Esper написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Collapse
X
-
Както е в приказката за неволята - намерих си го сам
Релето на системата за подгряване на горивото на Темпра (Типо) се намира под кората, вляво от блока с предпазителите.Също така подгряването се пуска едва когато мотора запали - ако бях погледанал по-внимателно схемата още първия път щях да разбера че всичко си работи. До същото прозрение щях да стигна и ако бях прочел по-внмателно какво е написал hit-ko
Обаче така нямаше да разбера каде точно е релето :D
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Естествено е, че са вътре....... Аз не питах къде са, а по-точно за коя група става въпрос......leoni написа:Диодите се намират в алтернатора, т.е. сваляш го, сваляш реле-регулатора, разглобяваш алтернатора и те са вътре.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Сега ще ти кача снимка на схемата с указания.Проблема е в заградената диодна група. При прекъсване на някой от диодите свети лампата (заградената).Диодите са монтирани в обща плочка, която при повреда май не подлежи на ремонт, т.е. трябва да се смени!Аз я намерих за 50 лева.След като я смених всичко си дойде на мястото и проблема изчезна.Успех!brat_John написа:Естествено е, че са вътре....... Аз не питах къде са, а по-точно за коя група става въпрос......leoni написа:Диодите се намират в алтернатора, т.е. сваляш го, сваляш реле-регулатора, разглобяваш алтернатора и те са вътре.FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Христо, от кога търся такава система.Става дума за Реното на сина ми.Кара я предимно на отработено ОЛИО и ще пасне идеално.Дай някакво инфо от къде мога да намеря такова нещо?!hit-ko написа:Да, тази кола има погряване на горивото! От дясно, това е датчика който подава инфо за температурата на горивото, включва подгряването под 6 градуса и го изключва при 15! Този датчик се захранва само когато мотора работи!Това отпред е куплунг на самия подгревател!Esper написа:На такова ми приличаgdd55 написа:Че тази кола има ли подгрев на филтъра
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Благодаря за пояснениятаleoni написа:Сега ще ти кача снимка на схемата с указания.Проблема е в заградената диодна група. При прекъсване на някой от диодите свети лампата (заградената).Диодите са монтирани в обща плочка, която при повреда май не подлежи на ремонт, т.е. трябва да се смени!Аз я намерих за 50 лева.След като я смених всичко си дойде на мястото и проблема изчезна.Успех!
Искам обаче да попитам как си обясняваш факта, че на високи (имам предвид над 3500) обороти лампата угасва.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
При мен беше по същият начин, не мога да си обясня....От високите оботюроти пробива ли какво ли..?brat_John написа:Благодаря за пояснениятаleoni написа:Сега ще ти кача снимка на схемата с указания.Проблема е в заградената диодна група. При прекъсване на някой от диодите свети лампата (заградената).Диодите са монтирани в обща плочка, която при повреда май не подлежи на ремонт, т.е. трябва да се смени!Аз я намерих за 50 лева.След като я смених всичко си дойде на мястото и проблема изчезна.Успех!
Искам обаче да попитам как си обясняваш факта, че на високи (имам предвид над 3500) обороти лампата угасва.FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Явно имаме един и същ проблем т.е. искам кажа имам проблем, който ти вече нямаш. А между другото каква марка ти е генератора? Моят е Magneti Marelli. А пък и 50лв. за блок с три диода ми се струва множкоleoni написа:При мен беше по същият начин, не мога да си обясня....От високите оботюроти пробива ли какво ли..?
Дано да се намери нещо по-ефтинко
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Ами, такова нещо, само втора употреба к-т с корпуса и филтъра, при Италианеца предполагам!Nino написа:Христо, от кога търся такава система.Става дума за Реното на сина ми.Кара я предимно на отработено ОЛИО и ще пасне идеално.Дай някакво инфо от къде мога да намеря такова нещо?!hit-ko написа:Да, тази кола има погряване на горивото! От дясно, това е датчика който подава инфо за температурата на горивото, включва подгряването под 6 градуса и го изключва при 15! Този датчик се захранва само когато мотора работи!Това отпред е куплунг на самия подгревател!Esper написа:На такова ми приличаgdd55 написа:Че тази кола има ли подгрев на филтъра

Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Моят също...Имаше и втора употреба на едно място, но за такова нещо предпочетох ново...Естествено преди това проверих целият алтернатор за други дефекти и повреди, защото ако се беше появило още нещо...бях решил да го сменям целия!50 лева е цената на Александър Ауто, защото на другите места където търсих (а то в Бургас не са кой знае колко много), го нямаше.Дано да намериш нещо качествено и евтино.brat_John написа:Явно имаме един и същ проблем т.е. искам кажа имам проблем, който ти вече нямаш. А между другото каква марка ти е генератора? Моят е Magneti Marelli. А пък и 50лв. за блок с три диода ми се струва множкоleoni написа:При мен беше по същият начин, не мога да си обясня....От високите оботюроти пробива ли какво ли..?
Дано да се намери нещо по-ефтинко
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Не съм го разсъждавал, но мисля, че е свързано с пад на напрежение върху трите диода. Всъщност проблема е, че лампата не угасва, а остава да "межделее" Иначе генератора си зарежда!!!peho написа:Добре де,аз пък като гледам тази схема,нещо не ми става ясно какво става ако избие един от другите диоди,които са си точно от изправителната схема.Как в този случай ще ми светне лампата,че нещо не е наред със зареждането на акумулатора?
Хм това ми е пост 500. Да ми е честито
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Да ти кажа честно, когато светеше лампата, т.е. межделееше не ми зареждаше добре. Дори презареждаше - на празен ход 14,99V. И всяка сутрин преди да сменя този диоден блок се налагаше някой да ми дава ток за да запаля...Не беше от акумулатора, защото пробвах няколко. А сега след смяната нямам никакъв проблем.Прави си изводи от тук нататък.brat_John написа:Не съм го разсъждавал, но мисля, че е свързано с пад на напрежение върху трите диода. Всъщност проблема е, че лампата не угасва, а остава да "межделее" Иначе генератора си зарежда!!!peho написа:Добре де,аз пък като гледам тази схема,нещо не ми става ясно какво става ако избие един от другите диоди,които са си точно от изправителната схема.Как в този случай ще ми светне лампата,че нещо не е наред със зареждането на акумулатора?
Хм това ми е пост 500. Да ми е честито
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Интересно при мене всичко е наред!!! Зарежда нормално. Не презарежда. И така вече повече от година.... Наложи ми се аварийно преди около 2 седмици да сменям четки. И след смяната всичко се държи по старому т.е. лампата пак си свети, а генератора си зарежда нормално.leoni написа:Да ти кажа честно, когато светеше лампата, т.е. межделееше не ми зареждаше добре. Дори презареждаше - на празен ход 14,99V. И всяка сутрин преди да сменя този диоден блок се налагаше някой да ми дава ток за да запаля...Не беше от акумулатора, защото пробвах няколко. А сега след смяната нямам никакъв проблем.Прави си изводи от тук нататък.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Забравих да спомена, че и при мен в началото беше наред, а лампата си светеше. И когато давам газ до определени обороти над 3000 - напълно изгасваше.Но след известно време започна проблема...Всичко из системата съм прерових и най накрая се стигна до това.Между другото провери си дали добре е обтегнат ремъка, провери си и реле регулатора...А, ти пък каза, че си сменял четки (заедно с реле-регулатора или само четки, защото до колкото знам ги продават в комплект)Ако не си го сменил и там може да е проблема...Дерзай, защото лично мен тази лампа страшно много ме дразнеше като свети...brat_John написа:Интересно при мене всичко е наред!!! Зарежда нормално. Не презарежда. И така вече повече от година.... Наложи ми се аварийно преди около 2 седмици да сменям четки. И след смяната всичко се държи по старому т.е. лампата пак си свети, а генератора си зарежда нормално.leoni написа:Да ти кажа честно, когато светеше лампата, т.е. межделееше не ми зареждаше добре. Дори презареждаше - на празен ход 14,99V. И всяка сутрин преди да сменя този диоден блок се налагаше някой да ми дава ток за да запаля...Не беше от акумулатора, защото пробвах няколко. А сега след смяната нямам никакъв проблем.Прави си изводи от тук нататък.FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Всичко смених т.е. четките с реле регулатора и никаква промяна. Ремъкът си беше натегнат преди смяната, а също и след смяната. Иначе от начало и мене ме дразнеше, но после свикнах и на моменти даже я забравях. Мисля обаче да задълбая по въпроса (само не е ясно кога) и да видим какво ще излезе ........leoni написа:Забравих да спомена, че и при мен в началото беше наред, а лампата си светеше. И когато давам газ до определени обороти над 3000 - напълно изгасваше.Но след известно време започна проблема...Всичко из системата съм прерових и най накрая се стигна до това.Между другото провери си дали добре е обтегнат ремъка, провери си и реле регулатора...А, ти пък каза, че си сменял четки (заедно с реле-регулатора или само четки, защото до колкото знам ги продават в комплект)Ако не си го сменил и там може да е проблема...Дерзай, защото лично мен тази лампа страшно много ме дразнеше като свети...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар