Някой може ли да ми каже къде се на мират бушоните на скоростите на вентилатора (външния), ако има такива де.Проблема е следния-не работи резистора за скоростите и съм ги дал на късо и си работеше без проблеми до скоро, но сега пак неиска да вклю на 90 градуса а чак като стигне втората стрелка демек като трябва да тръгне втората скорост.Та за това си мисля, че някъде може да има бушон или някое реле.Благодаря!!!P.S.Колата е фиат браво 1.6 16v 1996 година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите на вентилатора
Collapse
X
-
floks
защо смяташ, че ти е от бушоните? тук има няколко теми прочети ги може да откриеш отговора.имах такъв проблем но ми смениха часта която се намира зад радиатора -не казвам умишлено реле или резистор за да не сбъркам. сега си включва нормално. провери дали не се е получило нагар.това го казвам от мой опит поздрав и успех
-
Най вероятно имаш скапан реостат.Намира се зад радиатора и се сменя елементарно.Можеш да пуснеш и търсачката има доста такива теми.Примерно:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EE%F1%F2%E0%F2
Коментар
-
Днес реших да видя защо моят вентилатор не включва 1-ва степен,свалих реустата всичко ток и жица но единият кабел беше стопен,беше топило и от пластмасата на реустат
,Ок слагам нова кабелна обувка,слагам на реустата,и какво се получава ?! Дигам температура за 1-ва включва се и след малко спира
проверявам веднага,кабела пак стопен,реустата напякал като за световно.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Много лош контакт. Това ти е проблема.cs_aleksandar написа:Днес реших да видя защо моят вентилатор не включва 1-ва степен,свалих реустата всичко ток и жица но единият кабел беше стопен,беше топило и от пластмасата на реустат
,Ок слагам нова кабелна обувка,слагам на реустата,и какво се получава ?! Дигам температура за 1-ва включва се и след малко спира
проверявам веднага,кабела пак стопен,реустата напякал като за световно.
Коментар
-
кола
често се получава и при мен на Пунтото все греят макарче съм сменял Цялята инсталация и моторчето с перката пак точто на реостата -съпротивлението прегоряха сега съм сложил едни жици където издържат на повече топлина като е без резистора може да прегори другате и става беля ако пак направи ще сложа нещо друго нови жици или още едно реле
Коментар
-
Re: Проблем със скоростите на вентилатора
Колега, 80% съм сигурен, че проблемът ти е в датчика на радиатора. Връзвайки на късо реостата, тока който минава през датчика става много голям. Това е ролята на този реостат. Да намали тока, за да върти по-бавно вентилатора. Затова и втората степен е през реле, за да не минава големия ток през датчика. Аз бях вързал реостата по същия начин и датчика беше блокирал, но на затворено положение. Цяла нощ е въртяла втора степен и сутринта нямах ток в акумулатора. Късметлия си, че при теб е блокирал отворен. Първо си прозвъни кабелите за всеки случай. Ако всички са наред си смени датчика и реостата.Поздрави!155 написа:Някой може ли да ми каже къде се на мират бушоните на скоростите на вентилатора (външния), ако има такива де.Проблема е следния-не работи резистора за скоростите и съм ги дал на късо и си работеше без проблеми до скоро, но сега пак неиска да вклю на 90 градуса а чак като стигне втората стрелка демек като трябва да тръгне втората скорост.Та за това си мисля, че някъде може да има бушон или някое реле.Благодаря!!!P.S.Колата е фиат браво 1.6 16v 1996 година.
Коментар
-
Re: кола
Тогава може да се преправи малко инсталацията да праща контакта от датчика за първа степен пак през релето на втора. Тогава ще тръгва пак направо втора, но датчика ще е разтоварен от големия ток. Но пак при положение, че датчика работи, иначе пак ще включва чак 97 градуса.kluchar написа:ама налитова за поне 60 лв за 2 те части а не на всеки се дават пари в тази криза аз преди време смених всички и пак проблем незнам дали ако на старото моторче се сложи от по новите дали ще издържи те са по малки и трябва да са с по малка консумация
Коментар
-
Re: кола
Именно. Но така се решава само проблема при управлението на вентилатора от датчика. Ако колата има климатик не съм сигурен, че вместо първа пак ще тръгне направо втора степен. Там трябва да се поиграе с двете степени на пресостата. Да се вържат на късо двата плюса.kluchar написа:нещо като да су укъси датчика и да отива на право на втара степен така и на малките и на големите градуси все ще върти ама бързо
Коментар
-
Re: Проблем със скоростите на вентилатора
Колега ако може да разясниш малко за кой датчик имаш предвид, защото и аз имам май такъв проблем и мисля да ги сменя ама незнам какво да търся. За реостата се ориентирах вече мисля.HLX написа:Ако всички са наред си смени датчика и реостата.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
Re: Проблем със скоростите на вентилатора
Датчика се намира на радиатора (в повечето случаи). В него влиза куплунг с 2 или с 3 проводника. Не знам точно при теб кой е.Този: http://axm-auto.com/index2.php?brand...1&show=1или този: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1z_sutrov написа:Колега ако може да разясниш малко за кой датчик имаш предвид, защото и аз имам май такъв проблем и мисля да ги сменя ама незнам какво да търся. За реостата се ориентирах вече мисля.HLX написа:Ако всички са наред си смени датчика и реостата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар