Имам следния проблем:Когато съм на 1-ва и не подавам повечко газ се усеща някакво придърпване (сецване), същото се усеща и на 2-ра, но в по-малка степен ... на 3-та и нагоре няма проблем ... имам чувството, че проблема е свързaн с горивото, мисля че е някой маркуч или нещо от сорта ... не го прави винаги, а само когато не съм подал достатъчно газ ... търсих във форума и на едно място се казваше, че това е проблем характерен за италианките ... в един сервиз ми обясняваха, че това е нормално и че аз не я карам както трябва ... в друг един монтьор ми запуши ауспуха с ръка и ми вика виж откъде имаш издишане отпред, аз издишане не видях, но пък чух нещо подобно от ляво на автомобила (не от страната на шофьора, а от другата) ... де да знам какво става ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Придърпва ми на 1-ва и 2-ра
Collapse
X
-
wwwebЕтикети: –
-
Хм, то и моята прави така но не винаги...може би има точно някакви условия при които ги прави тези неща но не мога да ги хвана. При мене е като пусна газта на права отсечка на ниски обороти. На високи обороти 1-ва и второ не се получава. Мисля че всяка кола ги прави тия неща?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
-
wwweb
При по-високи обороти няма проблем, на права отсечка, когато превключвам на 1-ва и отпускам съединителя без да подавам газ също няма проблем ... проблема се проявява най-често при потегляне, ако не съм и подал повечко газ и не отпускам бавно съединителя почва да "сеца" (придърпва) ... същото е и на втора само, че в доста малка степен ... иначе като потеглям с повече газ няма проблем ... де да знам, при предишни коли като съм карал такова нещо не съм усещал, дали от това не се подвеждам ...Сменил съм свещи, кабели, въздушен филтър, маслен филтър, ремък и т.н. .... но пък не съм пипал горивния филтър и бензиновата помпа ... Този монтьор, за който споменах по-горе, че ми запуши ауспуха да провери дали има издишане отнякъде първо ми каза, че не достига гориво щото имало "издишане" ... аз такова не видях, но чух ... както и да е ... след още малко приказки стигна до извода, че било от калпавия БГ бензин ... Преди това я карах и в друг сервиз, карах едно от момчетата да и се качи да я пробва, каза проблем с колата нямаш и наистина на него не му придърпваше ... днес мисля да я карам и в оторизирания на Fiat да видя и там какво ще ми кажат ... Гадното е, че не мога да разбера дали аз не я карам както трябва или има проблем с нея ... имам навик на каране от други коли и на тая се чувствам като на учебен автомобил мама му стара ...Мисля си, че е нещо от горивната система защото като и паднат оборотите на празен ход и са някъде под 1000 започва едно припърдване отзад на ауспуха, много слабо се чува през определено време ... брат ми има VW Passat и от известно време започна да го прави и при него същото, общо взето след като си смени свещите, да ама при мойта си го правеше и преди да ги сменя ...Днес ще я карам на лекар да видя какво ще ми кажат ... при който и да ида всеки различно ми казва, ако няма резултат от тези в града ми ще я откарам във Вантотрейд пък там дано да оправят нещата, ако има проблем разбира се ...
Коментар
-
Аз може би не съм разбрал много добре, но щом на 1-ва е най-много, на 2-ра е по-слабо, на 3-та още по-слабо, а на 4-та почти нищо и това явление ти се струва странно, то тогава май ти не я караш много добре колата... Чувал ли си за "реверсивен ход", "спиране с двигател"?когато отпуснеш газта на 1-ва скорост е повече от нормално да започне да ти забива муцуната напред... ако не го прави е по-лошо - значи компресията ти е малка и това говори за GRANDE PROBLEMATTI !при по-тежките автомобили този ефект е по-малък, тъй като те имат по-голяма инерция и двигателя има възможност да спира по-плавно... наш’те коли обаче са леки и за това се усеща повече.Иначе аз даже един път поради моя грешка за секунда пуснах съединителя на 2-ра скорост (като дръпнах надолу и съм отбил вляво
) а се движех сравнително бързичко и се чу звук от търкане на гуми, като от спирачки.А и нали знаеш как се потегля винаги: "малко газ и плавно отпускане на съединителя."
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
wwweb
Ами на 1-ва се чувства най-силно в следствие на това, което обясних по-горе, на 2-ра е по-слабо, а на по-горните нива го няма въобще ... Що се отнася до компресията, измериха я и беше 13-14 ... т.е. няма проблем ... абе то май нещата клонят към това, че аз не я карам като хората ама ... досега съм карал само дизели и тая бензинка ми е съвсем различна ... дизела си тръгваше и без да подавам газ и сега като имам изграден навик просто ще се побъркам докато и свикна ...Mazgarev написа:Аз може би не съм разбрал много добре, но щом на 1-ва е най-много, на 2-ра е по-слабо, на 3-та още по-слабо, а на 4-та почти нищо и това явление ти се струва странно, то тогава май ти не я караш много добре колата...Как става измерването на това чудо, питам щото като я карах на диагностика ми бутаха разни неща в ауспуха и ми казаха, че няма проблеми ... ако измерването става по този начин значи съм я минал през това и няма проблеми, ако не е ще кажа във Fiat сервиза да го премерят задължително ...Mitko написа:Помоли "доктора" да измери и налягането на горивото.
Коментар
-
wwweb
Преди около час се прибрах от сервиза и познайте какво ми казаха там: "Колата няма проблеми" ... обаче, не можах да премеря налягането на горивото щото нямаха манометър ... е това е оторизирания сервиз на Fiat в Благоевград ... нямам думи просто ... цялата сервизна система е много зле, всичко е на принципа "карай докато се счупи" ... сега остава и по София да ги обиколя и циркът да е пълен ...
Коментар
-
Аве човек, много й се вглеждаш на колата!!! (ама какво ли те съдя - аз съм същияwwweb написа:Преди около час се прибрах от сервиза и познайте какво ми казаха там: "Колата няма проблеми" ... обаче, не можах да премеря налягането на горивото щото нямаха манометър ... е това е оторизирания сервиз на Fiat в Благоевград ... нямам думи просто ... цялата сервизна система е много зле, всичко е на принципа "карай докато се счупи" ... сега остава и по София да ги обиколя и циркът да е пълен ...
)Остави я - за мен нищо й няма... Дизела е по-различен за каране и за това ти се струва тегаво, но ще свикнеш...Заповядай на срещата в неделя http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5356 и виж другите коли как се карат - ще ги пробваш... аз лично ти давам мойта за една дължина
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
wwweb
Е това ми е май най-големия проблем, малко перфекционист си падам и нещо като ми се стори странно и се почва ... Относно дизела определено са доста по-мързеливи автомобили, в смисъл спестяват доста допълнителни похвати при каране, които при бензинката ти правят живота черен ... аз на дизела си потеглях само на съединител без газ както казах по-горе, това поне според мен е голям проблем, когато се хвърлиш от дизел на бензин, където без газ забрави да потеглиш ...Mazgarev написа:Аве човек, много й се вглеждаш на колата!!! (ама какво ли те съдя - аз съм същияwwweb написа:Преди около час се прибрах от сервиза и познайте какво ми казаха там: "Колата няма проблеми" ... обаче, не можах да премеря налягането на горивото щото нямаха манометър ... е това е оторизирания сервиз на Fiat в Благоевград ... нямам думи просто ... цялата сервизна система е много зле, всичко е на принципа "карай докато се счупи" ... сега остава и по София да ги обиколя и циркът да е пълен ...
)Остави я - за мен нищо й няма... Дизела е по-различен за каране и за това ти се струва тегаво, но ще свикнеш...Отдавна си мисля да дойда, но май няма да мога тази неделя, ангажиран съм, но ще гледам на някоя друга среща да се мернаMazgarev написа:Заповядай на срещата в неделя http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5356 и виж другите коли как се карат - ще ги пробваш... аз лично ти давам мойта за една дължина
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар