biker_81 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предницата/двигателя тресе на първа
Collapse
X
-
Ей супер.. ми аз никога не съм въртял гуми или тръгвал рязко, че да се опече тоя съединител, а и то от както я имам колата си го правеше това, но само на студен мотор. Как да тествам, че е това, прави го само на първа с ниски обороти при потегляне, на задна и всички други скорости си работи нормално.
-
Момчета , само помислете че ако е съединител то няма значение дали на първа или на задна потегля все трябва да има това тресене. Щом на задна го няма за какъв съединител говорим ? А и написах в началото колегата как най лесно може да разбере като вдигне капака и с един лост ли щанга ли разклати двигателя . Има ли ход напред към бронята и назад то тампон е заминал или там нещо по захващането на двигателя.
Патил съм го и за това го казвам.
Коментар
-
Браво JTD105 подксачаше при потегляне напред, назад - не.2,3,4,5 - нямаше проблеми, просто педала беше твърд и подскачаше при потегляне напред.Смених съединителя и колата заспа.Ама диагностика така не става, да бяга колегата на майстор.коцев написа:Момчета , само помислете че ако е съединител то няма значение дали на първа или на задна потегля все трябва да има това тресене. Щом на задна го няма за какъв съединител говорим ? А и написах в началото колегата как най лесно може да разбере като вдигне капака и с един лост ли щанга ли разклати двигателя . Има ли ход напред към бронята и назад то тампон е заминал или там нещо по захващането на двигателя.
Патил съм го и за това го казвам.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ами педала ми не е твърд. Ще направя и теста с вдигнат капак, да видя колко и къде тресе ако успея. Благодаря ви за помоща и един последен въпрос, аксиалния лагер можа ли да ме остави на пътя? Доста пътешествам събота и неделя, за три месеца 10000 км ги правя.emzo написа:Браво JTD105 подксачаше при потегляне напред, назад - не.2,3,4,5 - нямаше проблеми, просто педала беше твърд и подскачаше при потегляне напред.Смених съединителя и колата заспа.Ама диагностика така не става, да бяга колегата на майстор.коцев написа:Момчета , само помислете че ако е съединител то няма значение дали на първа или на задна потегля все трябва да има това тресене. Щом на задна го няма за какъв съединител говорим ? А и написах в началото колегата как най лесно може да разбере като вдигне капака и с един лост ли щанга ли разклати двигателя . Има ли ход напред към бронята и назад то тампон е заминал или там нещо по захващането на двигателя.
Патил съм го и за това го казвам.
Коментар
-
Усещаш ли, че мотора ти се поклаща доста при връщане на газ-та (моторна спирачка) особено на ниска предавка-примерно лоста на скоростите мърда като жив :D ?Май, най-добре е да отидеш на сервиз-там ще ти погледнат хубаво тампоните по мотор и скорости-те в повечето случай се виждат добре като са заминали и ако няма видими проблеми с тях ще прецените за съединителя.А това с ’твърдия педал’ на съединителя си е доста относително нещо-едното ми пунто ЖТД, което много рядко карам (с него си съжителства приятелката ми всекидневно :D ), съединителя му беше в отвратително състояние (на лагера му остваше още малко и щеше да си направи отвор в притискателя и маховика след това :D ), педала за мен дето съм 95 кила и як у краката беше адски твърд, а за нея дето е 40 кила си бил нормален :D Така иначе със залози в проценти, че е еди кво си или еди що си има и вариант да подмениш нещо дето не е за смяна и проблема ти да си остане.Принципно лагера на съединителя ако ти се потроши, ’малко’ :D ще ти е трудно да сменяш предавки-ако покрай счупването му не си заминат и други части от съдинителя и маховика.
Коментар
-
Ами мотора не се поклаща като връщам газта, скоростният лост също не помръдва. Все повече си мисля, че е нещо от съединителя. До края на седмицата ще ида на майстора, да видим какво ще каже. А педала колко е твърд наистина е отностително. Имам едно рено, на което съединителя може да ти откъсне ходилото. Карах един шевролет и буквално с пръст на ръката можеше да го натиснеш педала. Моят е някъде по средатаbiser_as написа:Усещаш ли, че мотора ти се поклаща доста при връщане на газ-та (моторна спирачка) особено на ниска предавка-примерно лоста на скоростите мърда като жив :D ?Май, най-добре е да отидеш на сервиз-там ще ти погледнат хубаво тампоните по мотор и скорости-те в повечето случай се виждат добре като са заминали и ако няма видими проблеми с тях ще прецените за съединителя.А това с ’твърдия педал’ на съединителя си е доста относително нещо-едното ми пунто ЖТД, което много рядко карам (с него си съжителства приятелката ми всекидневно :D ), съединителя му беше в отвратително състояние (на лагера му остваше още малко и щеше да си направи отвор в притискателя и маховика след това :D ), педала за мен дето съм 95 кила и як у краката беше адски твърд, а за нея дето е 40 кила си бил нормален :D Така иначе със залози в проценти, че е еди кво си или еди що си има и вариант да подмениш нещо дето не е за смяна и проблема ти да си остане.Принципно лагера на съединителя ако ти се потроши, ’малко’ :D ще ти е трудно да сменяш предавки-ако покрай счупването му не си заминат и други части от съдинителя и маховика.
Коментар
-
Проблемът е открит. Пружинките на съединителя са. Ще си карам засега така, днес пък нещо му стана следобед и спря да тресе, квото такова. Като събера пари ще го сменя съединителя, би трябвало да има още много хляб в него, ако може да се вярва а километража е на 99 хиляди км. Като е на скорост колата и я разклатиш, се чува едно почукване откъм съединителя.
Коментар
-
Ами то и на задна май прави малко, ама чак толкоз не съм карал на задна. По-интересното е, че след като я тествахме в сервиза тръгни спри и то взе, че се оправи и сега въобще не прави такакоцев написа:Интересно как пък на задна скорост не правят въртел? В сервиз ли ти казаха че са пружинките ?Проблемът е открит. Пружинките на съединителя са
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар