От няколко седмици като натисках съединителя нещо стържеше /понякога / Вчера буквално отказа да се включват скоростите замириса на гадно .Сега търсих съединител гледам няколко марки а вътре все едни AP само че на едните пише че е за Фиат има и гаранция а другите няма Малко дървени ми изглеждат преди като е взех колата го смених ама с ВАЛЕО сега не намерих като за моя модел За смяна ми търсат от 100 до 200 лв .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със съединителя
Collapse
X
-
кола
Оставил съм колата в един сервиз на Витошка и България под моста дотам можах да е закарам Приятели със сервиз ми искаха повече пари от сега уговорените 100 лв Взел съм и семеринга да го сменят поне сато отварят за съединитела и това да свърша а иначе на съединитела пие ФИАТ с гаранция бил е 165 лв да видим като го сложат уж има доста коли дано го сложат като хората ме познавам човека просто един ме насочи към там а и нямаше начин как да е разкарвам повече из София То май няма много работи за нягласаване по съединитела
Коментар
-
Поставянето не е философия. По-скоро качеството на съединителя. Оригинален, много ли е скъп? Аз бих заложил на Валео. И за АР не се чуват лоши работи, но лични наблюдения нямам.Това ще е 3-ти съединител за този автомобил до колкото разбирам, затова не е лошо да се прецени в каква степен е износен и маховика. Нали от едната страна на феродовия диск е той. Та да не почне да придърпва с новия съединител.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: съединител
Много често се случва, преди време се возих на една Вектра и направо ми паднаха пломбите от тресене. След смяната може да се приеме за нормално притрисането, но това е първите километри пробег, след това трябва да се оправи. Като сменихме на Браво-то обаче с първото тръгване всичко беше наред. Успех колега, дано нямаш ядове! :Dkluchar написа:Взех уж оригинален сега го занесох на момчетата дано утре го сменят преди сигурно не са го нагласили като хората та понякога пригрисаше при потегляне
Коментар
-
кола
сигурно има нещо като центроване щото и един приятел от Англия и той казва нещо такова сега си говорим точно за това ще погледна и снимките за смяна http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Коментар
-
Така е, но трябва да се центрова към отвора на коляновия вал, точно в средата на маховика и после се стяга притискателния диск. На пръв поглед нищо не е, но леко да се измести от центъра и почва да се тресе. Отделно, ако не е добре сложен трудно влиза скоростната кутия. Дано си ме разбрал колегаemzo написа:Не искам да се приема като заяждане, но какво значи да се центрова добре ?Той или ляга или не ляга ?
Моя лично го центровах с един дорник и го стегнах, но двигателя беше на земята и беше много удобно
)
Коментар
-
Влиза да, но може да има леко изместване, трудно доловимо с поглед, а после да те тръска колатаDanchojn написа:И аз нещо не разбирам! Ако феродовия диск не е по средата, как изобщо ще се монтират скоростите? Нали вала от скоростите влиза на шлиц, във феродовия диск. Освен това вала на скоростната кутия и двг са на една ос. Как ще има разминаване?
Коментар
-
Добре де, всяко натискане на педала за съединителя освобождава феродовия диск. Той се движи леко напред назад по шлица на вала от скоростната кутия и нищо не можеш да направиш. За мен това центриране е необходимо, само за да успееш да вкараш скоростната кутия. Притрисането според мен е от друго. Някои автомобили дори си имат и легло на маховика за феродовия диск. Незнам, сменил съм няколко съединителя и винаги съм го правил това нещо с идеята да влезнат скоростите. После всичко се нарежда на една ос и край, нищо не можеш да направиш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Да, но вече е центрован и не може да се измести защото го държи скоростната кутия, но преди да я сложиш как стоят нещата?Danchojn написа:Добре де, всяко натискане на педала за съединителя освобождава феродовия диск. Той се движи леко напред назад по шлица на вала от скоростната кутия и нищо не можеш да направиш. За мен това центриране е необходимо, само за да успееш да вкараш скоростната кутия. Притрисането според мен е от друго. Някои автомобили дори си имат и легло на маховика за феродовия диск. Незнам, сменил съм няколко съединителя и винаги съм го правил това нещо с идеята да влезнат скоростите. После всичко се нарежда на една ос и край, нищо не можеш да направиш.
Коментар
-
Re: съединител
Колега, ще те помоля да не пишеш глупости. Прави са колегите, недей да ги учудваш с гаражаджийски твърдения. Центроването на феродовия диск е само за да си паснат шлиците при монтажа на скоростната кутия и няма нищо общо с тресенето при потегляне.Коце, какво да ти кажа, дори и на Хитко да се обадиш - и той ще ти каже, че има АР. Вече на какъв екземпляр ще налетиш е друга работа, ама и някое Валео да сложиш - пак не се знае колко е Валео. 100 лева са нормални за смяната на съединителя пунто МК1. Като знам колко е лесно... Ама пак за цени в София нищо не мога да кажа.Shefy написа:Най-важното при смяната е да се центрова добре феродовия диск, за да не притриса при потегляне
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар