Проблема идва от там,че винаги когато я вдигна показва,че маслото е към максимума,а в колата има литър и малко масло в нея...Не мога да схвана какво се случва..Някои да е имал подобен проблем и измерването на маслото с въпросната пръчка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с пръчката на маслото?
Collapse
X
-
Re: Проблем с пръчката на маслото?
Не съм имал такъв случай! Може обаче да има някакво запушване.liverpool235 написа:Проблема идва от там,че винаги когато я вдигна показва,че маслото е към максимума,а в колата има литър и малко масло в нея...Не мога да схвана какво се случва..Някои да е имал подобен проблем и измерването на маслото с въпросната пръчка?
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
То нали е много трудно да дръпнеш пръчката на студен двигател...Колкото и пъти да съм гледал все има масло..А за втори път източвам един литър и половина масло,че нещо тоя филтър все ми се развива ии съм за смяна на гарнитура на картера..chaveto написа:Как проверяваш маслото? Нещо ми се струва, че не го правиш както трябва.Като трагна да си оправям картера ще проверя дали има някво дапушване..Danchojn написа:Не съм имал такъв случай! Може обаче да има някакво запушване.Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Сигурен съм, че го правиш правилно, но да отбележа аз как замервам:- колата да е поне 30 минути с изключен двигател (даже ако можеш сутринта преди да търгваш за работа да проверяваш) за да спадне маслото, което се е събрало по стените;- като проверявам изчиствам с парцалче щеката (така ли се казва?), слагам го до долу и вадя.Ако стои винаги до едно положение значи, че е запушено (по моята логика) и това не ми се струва хубаво или ... не знам
Дано не е нещо лошо де. Успех с намирането на проблема и отстраняването му.
Измекяра кара Сузики Балено 1.3и
Коментар
-
Не правя нищо по различно от това което написа колега.Просто не може в колата да има 1 литър масло и на щеката да ми отчита max.. Ем явно ще се разглобява при следващата смяна на масло.nedelcho написа:Сигурен съм, че го правиш правилно, но да отбележа аз как замервам:- колата да е поне 30 минути с изключен двигател (даже ако можеш сутринта преди да търгваш за работа да проверяваш) за да спадне маслото, което се е събрало по стените;- като проверявам изчиствам с парцалче щеката (така ли се казва?), слагам го до долу и вадя.Ако стои винаги до едно положение значи, че е запушено (по моята логика) и това не ми се струва хубаво или ... не знам
Дано не е нещо лошо де. Успех с намирането на проблема и отстраняването му.Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Това за щеката е интересно.. А това за телта ще го направа тея дни,пък ще видя дали има резултат..Ако няма значи може би щеката да е по-дълга..Danchojn написа:Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
По тази логика и когато маслото е било в норма е трябвало да показва повече от максимумаchaveto написа:По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.Danchojn написа:Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
Измекяра кара Сузики Балено 1.3и
Коментар
-
То показва повече от максимума..Ще взема да я снимам след малко колко масло показва наа пръчката,нещо даа не се бъркам аз с минимуми и максимуми..nedelcho написа:По тази логика и когато маслото е било в норма е трябвало да показва повече от максимумаchaveto написа:По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.Danchojn написа:Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар