Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чуден проблем с Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имаш предвид колега Phoenix така наречения син датчик които е на най горната точка малко вляво под карбуратора нали дано да е от него понеже днеска смених този датчик на коляновиа вал и продължава да гасне дет се вика 50 кинта отидоха еи така за този си прав че не е скъп ще го купа и нега пук да видим Бирата е имаш и без тва и доиде времето до скоро
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    Коментар


      #17
      точно него.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        От синия датчик може да е и аз го сменявах,преди да го сменя ми глъхнеше и гаснеше но пък при мен на определена температура между 70-80 градуса.Като стигне 90 всичко е ок.Тоя датчик не излиза на диагностика.

        Коментар


          #19
          И без този датчик колата ти ще работи. Ако го изключиш от буксата му колата ти ще запали и ще държи по-високи от нормалните обороти на празен ход. С повишаване на температурата на двигателя и оборотите на празен ход ще се вдигат. Преди да го купиш можеш да пробваш да покараш няколко дена без да е включен и да видиш дали ще загасва без причина. Ако е същия като на Типо 1.4 i.e. - аналога на BOSCH e 0 280 130 066 и има следните стойности спрямо температурата.0 градуса - 6000 ом10 градуса - 3500 ом20 градуса - 2500 ом.....80 градуса - 300 ом можеш да си го мернеш с мултицет и термометър вместо да хвърляш още 20 лева за проба-грешка
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #20
            Ами момчета вече нема нещо да не съм сменил по тоя мотор и синия датчик смених в петак и и тоя за положението на коляновиа вал никаква промяна пак си гасне но има едно реле през което минават тоците за бензиновиа клапан и отиват един кабел към бубината която дава ток към дистрибутурната капачка и понеже колата е с имобилаизер при контакт натискаш бутон на дистанционното които на свой ред подава ток към това реле което пък включва бензиновата дюза и съм махнал кабелите от това реле и съм ги дал на късо да видим дали ще гасне имам самнения да не е от релето .А вазможно ли е да е некаде по алармата или имобилаизера нещо да се е скапало то е едно цяло аларма централно на ВАЛКОР И да ви кажа никога не гасне сутрин на докато стигна до работата винаги като се прибирам щото мотора е добре загрял знаете светофари това онова стоиш и така Ако някои има идея че мойте се поизчерпаха.Поздрави и до скоро чао.
            Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

            Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
            Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

            Коментар

            Working...
            X