Имам Brava 1.4 и двигателя прекъсва когато я запаля и е още студен. Май и един от цилиндрите не работи тогава. Когато загрее се оправя и работи нормално. Колата е с газова уредба и въпросният проблем се появява когато работи на бензин /докато загрее/. Сменени са и свещите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.4 Двигателя прекъсва на студено
Collapse
X
-
Кабелите към свещите здрави ли са ?Имам един приател с Типо, и при него не щеше да върви докато загрее, оказа се че кабелите са с прекъсната изолация на места и докато се изпари конденза работи на 3 цилиндъра. След като позагрее колата си върви нормално, без да прекъсва.Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG
-
Колега, имам същата кола със същият проблем. На газ работи перфектно, а на бензин не работи добре /като на 3 цилиндъра/ докато не загрее. След като си правих експерименти, се оказа, че като я покарам по-дълго време само на бензин колата се оправя. Веднага след превключване на газ проблемът отново се появява. По мое скромно мнение /не съм специалист по автомобилите/ работота на газ нещо бърка компютъра. Монтираха ми реле на ECU-то, което би трябвало да го ресет-ва при всяко гасене на автомобила, но и това не помогна. По мнение на специалисти при тези ECU-та премахването на грешките не може да става по този начин. Скоро споделих с колегата hit-ko проблема си и той ми обясни, че ако грешката, отразена в ECU-то не се повтаря, след известно време то само си я отстранява, което за мен обяснява защо при по-продължително каране само на бензин колата се оправя. Когато ми монтираха газовата уредба ми спестиха емулатор, но май щесе наложи да се слага...Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Поне външно кабелите изглеждат добре, не са напукани и т.н. Струва ми се по-скоро, че е като случая, описан от venco67, вероятно е някакво натрупване на грешки от това, че двигателя работи на газ... Но все-пак ще помоля да ми проверят и кабелите за свещите.haliban написа:Кабелите към свещите здрави ли са ?Имам един приател с Типо, и при него не щеше да върви докато загрее, оказа се че кабелите са с прекъсната изолация на места и докато се изпари конденза работи на 3 цилиндъра. След като позагрее колата си върви нормално, без да прекъсва.
Коментар
-
Колега по кабелите обикновено протича електричество (още казано насочено движение на електрически заредени частици), което напрежение отива до свешите на колата. Свещите в следствие на напрежението правят иска която възспламенява горивната смес, било то газ или бензин.Ако изолацията на кабелите е прекъсната (с времето изолацията остарява и става ронлива, все пак е подложена на големи температурни амплитуди) и има капчици конденз на тези места може да се получи замасяване на кабела, следователно и свеща която е свързана няма да работи.По моя път на логиката нещтата изглеждат така, споделете и вашата версия .blader написа:По мое скромно мнение, ако кабелите и свещите не са добре, самата газова уредба ще "гърми", така че проблема едва ли е при тях.
Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG
Коментар
-
Re: Brava 1.4 Двигателя прекъсва на студено
Колегата blader е прав, че проблем с кабелите или лоша искра по каквато и да е причина се отразява зле на работата на мотора по-скоро на газ!Аз в такъв случай бих проверил първо температурния датчик на инжексията с оммер и ако неговата стойност е под 3000 ома на студено, проблема е в него!farnesin написа:Имам Brava 1.4 и двигателя прекъсва когато я запаля и е още студен. Май и един от цилиндрите не работи тогава. Когато загрее се оправя и работи нормално. Колата е с газова уредба и въпросният проблем се появява когато работи на бензин /докато загрее/. Сменени са и свещите.
Коментар
-
и аз да кажа
моята кола си е сащата .1.6 16в е има и газово.Когато е студена работи на 3 цилиндара и незнам защо.Единственото което знам със сигурност е че не е от кабелите,свещите или бубината таи като са ми нови.Когато колата е на гас и има неизправен дори един кабел(било тои остарял нацепен),трябва да ви кажа че колата ще ви гарми във ваздушния филтър.Моя такъв сам го лепил сяка сутрин докат разбера ко стаа.Та вапроса с кабелите изобщо не е отговор на тоя вапрос.По скоро е нещо с компа , които се шашка от гаста или по сам склонен да вярвам че проблема е в инжекторите,защото колата не че работи на 3 цилиндара просто работи неравномерно и прекъсва(и то доста).Тоя проблем се появи при мен след като си спрях и помпата когато работи на гас.В тоя случаи знам че се задрастват дюзите но пак по добре е от таене на бензин нали?Таи ми от едно място дето за да го затегна требва да разглобя половината двигател, и за тва сам го решил така,а и аз само паля на бензин.Така че не ми прави впечатление.
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар