ли следи от удари има ли течове на масло и други подобни
Хубавия мотор лесно се познава, напрашен сух, а не прясно измит
пали лесно работи равномерно не тресе, ускорява добре, не се зачудва, не пуши, форсира се хубаво -укротява се хубаво и всичко такова дето ти радва окото
е друг е въпроса колко фиата го могат това
От какво естество могат да бъдат грешките че цената да поема надолу при 13 годишна кола? Аз не си правя илюзии че ще закупя отличен автомобил и смятам че не е кой знае какво да е записал компа някоя др грешка. Нямам особени познания и за това питам какви може да са грешките че да се стигне до коментари? Цената на колата е 1600 лв има леки козметични забележки по боята и на шофьорската седалка, двигателя работи прилично а отдолу не се чува тропане от каквото и да било. При какъв тип грешки мога да искам по-ниска цена?ogi28b написа:Ами не е точно така колега, има разлика между това една кола да е без нито една записана грешка, и това да ти изплюе една страница грешки, било то и стари такива. Преди време с един колега от форума оглеждахме една Мареа за да я купи той, а като я включих на компютъра, прясно измитият двигател "изплю" 13 грешки. Последваха преговори за цената, която пое надолу...Към автора - няма смисъл да даваш 36 лева в "оторизиран сервиз", може да се обърнеш и към колега от форума, за който все още не съм чул лоши отзиви от услугите, които предлага:Slavi_Lancia написа:Няма смисъл
Ако мотора бачка добре и по таблото не свети нищо, кво мислиш ша видят на диагностиката- Едно голямо НИЩО
ще кажат всичко е ОК даи 36 лева аре бегаи
И да е имало няква грешка записана в компа продавача се е постарал да я изтрие, и да не я изтрил кво от тва, може да дава грешка в МПХ ама тя може да се запише от откачане на буксата на моторчето по време на работа, или друг датчик на които някои маистор за нещо му е откачал буксата.Това пише в обявата му - Диагностика на автомобилиТова включва и диагностика на място при закупуването на "нов" автомобил например.Всеки се е сблъсквал с проблем -> искате да видите на място всичко, или пък продавача не иска да се "изкарва" колата към сервиз, или всякакви от този род.
Коментар
-
ако се захванат по-сериозно могат да хванат заминаваща си или заминала ламбда сонда - 150 леваможе да има шмекерии по АБС и въздушни възглавници - но в такъв случай джамбазина няма да се навие да я караш на диагностика...извън диагностиката - тествай климатикаи не се връзвай на приказки от сорта - празен е, иначе работи
Коментар
-
lithrone
Яснооо Значи задължително диагностика.Разбрах че намират и всички останали изплякали датчици.Като знам на мареата ми (същия мотор) кви пари са по добре да я закарам да я закачат.А иначе ще я купя от човек. Климата ще ти отвее мозъкаSev написа:ако се захванат по-сериозно могат да хванат заминаваща си или заминала ламбда сонда - 150 леваможе да има шмекерии по АБС и въздушни възглавници - но в такъв случай джамбазина няма да се навие да я караш на диагностика...извън диагностиката - тествай климатикаи не се връзвай на приказки от сорта - празен е, иначе работи
и като цяло колата мн. ми хареса, като мотор имам в предвид иначе няма търговски вид.Прецених че човека не е измекяр
... не е разбирач но не е пестил пари по колата.На километража пише 180000км, собственика каза че е карана околу 8 хиляди километра тук и е купена от салон. Такива бравота по салоните са точно на 150-170К километра значи всичко се връзва... колата е на околу 220-250К
което ме удовлетворява.Дано излезе добра покупка.Ако всичко мине по вода по сервизите ,съвсем скоро ще я видите в раздел тунинг с разни ъпгрейди
Коментар
-
Например - липса на връзка с главния мозък на въздушните възглавници. Неработещ АБС, поради дефектни 2 датчика и 3 релета. Обикновено изкормват лампите, за да не се вижда че светят за проблем. Друго - Липса на синхронизация между фазовите датчици (което ще ти пречи изобщо да я запалиш де), това с датчиците може да е стара грешка, която не се е появила пак, но достатъчно е да се изпише на екрана, и започваш - "Ама тя тука колата нещо грешки дава, тоя датчик е 63 лева, и е заврян на ма**а си, 100 лева с труда...", за л-сондата Sev каза, кво друго има в един бензинов мотор... абе и това е достатъчно. Но щом я взимаш от човек - по-различно е. Вероятно всичко е ок, а което не е наред - ще ти каже, освен ако не е някой мошеник.lithrone написа:От какво естество могат да бъдат грешките че цената да поема надолу при 13 годишна кола?
Коментар
-
lithrone
Колеги, не се стигна до диагностика.Имам едни приятелчета BMW маниаци... майсторчета са тааа закарах колата днес при тях да я погледнат като цяло.Окачването-ЛОМ както и да е по окачването нищо не ме плаши аз си търся здрав мотор....Качи се ммоя човек да и направи два три кравая и температурата отиде в космоса... оставихме я намясто да работи а температурата седи между червената и зелената чертичка :DПерката се включва охлажда и хайде пак горе и така :DМоя човек каза че го съмнява гарнитурата на главата... каза че това нее моята кола и така изобщо не се стигна до диагностикатааааSlavi_Lancia написа:Аре кат минеш диагностика кажи кво са казали
((Още като я видях и карах за пръв път видях че вдигна температура до средата за нула време и понеже моят термостат е заклинил в отворено положение си казах "бреииии мн хубав термостат има тая кола"
Покарах я съвсем малко ...затова сиг. не е загряла при мен. Много бях харесал колата направоо чак ме е яд че не е читава .
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар