Здравейте колеги,някой случайно да знае как се сваля от пред средната седалка.Една пружина паднанякъде от долу искам да разбера от къде е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
Точно така се сваля.Quietmadness написа:Сваляш другите две. Гадничко е, ама аз не намерих друг начин начин.
Коментар
-
u_bo
Имам съвсем малка утечка на метан от съединението на метановата рейка /тръбата/ с армирания маркуч от редуктора.Някакви идеи за уплътняване?Мисля си за тефлонова шайба...
Коментар
-
Аз съм с гумено , 4 години нищо му няма , нещо което се използва при водопродите или крановете на батериите използвах , защото го извадих от ВиК куфара но не помня какво.u_bo написа:Имам съвсем малка утечка на метан от съединението на метановата рейка /тръбата/ с армирания маркуч от редуктора.Някакви идеи за уплътняване?Мисля си за тефлонова шайба...FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Превключва сама от метан на бензин при някакъв проблем при метановата (рязък пад или скок на налягането , проблемна дюза).От бензин на метан самоволно не ми се е случвало досега.В една друга тема се заговорихме за MES и стана ясно , че втората фаза на метановата вече успешно се чете от МЕS 1.7 с ЕLM кабел.Днес пробвах дали първата фаза (тази без датчици на рейката) с отделен метанов комп (има и без отделен изпълнение) ще се свърже с MES 1.7 но не стана . Дава ми грешка при комуникацията ELM-Metatron5D0 , тоест не става с този кабел. Някой ако има наличен KKL може да пробва с него.Тук :http://forum.multiecuscan.net/viewto...3&t=3644май е отговора на въпроса ми .ivoper77 написа:Колеги имам следният проблем колата сама си превключва на метан и бензин.Къде ли не ходих по сервизи и ме пращат в АутоИталия като чуят фабричен метан.Някой може ли да ми препоръча сервиз.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
u_bo
Да, последния пост е интересенNikolow написа:Превключва сама от метан на бензин при някакъв проблем при метановата (рязък пад или скок на налягането , проблемна дюза).От бензин на метан самоволно не ми се е случвало досега.В една друга тема се заговорихме за MES и стана ясно , че втората фаза на метановата вече успешно се чете от МЕS 1.7 с ЕLM кабел.Днес пробвах дали първата фаза (тази без датчици на рейката) с отделен метанов комп (има и без отделен изпълнение) ще се свърже с MES 1.7 но не стана . Дава ми грешка при комуникацията ELM-Metatron5D0 , тоест не става с този кабел. Някой ако има наличен KKL може да пробва с него.Тук :http://forum.multiecuscan.net/viewto...3&t=3644май е отговора на въпроса ми .ivoper77 написа:Колеги имам следният проблем колата сама си превключва на метан и бензин.Къде ли не ходих по сервизи и ме пращат в АутоИталия като чуят фабричен метан.Някой може ли да ми препоръча сервиз.
- чакам да пишеш, че си си сменил Метатрона
А за уплътнението - с ВиК не ми хареса - затова решението е:Изрязано уплътнение от капак на клапани на 21412 - тази гарнитура е абсолютно плоска
и маслоустойчива.
Коментар
-
Имам още един комп , но е същия като моя -първия метатрон.Ако падне от някъде ще пробвам с друг.При мен няма реално какво да се гледа , датчика за високо налягане му знам характеристиките , датчика за температура на метана - също.Интересни са ми само времената на дюзите , но ако разхода е добър и да ги гледам и да не ги гледам все тая.При тези които имат комбиниран датчик на рейката нещата са вече по-различни.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Имам една универсална почти нова ламбда сонда и се чудя дали да я бодна, за да видя дали ще изчезне притрисането.След смяната изисква ли се адаптация на ЕКУ-то? Гледах, че в екускана има опция да я ресетна...И другото питане> поръчах си модул за централно заключване с 2 дистанционни, китайче.Връзвали ли сте нещо подобно? Къде да го позиционирам? Ако имате някакви напътствия към монтажа ще черпя
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
към снопа за предна шофьорска врата се вързва,но към кой цвят кабел - или си определи с мултицета или някой да каже.M5kov написа:Имам една универсална почти нова ламбда сонда и се чудя дали да я бодна, за да видя дали ще изчезне притрисането.След смяната изисква ли се адаптация на ЕКУ-то? Гледах, че в екускана има опция да я ресетна...И другото питане> поръчах си модул за централно заключване с 2 дистанционни, китайче.Връзвали ли сте нещо подобно? Къде да го позиционирам? Ако имате някакви напътствия към монтажа ще черпя
Коментар
-
Задължително се прави. Даже ECU-то на моята. ако не ме лъже паметта само изрева по въпроса.В упътването на китаеца пише (в повечето случаи) как се вързва. Поне на тези на които съм попадал.M5kov написа:Имам една универсална почти нова ламбда сонда и се чудя дали да я бодна, за да видя дали ще изчезне притрисането.След смяната изисква ли се адаптация на ЕКУ-то? Гледах, че в екускана има опция да я ресетна...MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
Никой не написа нищо за съединителя и ще взема да напиша аз.След дълго канене от моя страна кога да сменя съединителя , лагера реши да се предаде , блокира и запуши здраво докато се изпари смазката в него. Добре , че стана на паркинга пред нас.Съединител комлект в познатия магазин е на цена 208лв , с отстъпката 200лв ама има и пътни така че все тая.Накарах сервиза да поръча от там (на колко са го вземали те не знам) и общо труд и съединител комплект ми излезна 290лв.Смятам ,че 90лв е добра цена особенно след като видях за какво става дума.-Разкачане на двата шарнира (не целите носачи а само шарнира от макферсона).-Кормилни накрайници не се разкачаха но се развиха болтовете на кормилната кутия за да се освободи и да може да се работи около нея.- Болтовете на "магарето" се развиха почти напълно за да може да падне максимално надолу.-Свалиха се и двете полуоски.-Отгоре се маха акумулатора и филтърната кутия.-Сваля се стартера.След всичко това вече можеше да се извади и скоростната кутия . Сваля се съединителя, сменя се и започва сглабянето.Всичко това от един човек със ползване на подемник и необходимите инструменти става за един ден.За да спестя 90лв труд никога не бих се захванал да правя това упражнение сам на канал.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар