Здравейте колеги!Това е така наречения Канистер. Не съм се зблъсквал досега с това нещо но май ще ми отваря проблеми. 1. От 1500об. нагоре работи постоянно - поне до 3000 го чувам. Сигурен съм в това защото, като му извадя буксата и не работи. 2. В това не съм съвсем сигурен, защото не съм си поставял за цел да го слушам, но май колата си е така от начало. Т.е. от чисто нова. Искам да питам има ли проблем или не? Колата си върви и не ми е създавала грижи, но този клапан не би трябвало да работи постоянно. По-някой път в студено време се чува доста силно, но за около 10сек. Иначе звука от него е като от инжектор - малко по-силно. 3. Ако не трябва да работи постоянно, дали да не го разкача електрически, за да не се прецака?Ясно ми е че може и без него, на всичкото отгоре е безумно скъп ако се стигне до смяна и най-вероятно няма да се сменя. Поне за сега.4. Очевидно е свързано с вентилацията на резервоара - ако може някой да каже нещо по въпроса! Резервоара не ми съска и т.н. проблеми не съм имал. Поздрави!Ще пусна темата и във форума на АХМ-Ауто. Ако някой го вълнува!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапан бензинови пари
Collapse
X
-
Разкачах го! Грешка може и да записва, но engine на таблото не светва. Точно на празен ход го чувам най-добре! На всичкото отгоре когато трака силно е на студен двг. Може би тогава работи реално, но защо цъка през останалото време?Stefan Hadjov написа:Кога да работи определя контролера.На студен двигател и празен ход нормално не работи.Ако го разкачиш ще запише грешка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Вероятно имаш някакъв проблем с управлението му.Нормално не се чува като работи.Не ти свети лампата,защото грешката не се смята за важна за работата на двигателя,но я записва.Може да караш и без тази система,но какво ти пука кога включва и дали е шумно след като не се отразява на работата на двигателя.В най лошия случай,да нямаш изсмукване на бензиновите изпарения от резервоара.Danchojn написа:Разкачах го! Грешка може и да записва, но engine на таблото не светва. Точно на празен ход го чувам най-добре! На всичкото отгоре когато трака силно е на студен двг. Може би тогава работи реално, но защо цъка през останалото време?Stefan Hadjov написа:Кога да работи определя контролера.На студен двигател и празен ход нормално не работи.Ако го разкачиш ще запише грешка.
Коментар
-
Понеже оригиналната капачка на резервоара не се заключваше я смених! Тази която поставих, уж беше за моята кола. Новата със сигурност има клапан, който се отваря в посока от вън на вътре. Да не би да не трябва да го има?Преди време Христо(Хитко) ми каза че било нормално резервоара да изпуска налягане при отваряне на капачката. Аз лично това не мога да си го обясна. Първо се харчи от резервоара гориво. Второ канистера също работи в посока изтегляне от резервоара. Ако не постъпва въздух на вътре през клапана на капачката ще стане лошо. Направо може да се сгъне резервоара. Не вярвам да има отделно някъде такъв клапан, ама знам ли!Може ли да има някаква връзка?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, знаеш ли по какъв алгоритъм се управлява? Щом не следи някакви датчици може би по време!Stefan Hadjov написа:.Казах ти-контролера,EKU,централа,модул за управление,както искаш така го наричай.Но в резервоара няма нищо което да му влияе на работата.Danchojn написа:А кой тогава го управлява? ECU?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
През него се изтеглят бензинови пари от резервоара. С цел екология е, вместо да идат в атмосферата.И аз се чудя дали да го извадя, евентоално да го почистя, но не е от това. На всичкото отгоре може да се окаже нормално това положение.bboyd написа:колега за какво е това и на каква кола е и аз го имам на моито пунто мк2 1,2 60 коня и се се чудя за какво е свалялсам го гледал сам гоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Доколкото ми е известно се активира в режим CUT OFF и при загрял двигател,но не претендирам за вярност на информацията.Danchojn написа:Колега, знаеш ли по какъв алгоритъм се управлява? Щом не следи някакви датчици може би по време!Stefan Hadjov написа:.Казах ти-контролера,EKU,централа,модул за управление,както искаш така го наричай.Но в резервоара няма нищо което да му влияе на работата.Danchojn написа:А кой тогава го управлява? ECU?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Е точно в този режим не се чува.dudulia написа:Доколкото ми е известно се активира в режим CUT OFF и при загрял двигател,но не претендирам за вярност на информацията.Danchojn написа:Колега, знаеш ли по какъв алгоритъм се управлява? Щом не следи някакви датчици може би по време!Stefan Hadjov написа:.Казах ти-контролера,EKU,централа,модул за управление,както искаш така го наричай.Но в резервоара няма нищо което да му влияе на работата.Danchojn написа:А кой тогава го управлява? ECU?
Голяма каша. Сега ще сложа оригиналната капачка на резервоара пък да видим, но честно казано ме съмнява да е от нея.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ето какво се случи!Оригиналната капачка на резервоара има клапан, работещ от вътре на вън. Сегашната е на опаки, моя грешка като съм я сменял.Та след старт, клапана за бенз.пари се включва и подава вакуум към резервоара, докато някакъв датчик не каже, че вакуума е достатъчен и се спира системата. След това кога се включва незнам. Т.е. имам и датчик, къде се намира пак незнам, но може и в резервоара да е, щото бая жици влизат там. Та с капачка която има клапан с посока от вън на вътре не може да се постигне вакуум в резервоара и затова не спира другия клапан. Сега поставих оригиналната капачка и всичко заспа. Клапана за бензиновите пари не се чува, но понеже е шумна улицата, утре ще пиша 100% дали е така. Поръчах си от АХМ-ауто правилната капачка, но заключваща се.Поздрави и благодаря на всички за съдействието, дано наистина е било това.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар