Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРВА 1.6 тресе над 130

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    БРВА 1.6 тресе над 130

    колеги като карам над 130 и натисна спира4ки запо4жа да тресе отпед-крив диск и проблем с накладките може би ?Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    ако "тресенето" е само когато натиснеш спиркачката .... са дискове.
    ...The Path Of Excess Leads To The Tower Of Wisdom...

    Коментар


      #3
      Ново питане за една вибрация/тресене

      Увод:

      Колата е BRAVA 1.6/103 коня, '97-ма бензин.
      Проблема е следния:
      на магистралата си ускорявам до 120-130 без проблем, но при отпускане на газта веднага се получават вибрации/тресене, което мога да определя най-точно на каране по павирана улица.С подаване на дори и лека газчица всичко се нормализира.
      -няма отношение, дали си на скорост или не, само подаването и отпускането на газта.
      -няма отношене на каква скорост си или просто натискаш съединителя да смениш скорост, дали от 4-та на 5-та или обратно.Спреш ли да подаваш газ вибрации/тресене.
      Проблема се проявява само по инерция, ако мога така да се изразя, при скорост над сто километра в час, като започва между 95-100
      Стига да даваш постоянно газ и до 150 колата е стабилна, поне до толкова по километраж ускорих на нов участък на пътя за пробата, но с натискането на съединителя и отнемането на газта-вибрации/тресене,нали за да си падне скоростта до към 120-130. От доста време не бяхме карали по магистрала, а обикновено по първокласните си караме нормално 80-90 и не знам откога е проблема, но е доста изнервящо като пускаш по инерция на някой наклон да ти изпопадат пломбите образно казоно. Просто е неприятно и стресиращо.
      Общо взето, ако някой има идея, от къде да почна да проверявам, че в интернета мнения всякакви, а фиата си е фиат и си иска неговото.
      Да потретя, че може да ускориш до висока скорост /до към 150 в случая/ и няма да трепне колата, но отпуснеш ли газта се получава тоя ефект, без значение, дали си на скорост или на свободна.
      Мерси на всеки, който ще изкаже мнение.
      Поздрави
      Последна редакция от pl4 8rp; 19.03.2017, 15:09. Причина: Редакция на текста и ДОПЪЛНЕНИЕ от днес.
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #4
        започни с проверка на вътрешни карета

        Коментар


          #5
          Здрасти Иво,

          мерси за бързата насока и ако не е проблем да споделиш как да ги проверя най-меродавно. Какво трябва да се усеща и какво не.
          На канал, на подемник? Вдигнати гуми една по една ? Какви луфтове са допустими евентуално? И за да е всичко точно става въпрос за тея лагери на снимката по-долу, нали ? Че ми писна тая полуоска да я свалям, един път маншона, после лагера, най-първо съединител...
          Ако е от тея лагери те се избиват лесно, а има ли вероятност и за някакво износване там, където лагеруват, някакви "чашки" срещам из други теми, ако съществуват и тук?
          Утре ще я вдигна на крика и ще клатя там по окачването каквото мога да видя какви луфтове ще усетя, ама тая полуоска май се клатеше леко навътре-навън, не знам това аксиално или радиално се казва. Навън към гумата, навътре към скоростите.
          Мерси още веднъж за бързата реакция.
          Click image for larger version

Name:	Лява полуоска, където влиза.jpg
Views:	1
Size:	324,2 KB
ID:	2094420 Click image for larger version

Name:	Трипода на лявата полуоска.jpg
Views:	1
Size:	285,9 KB
ID:	2094421

          Развитие:

          За мнозина от вас няма да е изненада като кажа, че проблема е в предна лява гума, а най-вероятно само ще присвиете устни в лека усмивка. Напълно разбираемо.
          Естествено по закона на Мърфи почнах отдясно, че нали гумата беше откъм тротоара, свалям оглеждам, с щангата напъвам, няма нищо лабаво.
          Почвам отляво и със свалянето на гумата я гледам то от вътрения й край едната линия с протектори я няма-пълен галош. И там напъвах, клатих, полуоски, носача, накрайници всичко точно. Сложих резервната 14-ка и то взе, че си заспа колата. Явно майка ми е превземала пак някой тротоар на втора, щото на гумата по вътрения борд се усеща някаква неравност.
          Това е ясно вече ,че е от гумата, но сега идва въпроса къде да я закарам на добър стенд в Пловдив да оправям там сходимост ли е квото трябва да не яде гумете по-натам? Миналия път я карах до едни "Нанси" ли бяха, "Найси" ли бяха на асеновградско мисля и явно само си прибраха 40 кинта за 10-15мин на канала, ама иначе чаках два часа за ред...както и да е.
          Явно практиката си показва, че в 90% от случаите са гуми и джанти, колкото и да не ми се вярваше, но пак добре че е най-лесно отсранимия дефект.
          Поздрави!

          Click image for larger version

Name:	Тази-1 Деформация от вътрешната страна на гумата.jpg
Views:	1
Size:	300,7 KB
ID:	2094433 Click image for larger version

Name:	Тази-2 Изяден протектор от вътрената страна на гумат
Views:	1
Size:	402,7 KB
ID:	2094434
          Последна редакция от pl4 8rp; 19.03.2017, 15:13. Причина: Допълнение от днешната проверка.
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар

          Working...
          X