Забелязах че ми се скъсан маншона на рейката при десния накрайник и като се извие волана по средата зее.Въпроса ми е как се сменя това нещо Вътре не трябва ли да е пълно с грес или нещо такова?При мен няма нищо и е празно вътре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан маншон на рейка
Collapse
X
-
Скъсан маншон на рейка
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Скъсан маншон на рейка
Ми не трябва ... само ябълката трябва да е гресирана добре!Иначе се развива външния кормилен накрайник, маха се скапания маншон и слага нов и после се слага пак външния накрайник!Много е важно обаче като се слага пак външния да се навие точно толкова пъти колкото е бил завит преди да се свали!!! Иначе ще ти избяга сходимостта на гумите!!infineon написа:Забелязах че ми се скъсан маншона на рейката при десния накрайник и като се извие волана по средата зее.Въпроса ми е как се сменя това нещо Вътре не трябва ли да е пълно с грес или нещо такова?При мен няма нищо и е празно вътре.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
А дали има вероятност да се е скапало нещо понеже не е ясно колко време съм карал така и понякога като въртя волана на място нещо скърца понякога.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
lithrone
Аз изкарах зимата със скъсани маншони (СЪДРАНИ ВСЕ ЕДНО ГИ НЯМА) семерингите на рейката явно са се прецакали и сега доливам по 20 грама през 4 дни
След месец съм предвидил да и обърна внимание понеже нищо хубаво не я чака ако не се намеся.Моят съвет е да обърнеш внимание дали системата ти губи масло та дори и малко да е щом не си сигурен колко време си карал със скъсан маншон.И като купуваш маншон ходи в магазина със стария че всеки си продава квото си иска! Аз се разкарах 2 пъти до магазина Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Първо ми дадоха едни които нямат засечка отвътре а моите се оказа че са със засечка.... както и да е ходи със стария задължително!
Коментар
-
Днес го смених, заедно с вътрешния накрайник че беше разбит.И на мене тия от AXM объркаха и ми дадоха друг .Иначе и при мен май губи по малко масло че е доста ниско нивото, но не доливам за сега.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тези хидравлични рейки са голяма беля и май им е дошло времето и те да се прецакат на нашите коли. Самото достигане до рейката и монтаж-демонтаж са много трудни. Ремонтите на рейки са с успех под 50%. Нова рейка е повече от 1000 лв. Като че ли е най-добре да се пробва с втора употреба. Маншоните на моята мареа са омаслени откакто съм я купил, но не губи хидравлична течност, а и маншоните все още са напълно здрави.А скъсаните маншони трябва да се подменят навреме, защото влиза пясък и следват скъпи ремонти.lithrone написа:Аз изкарах зимата със скъсани маншони (СЪДРАНИ ВСЕ ЕДНО ГИ НЯМА) семерингите на рейката явно са се прецакали и сега доливам по 20 грама през 4 дни
След месец съм предвидил да и обърна внимание понеже нищо хубаво не я чака ако не се намеся...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ремонт на реиката се прави и става на 100% перфектна, зависи кой и ка ще си свърши работата. Имам приятел които ремонтира рейки и за момента никои не се е оплакъл. Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката. Ако има някои мераклия водя го веднага но не става за един ден, поне два или три дена. Ремонта варира между 150 и 250лв. зависи в какво състояние е рейката и колко работа има по неяsnake написа:Тези хидравлични рейки са голяма беля и май им е дошло времето и те да се прецакат на нашите коли. Самото достигане до рейката и монтаж-демонтаж са много трудни. Ремонтите на рейки са с успех под 50%. Нова рейка е повече от 1000 лв. Като че ли е най-добре да се пробва с втора употреба. Маншоните на моята мареа са омаслени откакто съм я купил, но не губи хидравлична течност, а и маншоните все още са напълно здрави.А скъсаните маншони трябва да се подменят навреме, защото влиза пясък и следват скъпи ремонти.lithrone написа:Аз изкарах зимата със скъсани маншони (СЪДРАНИ ВСЕ ЕДНО ГИ НЯМА) семерингите на рейката явно са се прецакали и сега доливам по 20 грама през 4 дни
След месец съм предвидил да и обърна внимание понеже нищо хубаво не я чака ако не се намеся...
Коментар
-
Няма какво да им хваща цаката. Ако се прави ремонт както си трябва няма да има никакви проблеми по простата причина, че се сменя всичко. А такива където само опитват със смяна на семеринги................ това въобще не е ремонт.VIN написа:Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката.
Коментар
-
ПОДОЗИРАМ, че е кажи-речи невъзможно да стане така, че да няма проблеми. Не за друго, ами ремонтните комплекти не се продават официално, правят ги в някой гараж тук, на око и от квито материали падне. Миналата седмица си взех ремонтен комплект за газов клапан, ами те в едно пликче с телбод, гумичките дори не са отрязани ссъс замба точно и стърчат от тях разни парченца, абе ....и с тези комплекти вероятно е такаchaveto написа:Няма какво да им хваща цаката. Ако се прави ремонт както си трябва няма да има никакви проблеми по простата причина, че се сменя всичко. А такива където само опитват със смяна на семеринги................ това въобще не е ремонт.VIN написа:Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами добре, но нека мине малко повече от година да видим колко от ремонтираните рейки ще протекат отново. Точно в това е уловката при тези ремонти-правят ти я, кихаш 300-400 лв. за монтаж-демонтаж-ремонт и след период около 6 месеца се прецакват пак.VIN написа:Ремонт на реиката се прави и става на 100% перфектна, зависи кой и ка ще си свърши работата. Имам приятел които ремонтира рейки и за момента никои не се е оплакъл. Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки...Цените на нови хидравлични рейки варират между 800 лв. и 800 евро. Поправям се: В момента в ЕВРО07 се продава нова хидравлична рейка за фиат мареа за 410 лв. Хм, интересно. Ами то същите пари ще отидат за ремонт.niki2572 написа:СМЕНИ СИ МАНШОНА без много да пипашСмени си маслото на рейката изкарва малко повече като се смени и като му дойде времето в ЕВРО07 има рейки чисто нови дето ще ти надживеят колатамоята беше 180 лв ако ти е по нова колата да е до 300лвTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
lithrone
Не прави изводи на база твоя комплект за газов клапанpakumba написа:ПОДОЗИРАМ, че е кажи-речи невъзможно да стане така, че да няма проблеми. Не за друго, ами ремонтните комплекти не се продават официално, правят ги в някой гараж тук, на око и от квито материали падне. Миналата седмица си взех ремонтен комплект за газов клапан, ами те в едно пликче с телбод, гумичките дори не са отрязани ссъс замба точно и стърчат от тях разни парченца, абе ....и с тези комплекти вероятно е такаchaveto написа:Няма какво да им хваща цаката. Ако се прави ремонт както си трябва няма да има никакви проблеми по простата причина, че се сменя всичко. А такива където само опитват със смяна на семеринги................ това въобще не е ремонт.VIN написа:Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката.
и ако мислиш че нещо правено в завод винаги е по-добро от някое правено в гараж си далече от истината. В крайна сметка всеки луд с номера си.... аз ще си рециклирам рейката с ремонтен комплект ти ще си купиш нова трети ще си смени семерингите... хора всякакви.
Коментар
-
Това че някои взимат по 300-400лв. и не правят нищо не значи че не може някои друг да я направи. И по горе съм писал че става въпрос за 150 до 250лв. в зависимост колко е зле рейката. И още нещо, не се исползват никакви ремонтни комплекти които се продават по магазините, в повечето случаи пръта е доста надран или е паднал хрома поради което след шлайфане и хромиране се променя диаметъра му. За това се правят семеринги по поръчка точно по диаметъра. Една семеринга излиза около 25лв. защото е единична броика и се прави калъп само за нея. Няма нищо невъзможно, всичко може да се направи. Повечето от рейките които са направени са на таксита и ги познавам хората, така че ако искате да знаете колко ще изкарат питаите пак догодина и ще ви кажа
Коментар
-
На служебното бусче му правиха ремонт на рейката, не знам къде ама в друг град беше и досега 2г няма проблеми. Така че явно много зависи кой го прави. Иначе и на мене ми се беше скапал десния маншон, като разяден беше, но за щастие не ми е прецакана рейката. Иначе масло си доливам по малко, ама при мене теча е от тръбичката/маркуча между помпата на хидравликата и рейката, ама някой ден и него ще сменям.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар