Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ASR/EBD/ABS failure - Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ASR/EBD/ABS failure - Stilo JTD

    Почти при всяко палене ми изписва или ABS или ASR или всичките заедно failure.Tова става след като дам на контакт, изпише check OK и запаля.Т.е. писука след самото запалване.Бутона - ASR работи идеално, напръсках с контактен спрей D4 конектора, акумулатора е проверен днес и е изряден.При сканиране ABS ECU-то няма записани грешки.Също така изключително рядко изписва PREHEAT ERROR - всички свещи са здрави.Подозренията ми са към кофти контакт в някой конектор, въпроса е кой....Идеи ?п.с. всички ESP системи въпреки грешката работят
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Колега и аз имам същият проблем,ако може верно някой да помогне.
    FIAT STILO 1.2 16 V.

    Коментар


      #3
      Забравих да споменя, че стоп машинката е сменена и няма никакъв ефект от смяната и.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Бях чел в английския форум, че става тая работа ако сложиш гуми с нестандартен размер.

        Коментар


          #5
          път

          какво свети ли Михаела имаше подобен проблем светеше стопа дори и да не е на контакт оказа се че пластинката където натиска стопмашинката все едно не натиска/освобожданва като тряба мако и помогнехме и готово а иначе като се натиска на ръка си работи има някъв луфт на педала и той разваля работата
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            205/55/16" - заводския размер
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              205/55/16" - заводския размер
              Не е ли 195/65/15" ? Редакция: видях, че и тия може в книжката то е все тая. Друго предположение е контакт някъде, бачкал съм във валео в Германия и там проверявахме на а класите точно датчика на волана за завъртането точно за късо.

              Коментар


                #8
                Е 205/55/16 отговаря на 195/65/15 , а колкото до проблема, при мен се появява когато си реши то, въпреки че всички конектори с изключение на самата стоп машинка са почистени с контактен спрей.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  Проверете както каза ключар да не карате с постоянно натиснати стопове. Това е изключително недомислено на Стилото, веднъж да подложиш крак под педала и позицията на стопмашинката се размества. Ако стоповете ви светят без натиснат педал значи е това и от там светва първоначално failure-a. Машинката се калибрира много лесно.Другата възможност която ми идва на ум неискате да я знаете, прецакана АБС електроника. Аз минах през подобен проблем, като го оправих само със смяна на АБС централата.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    #10
                    Не светят.Централата работи, проверих я още в началото, щото точно за тебе се сетих
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Други идеи или да почвам сам да нищя проблема
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Други идеи или да почвам сам да нищя проблема
                        Рестартирай, винаги помага, в смисъл откачи малко акумулатора ... както казват в някои сервизи, много е лошо, ама не знам кво е

                        Коментар


                          #13
                          Колега , при условие, че имам апаратура да следя ЕКУто - това са пълни измишльотини.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Колега , при условие, че имам апаратура да следя ЕКУто - това са пълни измишльотини.
                            Ами защо не ти го записва като грешка, като ти святка на таблото? А на тия програми им нямам много вяра, щото на екзаминера ми се върза на едни чували, на тая форумската на други и все ми показва, че всичко е наред а волана като го отворих му бяха откачени буксите. Така, че ти си знаеш какво ти показва апаратурата ти. Питай в английския форум, там мисля бях чел това за размера на гумите. На мен досега, да чукна на дърво, никога нищо не ми е святкало.

                            Коментар


                              #15
                              Добре де, тва да не е Q7 , че да му задавам размера на гумите, спазвам си препоръките дадени от завода.Довечера ще я закача с BrainBee да видя и той какво ще каже
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X