говоря за този датчик който брои зъбите.за какво е?какви проблеми може да последват ако не работи правилно?мога ли да го почистя някак че е бая поизцапан?и ако да с контактен спрей или ?мисля че не е добре да го свалям че сякаш се регулира и да не стане после по-зле. благодаря предварително
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...JpWuodFQEK.JPG
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6
Collapse
X
-
Re: Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6
Това е датчика на Хол и служи за броенето на оборотите на коляновия вал.Съветвам те да не го пипаш че се чупи лесно,а и той е доколкото си спомням електромагнит, така че и да е леко мръсен не му пречи.Работи на принципа на скоростомерите за велосипеди,брои импулсите подадени от зъбите на шайбата.xtry написа:говоря за този датчик който брои зъбите.за какво е?какви проблеми може да последват ако не работи правилно?мога ли да го почистя някак че е бая поизцапан?и ако да с контактен спрей или ?мисля че не е добре да го свалям че сякаш се регулира и да не стане после по-зле. благодаря предварително
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...JpWuodFQEK.JPGПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Re: Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6
Това наистина е датчик запалване - служи за отчитане обороти и TDC. Но в случая е индукционен, а не на Хол. Ако се прецака - лошо: няма да можеш да запалиш. Има и мистериозен ефект по-някога: колата пали само докато е студена. Ако нямаш добра причина по-добре не го сваляй.xtry написа:говоря за този датчик който брои зъбите.за какво е?какви проблеми може да последват ако не работи правилно?мога ли да го почистя някак че е бая поизцапан?и ако да с контактен спрей или ?мисля че не е добре да го свалям че сякаш се регулира и да не стане после по-зле. благодаря предварително
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...JpWuodFQEK.JPGFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Напротив - точно това са симптомите на повреден датчик! При нагряване съпротивлението му излиза извън нормите. С колегата vsd тествахме повреден датчик - при околна температура - имаше R=760 Ohm (което е в нормите), при нагряване премина стойност от 1 килоом, а нормата мисля че беше от 700 до 900 Ом, или от 740 до 940... нещо такова.xtry написа:да ти кажа колега наистина пали от раз когато е студена и няколко пъти върти докато запали като е загряла.благодаря на всички за отговорите няма да го пипам тоя датчик значи
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар