Аз карам с ИНА и съм доволен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сменям ангренажния ремък-какви ролки да сложа?
Collapse
X
-
обтяжната ролка ан ангренажа ми беше Бреда, гледам лагера и Тайослед 50 000 нямаше никакъв луфтобтяжната ролка забравих каква беше, но и тя намяше луфтоверемакът - Фленнор беше като новявно можеха да карат още 10 хилядина пистовия ремък двете ролки бяха Бреда и двете имаха малки хлабинипистовия ремък също нямаше никакви следи от износване, и той беше Фленнорсмених всичко на 50 000,защото леко започна да свири лагера на водната помпа и като свалям за смяна смених двата ремъка и ролкитено след ревизията това беше положениетоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Re: Сменям ангренажния ремък-какви ролки да сложа?
Има си много по-важни неща за мислене от марката на някакви си ролки, които съм сложил на кола за 1500 лв. Достатъчно добри са и това е достатъчно за избора. И най-бързото решение, което вземам обаче винаги е в резултат на някакъв анализ, след споделен опит от колеги, така, че след 50 000 км / може и на друг фиат/ отново ще е бреда:Synthy написа:Еми точно щото много много не би мислил, за това би сложил бреда.Plastex написа:Аз не бих му мислил много - Бреда.canko1604 написа:Здравейте колеги. Днес мисля да сменям ангренажния ремък. Посъветвайте ме какви ролки да сложа. В магазина ми предлагат обтягащата на ИНА / предполагам е оригиналната за ФИАТ/ за 98 лв. и пластмасова насочваща пак на ИНА - 25 лв. Притеснява ме тази пластмасовата дали е надежна. Дайте някакъв съветalvanovo написа:обтяжната ролка ан ангренажа ми беше Бреда, гледам лагера и Тайослед 50 000 нямаше никакъв луфтобтяжната ролка забравих каква беше, но и тя намяше луфтоверемакът - Фленнор беше като новявно можеха да карат още 10 хилядина пистовия ремък двете ролки бяха Бреда и двете имаха малки хлабинипистовия ремък също нямаше никакви следи от износване, и той беше Фленнорсмених всичко на 50 000,защото леко започна да свири лагера на водната помпа и като свалям за смяна смених двата ремъка и ролкитено след ревизията това беше положениетоAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Днес смених прословутия ремък. Новия който сложих е Dayco,обтягащата ролка- Dayco, насочващата /паразитната/ ролка е SKF. Стария ремък който извадих беше Gates и беше в окаяно състояние. Ролките обаче бяха в перфектно състояние и можеха явно още един ремък да изкарат, но за да е мирна главица сложих както си трябва нови. Старите нямаха никакъв луфт и се въртяха доста мазно. Паразитната беше на SKF, а обтяжната незнам каква марка беше.Fiat Marea 1.9 TD100 97г.
Коментар
-
моята обтяжна ролка е същата - чувал съм да и казват - литиева /макар да няма нищо общо с елемента Литий/, явно марката е Литенси моята е правена в Канада, излезе от опаковка на Бредастарата е с лагер Тойои моите - най-стария комплект ролки, с които купих колата нямаха никакви хлабиниcanko1604 написа:Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Мисля, че лагера е Koyo, а не Тойо.alvanovo написа:моята обтяжна ролка е същата - чувал съм да и казват - литиева /макар да няма нищо общо с елемента Литий/, явно марката е Литенси моята е правена в Канада, излезе от опаковка на Бредастарата е с лагер Тойои моите - най-стария комплект ролки, с които купих колата нямаха никакви хлабиниcanko1604 написа:Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?
Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
трябва да проверя, в гаража са старите ролкиzim написа:Мисля, че лагера е Koyo, а не Тойо.alvanovo написа:моята обтяжна ролка е същата - чувал съм да и казват - литиева /макар да няма нищо общо с елемента Литий/, явно марката е Литенси моята е правена в Канада, излезе от опаковка на Бредастарата е с лагер Тойои моите - най-стария комплект ролки, с които купих колата нямаха никакви хлабиниcanko1604 написа:Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Re: Сменям ангренажния ремък-какви ролки да сложа?
Колега, страхотно много бъркаш ! От това , колко ти струва колата, зависи само комфорта и финансовото състояние на семейството. А, от качеството на ролките и ангренажният ремък, зависи дали ще стигнеш дотам закъдето си тръгнал, за колко време можеш да стигнеш, и дали автомобила ти е надежден. Сиреч - спокойно пътуване. А, за анализа - явно не си анализирал дълго. Точно BREDA е най-дискретираната марка ролки в БГ. Именно защото веднъж се държат много надежно, а с друга доставка -
... Вярно е , че са най-евтини. И са примамливи. Но, са подходящи за шофьори с добри монтьорски умения, които да могат да уловят навреме симптомите на износващ се лагер.Plastex написа:Има си много по-важни неща за мислене от марката на някакви си ролки, които съм сложил на кола за 1500 лв. Достатъчно добри са и това е достатъчно за избора. И най-бързото решение, което вземам обаче винаги е в резултат на някакъв анализ, след споделен опит от колеги, така, че след 50 000 км / може и на друг фиат/ отново ще е бреда:Synthy написа:Еми точно щото много много не би мислил, за това би сложил бреда.Plastex написа:Аз не бих му мислил много - Бреда.canko1604 написа:Здравейте колеги. Днес мисля да сменям ангренажния ремък. Посъветвайте ме какви ролки да сложа. В магазина ми предлагат обтягащата на ИНА / предполагам е оригиналната за ФИАТ/ за 98 лв. и пластмасова насочваща пак на ИНА - 25 лв. Притеснява ме тази пластмасовата дали е надежна. Дайте някакъв съветalvanovo написа:обтяжната ролка ан ангренажа ми беше Бреда, гледам лагера и Тайослед 50 000 нямаше никакъв луфтобтяжната ролка забравих каква беше, но и тя намяше луфтоверемакът - Фленнор беше като новявно можеха да карат още 10 хилядина пистовия ремък двете ролки бяха Бреда и двете имаха малки хлабинипистовия ремък също нямаше никакви следи от износване, и той беше Фленнорсмених всичко на 50 000,защото леко започна да свири лагера на водната помпа и като свалям за смяна смених двата ремъка и ролкитено след ревизията това беше положениетоFIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар