Да се похваля - благодарение на Pugsy от обяд си имам табло с оборотомер - наистина е голяма ’гъзария’ да гледаш как пълни 6-7000 оборота.....
Обаче, веднага след като сложих таблото - колата тотално изгуби центровка - никакви ниски обороти - гасне, дори и когато е в движение, загряла, ако не съм издърпал смукача поне до половината /добре, че е ръчен
/Колкото и да ми се струва невероятно - възможно ли е таблото да влияе на оборотите на двигателя???Разбира се, другата възможност е просто точно в този момент нещо я да се е запушил карбуратор, я свещ да е спряла да подава искра...Дайте съвет...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дигитално табло
Collapse
X
-
Не, нямаше - всички сигнални лампички бяха на един ред, а индикацията за изгорели светлини и отворени врати беше точно до тях. Сега лампичките са на два реда, а посредата между тях и индикацията е оборотомера
Може би са преценили, че толкова малък двигател няма нужда от наблюдение на оборотите
Alles in Ordnung
Коментар
-
Re: Дигитално табло
Zaphod написа:Обаче, веднага след като сложих таблото - колата тотално изгуби центровка - никакви ниски обороти - гасне, дори и когато е в движение, загряла, ако не съм издърпал смукача поне до половината /добре, че е ръчен
/Колкото и да ми се струва невероятно - възможно ли е таблото да влияе на оборотите на двигателя???Дайте съвет...
Мисля ,че е възможно !-без да съм се занимавал конкретно с Типо,отговарям по принцип-виж откъде оборотомера взима сигнал за индикацията-може-аналогов/цифров да са с различно входно съпротивление,и да се получава шунтиране-най-просто казано-откачи кабела/ите за оборотомера и виж дали ще изчезне проблема.Успех !
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар