Напоследък забелязвам, че двигателят ми няма мощност във високите обороти. (Това не значи, че сега е започнало - просто пооправих ниските и направих малко тестове със ускорения до 7500 оборота) До 3000..3500 тегли великолепно, но след това въртящият момент пада много. Това ми се струва много странно, при положение че максималният въртящ момент на този двигател до дават на 6000 оборота. Това го прави и на газ и на бензин по един и същ начин, затова според мене проблема не е в горивната система. Сменен е въздушният филтър - без промяна, значи не е и във липсата на въздух. Дайте идея къде да продължа да търся проблема...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ниска мощност във висините...
Collapse
X
-
gdd55 -
Re: Ниска мощност във висините...
каква кола караш дето се върти до 7500 оборота и си и набил газjohnfound написа:Напоследък забелязвам, че двигателят ми няма мощност във високите обороти. (Това не значи, че сега е започнало - просто пооправих ниските и направих малко тестове със ускорения до 7500 оборота) До 3000..3500 тегли великолепно, но след това въртящият момент пада много. Това ми се струва много странно, при положение че максималният въртящ момент на този двигател до дават на 6000 оборота. Това го прави и на газ и на бензин по един и същ начин, затова според мене проблема не е в горивната система. Сменен е въздушният филтър - без промяна, значи не е и във липсата на въздух. Дайте идея къде да продължа да търся проблема...
ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
на 6000 оборота едвали въртящия момент ти е най-голям....! да не би да имаш в предвид максимална мошност?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Re: Ниска мощност във висините...
Колата е Ritmo 105TC 1600cc и си дига 7500 като стой та гледай. Относно газта - аз съм и фен и смятам че е едно от най-подходящите горива за тунинговани мотори. Но това е съвсем друга тема.ivo098 написа:каква кола караш дето се върти до 7500 оборота и си и набил газ
Там си е. Максималната мощност е малко по-нагоре - на 6500.charlie написа:а 6000 оборота едвали въртящия момент ти е най-голям....!Какво по-точно за ремъка?bobi_m написа:РемъкFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Катализатор няма и никога не е имала. На много хиляди километри е. Газовата уредба беше слагана с два леви крака, но си я преработих и сега е на 6 - пък и същото поведение го има и на бензин.FIAT 125s написа:На колко хил.км е ?И от кога си на газ(км) Съмнявам се че е катализатор.
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Само малко поправка ...На 6500 е максималната мощност, мери се в конски сили ... Въртящия момент е максимален на много по ниски обороти и се мери е нанометри nM - torque ... Това са два различни показателя за работата на моторя :о)Както аз си го обяснявам торка дава елстичността, а конските силици дават максималната скорост :о)Ся, защо ритмото губи мощност на високите обороти? Колегата дето вика "ремък" сигурно има предвид че ако ремъка ти не е опънат добре във високите обороти се наслагват разни ъглови разлики и губиш тайминга на запалването на свещите.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Май единицата е Нютон метри !!!Кейн написа:Само малко поправка ...На 6500 е максималната мощност, мери се в конски сили ... Въртящия момент е максимален на много по ниски обороти и се мери е нанометри nM - torque ... Това са два различни показателя за работата на моторя :о)Както аз си го обяснявам торка дава елстичността, а конските силици дават максималната скорост :о)Ся, защо ритмото губи мощност на високите обороти? Колегата дето вика "ремък" сигурно има предвид че ако ремъка ти не е опънат добре във високите обороти се наслагват разни ъглови разлики и губиш тайминга на запалването на свещите.FIAT MAREA 1.8 HLX , 97г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар