Колеги дайте малко инфо. как да си сменя гумичките на клапаните че ми харчи мн масло,колата е браво 1.9тд100
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна гумички на клапаните
Collapse
X
-
На дизела е по лесно от на бензина от гледна точка на това, че няма да се чудиш как да подпираш клапана да не потъва, когато натискаш пружините за да махнеш конусчетата, понеже горивната камера е малка и опира в буталото.Най-малкото което ти трябва е едно приспособление за натискане на тарелките на въпросните пружини. Никога не съм сменял на такъв двигател и не мога конкретно друго да ти кажа.
Коментар
-
Според мен това е по вероятно.Първо за да разбереш си виж турбопътищата след турото дали има масло в тях.Ако има значи ти изпуска маслото през компресионния охлюв.Ако е сухо и при студено запалване не изпушва на масло,а след като позагрее 2 3 минути, значи ти изпуска през масления сегмент на топлата част.И разбира се- гумички.но едва ли ще харчи от тях много освен ако някои съвсем ги няма.Ако теоретично ги няма като развиеш капачката на капака на вала ще духа много през него.Това е с което мога да съм ти полезен.Очаквай включване и от разирачите Of course.kingboy написа:А колеги възможно ли е да ми харчи масло от турбото да го изхвърля директно през ауспухаПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар