Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Collapse
X
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
И аз точно това питам?Значи по схема тънката жичка, която излиза от динамото отива в това реле за активизиране на Р.Т.С.Само че, не зная какво означава за да го търся...Mitko написа:Какво е РТС?leoni написа:Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Колега, това РТС е "руско-китайска" смесица на превод!На руски означава Подгрево-топлинний канал и няма връзка с твоя проблем на зареждане!Извода от трите диода за контролната лампа на зареждане, само ползва извода на това реле за врьзка и продължава към лампата на таблото!Когато си на контакт и лампата ти свети, веригата се затваря от + на лампата в таблото и минус през трите контролни диода!Когато динамото заработи, то генерира +12в. на контролните диоди и лампата угасва, понеже изчезва минуса!Ако един от тези диоди има пробив или е прекъснат, лампата няма да угасне нацяло, а ще свети примерно с около 7-8в.!Така, че измери тези диоди, те са обикновенно силициеви с ток около 1А, но предварително ги разпой от общата им точка! С оммер, в едната посока имаш няколко ома , а в другата почти безкрайно съпротивление!leoni написа:Ето това е релето..Mitko написа:Какво е РТС?leoni написа:Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?
Коментар
-
gdd55
Че тази кола има ли подгрев на филтъраEsper написа:За темпра SW ’92hit-ko написа:За кой Фиат става въпрос?
Коментар
-
Да, тази кола има погряване на горивото! От дясно, това е датчика който подава инфо за температурата на горивото, включва подгряването под 6 градуса и го изключва при 15! Този датчик се захранва само когато мотора работи!Това отпред е куплунг на самия подгревател!Esper написа:На такова ми приличаgdd55 написа:Че тази кола има ли подгрев на филтъра

Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
hit-ko написа:...Когато си на контакт и лампата ти свети, веригата се затваря от + на лампата в таблото и минус през трите контролни диода!Когато динамото заработи, то генерира +12в. на контролните диоди и лампата угасва, понеже изчезва минуса!Ако един от тези диоди има пробив или е прекъснат, лампата няма да угасне нацяло, а ще свети примерно с около 7-8в.!Така, че измери тези диоди, те са обикновенно силициеви с ток около 1А, но предварително ги разпой от общата им точка! С оммер, в едната посока имаш няколко ома , а в другата почти безкрайно съпротивление!
Извинявай, би ли ми показал на ел. схемата за кои диоди точно става въпрос тъй като аз имам същия проблем т.е. не ми изгасва лампата за акумулатора напълно след като запаля.И още един въпрос в тази връзка защо след като вдигна над 4000 оборота (това е по моя преценка тъй като нямам оборотомер) лампата изгасва, а като паднат оборотите светва отново?
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!
Диодите се намират в алтернатора, т.е. сваляш го, сваляш реле-регулатора, разглобяваш алтернатора и те са вътре.brat_John написа:hit-ko написа:...Когато си на контакт и лампата ти свети, веригата се затваря от + на лампата в таблото и минус през трите контролни диода!Когато динамото заработи, то генерира +12в. на контролните диоди и лампата угасва, понеже изчезва минуса!Ако един от тези диоди има пробив или е прекъснат, лампата няма да угасне нацяло, а ще свети примерно с около 7-8в.!Така, че измери тези диоди, те са обикновенно силициеви с ток около 1А, но предварително ги разпой от общата им точка! С оммер, в едната посока имаш няколко ома , а в другата почти безкрайно съпротивление!
Извинявай, би ли ми показал на ел. схемата за кои диоди точно става въпрос тъй като аз имам същия проблем т.е. не ми изгасва лампата за акумулатора напълно след като запаля.И още един въпрос в тази връзка защо след като вдигна над 4000 оборота (това е по моя преценка тъй като нямам оборотомер) лампата изгасва, а като паднат оборотите светва отново?
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар