Счупи се двигателя (1.8 16 клапана). Пораженията са по главата и втори цилиндър. Главата ще се оправи, но ме интересува блока.. какво мислите за шлайфането и набиване на риза? някои хора казват че е ОК, други че е кофти вариант и да търся ремонтни бутала. Тъй като не ми се дават 1000лв за ремонтни бутала, мисълта за ризи и само едно бутало (от някой счупен двг) ми се струва доста примамлива. Вие какво ще кажете?П.С.счупи се от мърлявите газаджии АНСИКО. Щото ги е домързяло да свалят колектора преди да го разпробият, са дупчили на закачен такъв и от там се е отчупило парченце, и е направило мазалото в цилиндъра. Най-вероятно всички газаджии са такива, но в моят случай ансико са виновниците
лошото е, че се случи след време, и не мога да го докажа. Това беше обяснението на майстора, като отвори двг-то и прегледа какво е причинило повредата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
счупих двг-то :(
Collapse
X
-
Re: счупих двг-то
Винаги съм твърдял че газаджиите развалят колите по всички направления.До сега не съм видял газаджия да пробива колектора и нарязва резба за щуцер и да сваля колектора.Не ги интерисува какво става след пробиването и къде отиват всички стружки,но при теб очевидно е попаднало и нещо повече.Не се хващай с ремонти,защото майсторите по ремонти на двигатели са от едно тесто замесени с газаджиите и резултата ще е нещо подобно.Търси си двигател втора употреба от катастрофирала кола.Успех.Synthy написа:П.С.счупи се от мърлявите газаджии АНСИКО. Щото ги е домързяло да свалят колектора преди да го разпробият, са дупчили на закачен такъв и от там се е отчупило парченце, и е направило мазалото в цилиндъра. Най-вероятно всички газаджии са такива, но в моят случай ансико са виновниците
лошото е, че се случи след време, и не мога да го докажа. Това беше обяснението на майстора, като отвори двг-то и прегледа какво е причинило повредата.
-
Да, знаем за теб и мнението ти за газаджиите. Лошото е че си прав
двигателя вече се прави. Но не мога да взема ткаова решение - риза или шлайф.какво е "хонинг"?
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ако нараняването по цилиндрите не е голямо и износването им също е за предпочитане да минеш само с ремонтни бутала и хонинговане.Хонинговане е фактически шлайфане с специална машина наречена ХОНИНГ и става със специални абразивни вложки.Това може да го определи Майстор след измерване с компаратор.Много е важно какво качество бутала със сегменти ще намериш и как и кой ще се извърши хонинговането.Става въпрос за точноста и гладкоста на цилиндровите повърхнини.Ако нараняването е по голямо-нямаш избор,минаваш на престъргване и ризи и отново хонинговане,но при тази операция рисковете за осиране се удвояват.Всичко зависи от това кой го прави,как го прави и какви материяли и резервни части ползваш.Аз не бих се хванал на този вариянт.Избора е твой.Synthy написа:Да, знаем за теб и мнението ти за газаджиите. Лошото е че си прав
двигателя вече се прави. Но не мога да взема ткаова решение - риза или шлайф.какво е "хонинг"?
Коментар
-
за какво са ти тези филми, вземай на оферта отнякъд еедин двг, от сигурен колега, хем по-евтино, хем афтърмаркет чатите нямат нищо общо с качеството на фабричните.... ще направиш голяма грешка ако тръгнеш да ремонтирашLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: счупих двг-то
Какви 1000лв за бутала, то цял двигател втора употреба е 350-400лв.Synthy написа:Тъй като не ми се дават 1000лв за ремонтни бутала, мисълта за ризи и само едно бутало (от някой счупен двг) ми се струва доста примамлива. Вие какво ще кажете?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Re: счупих двг-то
300 лв се продаде един преди две седмици,двигател без грешка.Ама някой го лъже че ще му направи ремонт и ще стане като нов.И то за какви пари.trace написа:Какви 1000лв за бутала, то цял двигател втора употреба е 350-400лв.Synthy написа:Тъй като не ми се дават 1000лв за ремонтни бутала, мисълта за ризи и само едно бутало (от някой счупен двг) ми се струва доста примамлива. Вие какво ще кажете?
Коментар
-
Тъхй, вчера фрезистите са мерили блока и износването на цилиндрите - почти нямало износване. така че купувам едно стандартно бутало (моето е набито и не става), свещи, бобина масло и антифриз и карам. Прави сте за двигателя, но като пари пак толкова ще ми стъпи - 500лв. за ланчов двигател (незнам що са по-скъпи), 200-300лв. за смяната и идва 800лв. От старите части да продам каквото може да избия 100-150лв. + гарнитури, ролка (едната ми свири), водна помпа, ремък.. пак същите пари излиза. а моят си е добър, едва ли ще намеря много по-читав. Така че сега търся бутало."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колега мисли за нов двигател , зарежи ги тея оправяния , после или ще хвърля масло или ще го гори ( и то сериозни количества)... евентуално и други проблеми ще настъпят .50% на 50% е да се получи това което искаш или да си хвърлиш парите и да си там от където си почнал с идеята за нов двигател пак. Не си губи времето пари и нерви .... търси двигател които ще пастне за твоята кола и го закачаи ... (По сигорно е ,че няма да имаш проблеми , от колкото да съживаваш стария) С моита кола се получи нещо подобно и сега ме е яд ... и мисля за нов двигател , понеже стария крета ... и прави адски разход на маслоо ,има хлабини на разпределителния вал ... и какво ли още не ... (просто не си заслужава) Успех .... Относто за доброто и моят си е добър ... ама е куц ...
не се лъжи по-това.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар