Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаснене при натискане на съединителя Фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаснене при натискане на съединителя Фиат Брава

    Здравейте! Бях дал колата (Фиат Брава 1.6 16V - на метан) на чичо ми, за да иде на море. Днес си я взимам, паля и тръгвам, но при натискане на съединителя и намаляване на скоростта или смяна на предавката колата гасне. Изведнъж светкат лампите (на маслото и акумулатора), педала на спирачката става твърд, а хидравликата спира да работи и имам чувството, че ще се убия някъде. Понякога се случва само да премигне лампата на маслото, но колата не гасне и продължава да върви. Преоблемът не е постоянен (на всяко спиране или смяна на предавката), но доста често се случва, днес за 30 км поне 6-7 пъти ми се случи, като 2 пъти бях на светофар и е доста неприятно. Случва се независимо дали карам на метан или на бензин, пробвах и с двете. Също да добавя, че дори и трудно пали (обикновено само въртя и няма проблем, давам до 3000 оборота и прехвърля на метан), но днес ако не подам газ не става, а и трябва да задържа повече да завърти. Ако някой има представа какво може да е или вече се е сблъсквал с този проблем и го е решил, нека да помогне. Благодаря предварително. П.П. Нов съм във форума и се извинявам, ако темата не е за този раздел.
    Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

    #2
    пробваи с подмяна на въздушен филтър и огледаи да не дърпа от някъде въздух след филтъра
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Сега един приятел ми подметна, че може да е проблем с компютъра, тоест някаква грешка, при която компютърът гаси колата. Възможно ли е? Утре мисля да я закарам, за да я закачат и да направят една диагностика за грешки.
      Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

      Коментар


        #4
        то ако не се оправи с смяна на въздушен филтър диагностика или почистване на стъпковия мотор
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          то ако не се оправи с смяна на въздушен филтър диагностика или почистване на стъпковия мотор
          Значи първо да сменя въздушния филтър и тогава да я карам на диагностика? Ако първо я закарам на диагностика, няма ли да отчете проблем или грешка в компютъра? П.П. Ако въпросите ви се сторят глупави, това е, защото съм млад шофьор, а от коли не разбирам! :D
          Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

          Коментар


            #6
            Аз карам мареа на метан и това ми се случва в на 2-3 хиляди километра веднъж но е мн неприятно наистина.Колегата даде страшна идея за грешките.. не се бях замислял за това.... само това ще е да занете! Може и някой датчик да е тръгнал.... ще я карам и моята за я закачат и без това никога не съм я карал

            Коментар


              #7
              Мисля че може да се бъзика и горивната помпа, но отиди на диагностика най- добре Там ще се види какъв е проблема! Успех приятел!
              Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
              Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
              Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
              Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
              Убий скороста - Спаси дете!

              Коментар


                #8
                Благодаря ви за отзивчивостта! Утре след диагностиката ще драсна 1-2 реда, за да кажа къде е бил проблемът и други колеги да не се чудят, а да знаят.
                Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                Коментар


                  #9
                  Ето какво стана днес, паля сутринта (към 10 часа) и си карам без никакви проблеми. Отивам на диагностиката, където ми казват, че щом сега не се е появил проблема няма смисъл да я закачват. Препоръча ми да карам и при поява да ида пак. Тръгвам аз, карам си и установявам, че когато вече се е вдигнала температурата и навън е много топло, започва да се пуска втората перка, която ми тегли ток и когато съм на място колата почти гасне, пресветка лампата за маслото, но все пак успява да задържи. Явно проблемът е с тока, при пускане на перката, натискане на спирачката, пускане на климатика, завъртане на волана, тоест всичко, което успява да гълта ток и колата гасне, особено при ниски обороти, например ако съм спрял на стоп. Случва се дори в движение да ми премигне лампата за маслото (бях на 2000 оборота), но явно заради перката и хидравликата, вече и аз не знам. Казаха ми, че няма смисъл да я закачат на диагностиката, а да ида при жичкаджиите и те да си търсят проблема. Та засега така, ще видим какво ще кажат и ел. майсторите и след това ще пиша пак.
                  Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                  Коментар


                    #10
                    колега така описано може и от проблем с зареждането но от разстояние е трудно да се определи но това с светенето на лампата на маслото ме притеснява наи много
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      eh4ev07 написа:
                      колега така описано може и от проблем с зареждането но от разстояние е трудно да се определи но това с светенето на лампата на маслото ме притеснява наи много
                      Да, мен също. Странното е, че дори в движение се получава, но не свети постоянно, а само премигва и гасне. Проверих нивото на маслото, всичко е наред, пък и ако нямаше достатъчно масло, лампата щеше да свети постоянно. Честно казано, вече не знам какво да мисля, тия дни ще ида при ел. майторите да замерят къде колко ток гълта и т.н., та да видим дали не е нещо по електричеството. Сега бях с един приятел (който кара Нисан Примера) при майстора и каза, че може да е от алтернатора (каквото и да е това, нямам идея), той имал проблем с него и сменил четките. Не знам доколко е възможно проблемът да е това, но ще видим.
                      Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                      Коментар


                        #12
                        алтенатор=динамо =това което изках да ти кажа -проблем с зареждането. а се сетих и друго да не клеимореда да ти прави проблеми но първо премери как зарежда колата с повече консуматори (фарове авариини музика и др)
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          eh4ev07 написа:
                          алтенатор=динамо =това което изках да ти кажа -проблем с зареждането. а се сетих и друго да не клеимореда да ти прави проблеми но първо премери как зарежда колата с повече консуматори (фарове авариини музика и др)
                          Сега като казваш за зареждането се сещам, че зимата, когато сменяхме акумулатора, момчето каза, че май зарежда малко по-малко отколкото трябва, но щял да изкара и така, но все пак трябвало да се погледне. Явно сме забравили с баща ми и досега не сме обърнали внимание, така че нищо чудно и това да е. Другото, което ме кара да мисля, че може да е това, е че сега по-трудно пали. Трябва повече да задържа стартера и имам чувството, че няма сила да завърти, та трябва и газ да давам. Преди не беше така, палеше лесно. Възможно е да ми е паднал акумулатора от толкова въртене вчера и днес, знам ли. Но, ако проблемът е в зареждането, защото така гасне и премига лампата на маслото понякога? Тези дни като имам време ще я закарам да си я замерят, за да видим дали това е проблемът.П.П. Намерих нещо, което доста прилича на моя проблем - "А най лошото е че от както сам с новия алтернатор (на старо от морга) , при консумация ми се влияят оборотите на празен ход. Примерно като се включи перката и оборотите падат и почва да тресе (много неприятно с тия пластмаси). И не само перката, дори като натисна стоповете и също падат оборотите, но по малко.". Това е от форума на Опел, та вече започвам да си мисля, че наистина в това е работата и ще иска нов, ако този не може да се оправи.
                          Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                          Коментар


                            #14
                            гледаи да отстраниш проблема с зареждането по бързо защото ако караш така акомулатора ще падне още и ще ти вземе да трупа и грешки или ще угасне и ще останеш на пътя
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              eh4ev07 написа:
                              гледаи да отстраниш проблема с зареждането по бързо защото ако караш така акомулатора ще падне още и ще ти вземе да трупа и грешки или ще угасне и ще останеш на пътя
                              Ще гледам да го оправя по-бързо, дори ще видя дали вече не е натрупало някакви грешки, за да ги изчистя. Само дано да успея да стигна до майсторите. :D
                              Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X